Raskaaksi 2015

voikohan testiin muuten vaikuttaa jos on juonu aamusta pari kuppia kahvia.. kun ainaki mun pissa haisee kahvin kittaamisen jälkee kahville :D ainaki testatessa hais kahvi pissasta.
 
hyvä lukee näin jälkikäteen rfsu-testeistä... näköjään aika monella tullu viiva aivan väärään paikkaan.. ja negaa näyttäny sit apteekin testillä. katotaa kohta miten akan käy :D
 
Dreamer joko pissattaa ? :) Odottelen täällä sun testi kuvaa :)

Mä haen digin ehkä viikonloppuna, huomenna vielä pc:llä katselen vahvistuuko :)
Olihan tuo nyt niin paljon vahvempi ja toivottavasti jatkaa vahvistumista :happy119
Mulla on nyt jännää ollut se ettei juuri mitään oireita ole. Tai sitten vaan ole ehtinyt niitä kuunnella. Väsynyt olen kyllä.

Plussatuulia :talk017
 
ON: Tätihän se herätti tähän päivään. Mistä tämä nyt johtuu että heti kun aloitettiin yrittäminen, mun kierto venyi 5pv.
Ehkäpä jokupäivä soitan lääkäriaikaa, jotenki ei kyllä ole kaikki kunnossa:angry4
 
Toi endo on kyl jarruttanut munkin muutaman tutun lapsensaantia MUTTA parilla tapauksella tulikin sit luomuna ylläriraskaudet (alle kolmekymppisenä), kun lääkäri sanoi "sulla on niin paha endo, et saa lapsia" niinpä pari päätti tietty luonnollisesti jättää ehkäisyn pois ja sieltä tulikin sit ylläri :)
Oon myös lukenut itse paljon ravinnon vaikutuksesta raskauden alkuun ja sielläkin luki muutama ihme tarina endopotilaasta, joka oli vaihtanut ruokavalion terveellisempään, harrastanut liikuntaa ja tiputtanut ylipainon pois, ja sit kun meni seuraavaan hoitoon huomattiin että endopesäkkeet olivat vähentyneet niin paljon, että lääkäri näytti vihreää valoa luomuyrittämiselle!!! :)
Toivoa on, toivoa on!!!
 
Ite muuten tän toisen raskauden yrityksen aikana tuskastelin ku ei meinannut tärpätä, olihan jo yrityskerta 5.
Humpuukia tai ei, lopetin tupakan maistelun kokonaan (tota ennen välillä poltin, välillä en), aloitin helokkiöljyn, sekä omegat, jotka olivat jääneet "kiireisen elämän" takia ottamatta melkein vuoden ajan. Sit tietenkin söin hyvin terveellisesti ja sit kun ois ollut yrityskerta 6 aloitus, testasin plussan :)

Esikoisen aikana kävi vähän toisin. Silloin tosin oli enemmän "alkoholijuhlia" ja muita menoja ja olin 5 kk ollut hyvin raitis ja syönyt superteeveellisesti jne. Sit kun yrityskerta 5 näytti negaa, Itkin ja olin varma etten ikinä saa lapsia, lähdin kaikkiin mahdollisiin rientoihin mihin kutsu kävi ja sit en ollut uskoa kun yrityskerta 6:tta ei tullutkaan :D Olin kai vain niin rentoutunut että nappas! En ikinä unohda sitä tunnetta mikä tuli kun elämäni ekan plussan testasin <3
 
Tänne tulee niin hirveesti juttua ettei meinaa kärryillä pysyä :D

Pahoittelut negoista ja tädeistä :(

Mullakin kierto venyi ku alotettiin yrittäminen. Oli vissiin jopa 39/30 pisimmillää. Edellinen kierto oli enää 31/30. Ehkäpä se innostus ja stressi sen myötä ainakin mulla pidensi kiertoa. Nyt pääsis mahollisesti ystävänpäivänä testailee, jos on ahkera täs lähipäivinä ;) en oo sen kummemmin edes katellu millon oviksen pitäis olla.. Stressaan kaikesta ihan ihan liikaa ni yritän tän asian pitää edes jotenkin stressivapaana ;)

Vitsi miten tämmönem pullukkakin on alkanu nauttii salilla käymisestä! Tulee niin hyvä fiilis ja se tunne on mahtava ku vaatteet alkaa roikkua päällä! Vielä tosin melkee 10kg pitäis saada pois ni oltais lähellä normipainoa. Onhan tässö -10kg jo saatu :) sit vois alkaa keräilee raskauskiloja ;)
 
Voi ei tassu. Sullekin tullut kieromielinen täti. :(

Ja höh negalle, dreamer. En kyllä usko, että kahvin juonti on vaikuttanut, paitsi jos on ollut laimeampi näyte. Mutta ei se kofeiini itsessään vähennä raskaushormonia.
 
alkaa jo karttaa kohta noita raskaustestejä... helpottais pikkisen oloa että onko pulla uunissa vaiko ei. Mut eipä täti oo tullu käymään..
 
näköjää oli käyny jollakin vaulaisilla samantapainen hommeli kun mullaki rfsu-testin kanssa.. ja oli saanu kuvatuksi sen kun oli vahvempi. Yleisissä keskusteluissa /vauvakuume ja tän otsakkeen alla menkat myöhässä mut plussaa ei näy.
 
Takaisin
Top