Raskaaksi 2015

Mä tykkäsin, ja aion kyl ainaki ton 30pv tehä :) teen ne kyl tolla alimmalla levelillä, mut jos sen 30pv jälkeen ois vähä kunto parantunu ni vois hypätä seuraavalle tasolle :) ja siis toi kellotus, oikeesti parasta! Se piippaa kun pitää vaihtaa, se kertoo kun lepo alkaa/loppuu.... Kätevä! Ei tarvi keskittyä kelloon vaan voi keskittyy täysillä siihen mitä teet! :)
 
Onneksi mul on maistunut kahvi. Tupakan hajuki tekee pahaa. Olipahan helppo lopettaa tupakointi. Kalja haisee hirveelle... Yäks. Kävin kaupassa ja itku meinas tulla kun ei löytynyt Eldorado pähkinäsuklaata :(
 
Mulla ei ollu esikoisestakaan mitään ällötyksiä ruuan suhteen. Nyt on ollu järkky pähkinähimo jo viikonverran ja tänään sit kotiinpäästyä soitin miehelle että parempi olis tuua mulle suklaata tullessaan. :D
 
Että jos ei vauvaa, niin ainakin tää kierto on tuonu mulle kamalat mieliteot. ;)
 
Haha. Mä ärähin ystävälleki äsken kun alko selittää jotai et on parempi olla toivomatta menkkoja kun sit menee kierrot sekasin jne. Totesin vaan et parempiko olis et ei alkais ollenkaan josta seurais et ei tulis ovista eikä uutta mahista raskautua. Tuli vissii joku väärinkäsitys matkalla.

Haha. Mä en IKINÄ ärähä juuri tuolle ystävälle.
 
Mullaki oli viime kierrossa niin vahvat oireet että olin ihan varma että nyt kävi tärppi... sitten tuli se ikävä täti kylään ja oli kyllä niin mieli maassa... ihmettelin kun ei aiemmin ollu tuollasta ollu... ja ihan ulkoisiakin merkkejä oli paljon .. gynekologi tänään sanoi että luultavimmin oli munasolu hedelmöittynyt mutta ei kiinnittyny ja siks aiheutti oireita...
Sinänsä positiivista että jotain ehkä olis edes yrittäny tapahtua...
Mutta mä pidän peukkuja teille että tärppi on käynyt ;)
 
Kyllähän ne toiveet ehtii nousta korkealle, kun oireita on - tai "on". Nyt pukkaa kai flunssa päälle, kun oon ihan tukossa ja nenäliinapaketilla käy koko ajan käsi.

Mutta ilta menee netflixin ääressä neuloen; teen esikoiselle myssyä tällä hetkellä.
 
Voi apua, kun Dreamer tuosta sun raskausajan suklaanhimosta. :D Voisin nimittäin itelleni kuvitella just ton, että söisin levyllisen suklaata, kun mä voisin jo nyt melkein syödä, vaikka en ole edes raskaanakaan. :D Itseä kiinnostais kauheasti tietää, että te joilla on jo lapsia entuudestaan, että minkälaisia mielihaluja teillä on ollut raskauksissa? :) Välillä kuulee ihmisiltä mitä oudoimpia mielihaluja, kuten työkaveri sanoi, että hän pystyi kahvia juomaan vain kerman kanssa eikä ollenkaan maidolla, vaikka normaalisti ei tykkää yhtään kahvin kanssa kermasta..

Ja mä niin odotan innolla, milloin tänne tulee plussa uutisia. :)
 
Kyselit Sohwia himoista raskausaikana, mulla ollut salmiakki, silli (saako sitä edes nykyään syödä?) liharuuat (yleensä tykkään enemmän kasvisruuista) . Normisti olen kunnon herkuttelija, raskausaikana ei mene alas mikään makea. Eikä kahvi. Viimeksikin syksyllä kun raskauduin arvasin sen siitä, että kahvia en pystynyt juomaan. Sitä tulee normiolosuhteissa kun litkittyä monta mukia päivässä.
 
Aiemmassa raskaudessa en pystynyt juomaan kahvia enkä syömään kaurapuuroa. Normisti ne kuuluu päivittäisiin syömisiin. Raskaana arvasin olevani silloin, kun vedin suolakurkkuja pitserian salaattipöydästä. :D

Normisti oon aikamoinen sokerihiiri, mutta 1/3 aikaan, oisko ollu noin viikoilla 7/8-12/13 kun ei maistunut mikään herkku. Mehupullo kädessä piti kulkea, että pystyi olemaan töissä.
 
Suolakurkkua ruisleivän päällä <3 Jääkylmä Pepsi Max myös upposi esikoisesta.
 
Täs oottelen et milloin isäntä tekee aamusta munia ja pekonia. Nimittäin viime raskaudessa sain heparit siitä hajusta.
 
Nyt en näihin raskausajan mielitekoihin voi ottaa kantaa kun en oo raskaana tiettävästi ollu (vaikka lääkäri meinasikin että on saattanut kemiallinen käydä viimekierrossa), mutta tänään on haluttanut hirveästi perunaa, eilen tomaattikeittoa. Yleensä juon tosi paljon maitoa mutta nyt viimesen viikon on menny oikeastaan vaan kahvin kanssa :O
 
Aurajuusto. Ja perhana viä ekassa raskaudessa luulin, ettei sitä saa syödä...

Kyllä pitkältä tuntuu tää testauksen odottelu, vaikka tuskin raskaana olen. Varmaan alan testaan jo 5. pvä kun noita testejäkin on kaappiin siunaantunut... 8. Pvä olisi se virallinen jännityspäivä. Kaikkee nippailua mahassa ja järjetön väsymys oireina, mutta vähemmästäkin nippailee kun kokoajan ajattelee näitä juttuja :)

Nyt niitä plussia kehiin!!!!
 
Mulla oli ekassa raskaudessa himona mandariinit, suolakurkku, valkosipuli(majoneesi,mausteena yms. tungin sitä ihan joka ruokaan) ja Daim-jäätelö

täällä on muutamilla jännät paikat! Plussatuulia!

itsellä meneillään vissii kp21 tai 22.. Ovia tais olla tuntemuksista ja limoista päätellen.. Nyt sitten odotellaan ainakin 2 viikkoo niin sit näkee missä mennään.. Niin hyvin ollaa touhuttu ettei ainakaan yrityksestä oo kiinni
 
Takaisin
Top