Raskaaksi 2015

ei mul tos aiemmassa testissä tullu tonne muovin alle mitää viivaa.. ja nyt sit tuli hailakka viiva. Mut no apteekin testiin luottaen että nega se on vaikka kuinka toivois sitä positiivista tulosta. Nyt pitää vaan malttaa odotella ens viikkoon jospa sit kokeilis uudestaan.. en tiiä sit missä vaiheessa ois aiheellista mennä verikokeeseen testauttamaan jos ei toi täti tuu käymään.
 
onko kokemuksia siitä RFSU:n testistä, että pelittääkö se ihan kunnolla yleensä, meinaan kun on niin halpa verrattuna noihin apteekin testeihin? Mä bongasin tosiaan sen kaupan hyllyltä vasta muutama päivä sitten, sitä ennen en edes tienny, että ruokakaupoissa myydään r-testejä... :shy:

Timbe pahoittelut tädin saapumisesta.
 
kyl ainaki toimiva se on kun tuos pyörii 4-vee lapsi tuos vieressä :D mul tuli aika nopeesti 2 viivaa kun oli jo sen verran pitkällä raskaus kun silloin testasin :D nyt oon niin hätähousu etten yhtää ihmettele että testit näyttää negaa..
 
SannaMiia: milloin meinaat testailla uudestaan?

Kiessus oikeesti tän turvotuksen kanssa..ei tuu mitään jos laitan pillihousut jalkaani. Nytki ahdisti niin paljon nää housut että ei yhtää innostanu laittaa nappia ja vyötä kii..
 
Meinasin et haen huomenna apteekin testin jos ei oo täti tullu. Ja lauantaina aamulla teen sen. Ja jos se on nega ni sit oottelen seuraavan viikon ihan rauhassa. Pirun ärsyttävää olla koko ajan varautunu tädin tuloon, hiostaa paikkoja nää rätit. :mad:
 
Noh toivoahan en oo viel menettäny kun täti on pysynyt poissa... pitäis vaan jaksaa varttua. Ja mä en vaan jaksais ootella... mä haluisin just nyt heti tietää tuloksen. Ja nää päivät siis kuuluu ihan pirun hitaasti :/
seki helpottais että täti ois tullu niin ois voinu aloittaa uudestaan yritykset. Täl hetkellä ei ees pupuilut oo innostanu kun toi turvotus on niin inhottava ja paikat kuivana :D
 
Mulla onneks päivät kuluu töissä ja illalla on ruuanlaitot ja muut. Juu muakaa ei innosta petipuuhat ollenkaan, vaikkakaan kuivaa ei oo muuta ku kasvojen ihossa ;)
 
Rfsu näyttää aika myöhään viivat ainakin oman kokemuksen mukaan. Pregcheckistä oon tykänny (vaikka haamujen vilkuilua se on :D)

Hyi hel&$#%!!!! Ymmärsin teidän puheista et toi vehnänalkioöljy on pahaa mut miksei kukaa kertonu et se on nuon kamalaa!!!! :DD tästä lähin sekotan sen aamujuguun.. :D
 
Kyllä kai se Rfsu:kin on ihan luotettava, mutta se näyttää positiivisen myöhemmin kuin esim apteekin oma tai pregcheck (kuten Silv tossa jo mainitsikin). Johtuu siis siitä, että Rfsu:n testeissä herkkyys on vaan 50 kun taas monissa muissa se on 25 ja aivan herkimmissä 10.

Ai miten niin on tässä 7 kk tjottailun aikana tullut käytyä useampi testimerkki läpi :D

Asiasta kukkaruukkuun, rfsun ovistesteihin olin kyllä tyytyväinen :) Edukkaita ja leveitä liuskoja, joten pihinä leikkelin niitä vielä kahtia niin oli tupla määrä testejä :D

Pregcheckejä olen löytänyt prismoista, cittareista, isommista s-marketeista ja sokokselta (ainakin).
 
Larissa: oon kans varmaan kaikki mahdolliset testit koittanu tän yrityksen aikana :DD mies aina ihmetteleekin et eiks se yks riittäis sit JOS ne menkat on viikon myöhässä mut ei. :D pitää vähä tilata netistä ja vähä ostaa kaupasta ja varoiks hakee apteekistakin pari.... :D
 
Joo no oon testannu sillä joka mittää 10: stä sit oli noi rfsu:t ja sen jälkee apteekin oma. Lauantaina, Tiistaina ja tänään testattu... ja nyt kyl saa luvan olla testiliuskat kaupassa mun puolesta ens viikkoon... en viitsi kokeilla ainakaa nyt lähiaikoina.
 
Silv, niin tuttua! Mullahan oli yhteen väliin se noin 20 testiä jemmassa :D Vielä on muutama Davidin puikko sekä digit (jotka korkkaan vasta jos saan ne elämäni ensimmäiset tuplaviivat) :D

Äää tulis jo maaliskuu niin minäkin pääsisin tähän testisekoiluun taas mukaan :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
ja muuten sama homma.. mieski saa jo hepulit kun. Tänään oli kommenttina että eikö sun pitäny vasta ens viikolla testata :D hätähousut eivät osaa pitää lupauksiaansa :P
 
Ainiin ja kerroinko jo uusimman "oireeni". Mä haistan ihan KAIKEN. Bussissa oleminen on tuskaa koska kaikki haisee pahalle, ja töissä meen juosten paikasta toiseen ettei joudu haistelemaan monen eri ihmisen ominaistuoksua..
 
Nyt sitte estätte mua etten testaa tällä viikolla ollenkaan... korkeintaan ens viikon keskiikkona saatte yrittää mua testaamaan..
 
Mie oon jo yli viikon haistanu kaiken...siis paremmin kuin kukaan muu on täs perheessä haistanu. Pakokaasutki haisee nenää inhottavalle..
 
Takaisin
Top