Raskaaksi 2015

Majoneesia nam :p kiitti kukka heti rupesi tekee mieli majoneesileipää ja eihän mul oo ees leipää kaapis eikä majoneesia.
 
Mulla oli järkyttävä makeenhimo! Tuntu ettei mikään määrä makeeta ollu liikaa, etenkin Mars-patukat. Normisti oon enemmän suolaisten herkkujen perään.
Ja sit lisäks oli klementiinit ja porkkanat, onneks jotain terveellistäkin... :D
 
Mitähän sitä ite mahtaa vetää kun raskaaksi tulee, kun ilman mitään erikoisuuksia voin vetää pussillisen maustekurkkua tai auralohkon ihan tuosta vaan :D toivotaan et pysyis kuitenkin suht normaalina mieliteot ettei ala kura tai laasti himottaa :D mun äiti söi sanomalehteä ja perunasuurimoita..
 
Mulla ei oo ollu kummassakaan raskaudessa mitään varsinaisesti erikoisia mielitekoja. Muistan et esikoista odottaessa söin paljon omenoita ja itsetehtyä hedelmäsalaattia luonnonjugurtilla(radin takia ei herkkuja). Kuopusta odottaessa pandan minttusuklaa oli ihan ykkönen,sekä kokis. Kunnes raskauden ollessa jo pitkällä ( selvis toisessa sokerirasituksessa) et taas on radi ja kokis vaihtu zeroon ja pandat jätettävä. Nyyh.
 
Nyytti ja Beisla: Olitte oikeessa!:)
Mie oon vaan tällänen hätähousu ku säikähdin, et taijan jäädä tässä kierrossa ilman ovista ku oireetki oli ni vähäset mitä aiemmissa kierroissa.
Tein sit aamulla ovistestin ku tulin töistä ja kuinka ollakkaan, sen piinavan 3 minuutin päästä hymyilevä ympyrä ilmestyi. :happy093Tulin tosi onnelliseksi.:) Tänään on talletus tehty ja toivottavasti viel ehtii huomenna tallettaa lisää.:) Aloin vaan taas heti miettimään ku eilen näytti sitä tyhjää ympyrää aamulla, ni oisko ollu jo hymyilevä illalla, jos ois testaillu ku tosiaan tää jää ehkä näiden kahden pvän talletusten varaan, ku tosiaan edeliset on talletukset tehty pe-su ja tiiä häntä vieläkö sieltä asti:sign17 ois liikkuvaisia. Lueskelin taaksepäin ja löysin sielt sen oviskalenterin, ni sil hilkul on, et ne viikonlopun talletukset ehkä jollain tavalla auttas, et niistäkin ois jotain hyötyä.
Limatkin on näyttäytyneet kunnolla ku heräilin tuos päivällä ja jomotustakin on enemmän tuolla oik.puol. verrattuna eiliseen. Pittää laittaa sormet ja varpaat pystyyn, et tärppi onnistus.:)

Onnea Janeh pienestä prinsessasta!

Mariska86: Kyl miekin jotain haamun tapaista nään, Vahvistumista viivalle!

Beisla: Kyselin miun kierrosta. Edellinen oli 27 ja sitä edellinen 30. Jostainhan mie luin aikasemmin täältä foorumista, et kp lasketaan siitä pvästä ku alkaa vuotaa verta( rusk.vuotoa/tuhrua ei viel lasketa eka pväksi) Miul on vaan aika usein nyt viime kierroissa alkanu tälleen myöhään illalla, ni sen takia oon vaan miettiny, et lasketaanko se sit kp 1 vai pitäskö se seur.pvästä vasta laskea ku noin myöhään alkaa ja vrk on jo lopuillaan.:help

No, tulihan tuota taas kirjotettua paljon tekstiä, mut nyt täytyy lähtee nukkumaan, ennen kuin uni mennee ohi et, saa valvoa viel kolmannenkin yön.:sleep002
 
Tässä kuva ovisplussasta!
 

Liitteet

  • IMG_20150128_080923.jpg
    IMG_20150128_080923.jpg
    897.2 KB · Katsottu: 164
Timbelle pahoittelut ilkeä. Tädin saapumisesta! :( *halaus* eikö nää tätien vierailut alkaisi jo riittää meillä??

Mariskalle puhaltelen tikun viivoille vahvistumisia! :)
 
Timbelle pahoittelut tädistä :sad001

Taikatuulelle onnittelut ovisplussasta !! :)

Mua alkaa jännittää :oops: Hui ! Tänään tuli tämmöinen. (Pahoittelen kuvanlaatua) Mies on edelleen autuaan tietämätön että testaan :grin
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    335.5 KB · Katsottu: 184
Meillä 8 kk ikäinen vauva ja sanoin miehelle jo 2 kk sitten että seuraava tehdään ennen kuin tää toinen täyttää 3, ihan vaan kylmästi siksikin etten saisi niin hyvää äitiyspäivärahaa mitä olen saanut seuraavaan viiteen vuoteen ja sitten olisinkin jo yli 30 kun yritettäisiin vikaa.
Ollaan yritetty muita lapsia 6 kk / lapsi.
Meillä siis ei napsahda mistään pikkupuuhastelusta vaan meidän pitää rynkätä 24/7 ;)

Tässä toisessa raskaudessa lihoin 41 kg, joista olen pudottanut 33 kg.
Toisaalta toivon, että uusi raskaus alkaisi vasta kun loput on poissa.
Peruskunto on onneksi jo kohdillaan.

Muita, jotka vielä arpovat ennen kunnon virallisen aloituksen alkua? :)
 
Nyt Mariska minäki nään jotain! Edelliseen testiin ei näyttö/silmät antanu mitään näkyviin. Mutta monet muuthan näki jo siinäkin. :) Onnea! :)
 
Jep, Mariskan testissä himmeä viiva. :)

Täälä aamu alkaa kamalilla vihlovilla kivuilla munasarjoissa. Yöllä valvoin pari tuntia oudon olon takia. Plääh.
 
Miten mommymen tuhruttelun kävi? Multa on varmaan vaan nennyt ohi, kun eilen en kerinny täällä niin hirmusti lueskella :rolleyes:
 
Mariska, kyllä siinä jo edellistä selkeämpi haamu näkyy! :)

Pahoittelut Timbe menkoista :sad001

Täällä myös kp 1. Kai? Tuhru on voimistunut ja jotain menkkakivun tyyppistäkin on havaittavissa. Huomenna soittelen lääkäriaikaa, eiköhän 8 kk riitä jo seurannaksi ettei nämä tuhrut itsestään lopu. Mulla on toiveikas olo, että plussa pärähtää, kun saadaan tämä tiputtelu aisoihin ja päästään kunnolla taas peuhaamaan maaliskuussa :grin :wink

Hyvää torstaita kaikille ja tervetuloa uusille! :)
 
Huomenta! Huh se tuhruvuoto tyssäs näköjään siihen yhteen kertaan. Ja aamun alkajaisiks olin laittamassa pillihousuja jalkaan ja kylläpä muuten puristi joka samperin paikasta hyvä että nappi meni ees kii :D yöllä kun menin nukkumaan niin maha eli omaa elämäänsä.
 
Miten mä en näe edelleenkään Mariskan testissä yhtään mitään :O Taitaa olla näytön säädöistä tms kiinni. Mikset tee digiä niin varmistuu kertaheitolla?

Timbelle pahoittelut tädistä :(

Taikatuuli, jei!! :)
 
Kysymys tähän väliin.

Onko kellään teistä endometrioosia? Minkälaisia oireita on ollut ja voiko tiputtelu sekä epämääräiset kivut kierron lopussa johtua endosta? Terkan mukaan kilpirauhasarvot pitäisi ottaa myös, mutta vähän epäilyttää että voiko kilppari olla syynä..

Itsediagnisoiva valelääkäri täällä terve :D
 
Takaisin
Top