Raskaaksi 2015

Azalea. Minulla nuo ajatukset on jo nyt alkanut, kun täti myöhässä eikä testiin tule viivaa niinkuin elokuvissa. Jotenkin kait sitä yrittää itselleen uskotella että ei haittaa vaikka ei vielä plussaa tulekkaan, ja miten mekin pärjättäis jos nyt muka lapsi tulis, ja kokoajan puhuu että täti sieltä kohta tulee. Sitten kuitenkin heti kun on jotain outoja tuntemuksia niin on muka niin raskaana ja yrittää olla tekemättä jatkuvasti testejä:)

Oispa ihana jo alkaa ostella kaikkea vauvatavaraa valmiiks, mutta en kyllä uskalla jos tässä yrittämisessä kestääkin kovin kauan. Onneksi meillä on tällähetkellä niin pieni asunto että paikat pursuilee jo omista tavaroista, ei ole todellakaan kiusausta esim. täytellä tyhjiä kaappeja:happy:
 
Charm mulla oli eka kierto terolutien jälkeen 30 päivää pitkä kun terojen kanssa oli 23-25. Mutta mitään muuta suurempia oireita ei ollut. Tein kyllä siinä kierrossa positiivisen testin, mutta olikin kyseessä kemiallinen.

Beisla niinpä! Ja uskon että miehellä kaikki hyvin :) veikkaan että tää kaikki johtuu mun pco:sta.

Meillä on paljon vauvatavaraa saatu kummityttöni vanhoja. Tosin taidan antaa kaikki äidilleni nyt... Ja odotusta varten oon ostanu bolakorun vahingossa kun halvalla sai :D
 
Noniin... gynellä käytynä.. kaikki kunnossa, tulipahan sekin tarkastettua...
Olis saanu lääkäri jättää sanomatta ku tuumas että tuolla vois olla pieni alkio taii no tais olla vaan verisuonen paikka.. pöh.. mä jo innostuin... :(
Gynekologin mukaan 3pvää ennen ovulaatiota pitäis pupuilla ja sitten oviksen aikaan joka toinen päivä, sano että ollaan oltu liian innokkaita ku joka päivä on pupuiltu :D
Nauroin miehelle kun tulin kotiin spermanäytelähete kädessä.. se ei ihan innostunu :D :D
Mutta onneks sitä nyt ei vielä tarvi viedä kun on näin vähä yritystä takana
 
Huh.. kävästii pitkällä lenkillä ja koko matkan ajatukset karkaili siihen tuhruvuotoon. Pelkäsin jo lenkillä että tulee täti just sopivasti silloin. Enemmänki näytti vaan lurahtelevan sitä valkovuotoa..
 
Iltaa. Mun päiväni huipentui siihen että myöhästyin bussista. Suututti ja ärsytti ja itketti. No sitten mun isä soitti että on lähteny töistä hakee meidän esikoista hoidosta, ja on sen kanssa sen aikaa että ehdin kotiin. Liikutuin niin hirveesti että itku tuli sitten bussissa. Kiva siinä pyyhkiä kyyneliä, onneks ei ollut ketään vastapäätä.

En tiedä mikä sai tunteet noin pintaan, jännitys, menkkojen lähestyminen vai mahdollinen raskaus? Täti ei siis vielä ole tullut, yleensä tulee puolenpäivän jälkeen heti. Lähdettiin sitten vielä ruuan jälkeen mäenlaskuun lapsen kanssa että sain ajatuksia muualle.

Mulla on puhelimessa tämmönen ihan vau:n foorumi-sovellus. Tällä kun selailen niin en pääse selaamaan sivua kauemmas, sen takia usein jää kommentoimatta muiden viestejä. Kaikki kyllä luen aina.
 
Sazu, hyvä että kaikki oli ok lääkärissä. Oon kans kuullut ettei ne kovin pitkään harkitse sanomisiaan, herättää ensin toiveita just tuollai kun sinullakin.
 
Mieki oon itkeä pillittäny ihan pienestä asiasta ja harvoin itken. Pikkisen sekasin tunteet.. tänään naureskelin vaikka ei ollu mikää hyväkää juttu ja sit rupes taas jo miltei itkettää... täs rupes kauhulla ajattelee jos lähtis hautajaisiin niin nyt kun on ihan sekasin kroppa niin pahoin pelkäisin että nauraisin hautajaisissa vaikka pitäis itkeä :D
 
Dreamer, onko vielä raskausoireita?

Mulla on tosi täysi olo koko ajan. Kumartuminen on ihan kamalaa. Mut silti syön koko ajan.
 
Kp 4, täti alkaa pakkailla kamojaan. Mähän alan jo kohta tottua näihin viiden päivän menkkoihin :D Ennen oli 7-9pv ja jäätävät vuodot, nyt selviää ekoinakin päivinä ihan normitamponillakin kolmisen tuntia ilman läpivuotoja. Kelpaa :D
 
Sannamiia ja Dreamer täälä kans. Muutama päivä sitten aivan älytöntä huimausta. Istualleenkin alkoi yhtäkkiä huimamaan. Eilen viimeksi valittelin että lopetan syömisen kun kaikesta syömisestä iskee hillitön turvotus. Mies repes nauruun että senkun näkis, syön kuulemma kokoajan:woot:
 
Tähtityär, mikä kp? Joo ja maha on just ku ilmapallo, siks just kyykistyminen onki kamalaa.
 
Hei asiasta ihan täysin muualle, onks kukaan teistä testannu tota HIIT-treeniä??? Löysin 30 päivän hiitit ja äsken vedin sen ekan päivän treenin, HUH! Jos ton jaksaa vetää läpi tolla level1:llä ni ihme jollei paino rupee putoon!!

Muoks. Tossa toi sivu jos joku haluu kattoo.. Kätevä tuo ajanmittauskin samassa :)
http://neilarey.com/programs/30-days-of-hiit-advanced.html
 
Muokattu viimeksi:
SannaMiia, mulla on kp 24/25. Kahvikaan ei aamulla maistunut, mikä on vähintäänki epätavallista.

Silv, mie oon kokeillu hiittiä ja tykkään! Kunto nousee nopeasti, mutta saa siinä kyllä ittensä rikkikin, jos yhtäkkiä repäsee täysillä juoksuun. Myös joku 4 minuutin hiit voi oikeasti tuntua kuolemalta. Pitää vaan ihan oikeasti juosta (tai millä lajilla sitä toteuttaakaan) antaa kaikkensa eikä yhtään säästellä.
 
Tos ekan päivän hiitissä oli kolme eri juttua, 20sec kutakin ja 1min tauko. Viis kertaa läpi. Eikä hengitys meinannu tasata lainkaan :D en arvannu et olis näin huono kunto....
 
Takaisin
Top