Raskaaksi 2015

Nyt kaikki tädit kuuseen ja plussia kehiin:smiley-bounce013

Beisla, kyllä. Hyvinkin piinalliset päivät.
Tänään kp 32, huomenna ajattelin taas testata jos tarvii.

Jos se täti ei sitte huomenna tule niin saa jättää kyllä kokonaan tulematta.

Mariska, nään sun testissä kans jotain :happy:
 
Hyvä kuulla käyttökokemusta sylkitestistä, Nyytti. Harkittiin sitä alussa, mutta ei hankittu, koska en löytänyt siitä juuri mitään tietoa. Taidetaan kuitenkin pitäytyä nyt noissa sofin puikoissa, koska on toiminut mulla tosi hyvin. En oikein tunne ovista oireista, joskus ehkä joka neljännessä kierrossa tulee tippa verta siihen aikaan. Kokeilin myös clear bluen digiä, ja toimi hyvin, mutta miksi tuhlata rahoja kalliimpaan kun puikkokin toimii? Luulen myös, että kunhan oon käyttänyt loppuun cb:t, testaan vaan kerran päivässä. Sen verran on oppinut miten testit toimii mulla.

Johanna, toivon todella että on vain harmitonta tuhrua. Onko sulla jo aika neuvolaan?

Dreamer, jos ilmoitetaan kaikkien tädeille, että ryhmässä on aikarajoite, eli paras pysyä poissa, jotta saadaan jengi vaihtumaan raskausryhmiin ja uudet tilalle?

Silv, hyvä että kuitenkin kerran päivässä muistat, eiköhän se riitä. :)
 
Nyt teette niitä plussia ja otatte mut mukaan aaltoon! Tänää aikon oikeesti käydä ostaa uimapuvun niin nyt en tässä kierrossa jää mihkää rannalle!!!
Ihanaa kun mulla taas piiitkästä aikaa vapaa ja sain nukkua semmoset 11h <3 :)
Näin muuten unta et olin raskaana ja mulla oli semmonen ihanan iso maha<3 :D oispa tää se kierto! Kp 17/28 ja dpo 2 varmaankin.

Mitäs muuten pepelle kuuluu? Joko saitte miehen testi tulokset? :)
 
Janeh paljon onnea pienestä <3

Mymmelisti ei vielä ainenkaan puhelua oo tullut. Olivat sanoneet että 3.2 saa hakea paperilla tulokset ja soittavat aikaisemmin tulokset. Haetaan kyllä varmaan vasta 4.2 samalla kun mennään ekalle käynnille! Jännää.

Ja ovis tais olla tossa su-ma limojen perusteella. Eli nyt odotetaan se pariviikkoa. Letrojen ansiosta ovuloin viimeinkin! Ja en käyny ees kotrolliultrassa :D käyn sitten alkuraskauden ultrassa jos plussa pärähtäis.

Mutta odotukset ovat tosin korkeella nyt kun hoidot varmaan aloitetaan. Viikon päästä selviää :)

Toivottavasti unesi on enne uni ;) tuun sua 1kp perässä.

Pahoittelut negoista/tädeistä ja mariskan testissä mäkin näin jotain haaleeta. PLUSSATUULIA KAIKILLE++++++++++
 
Huomenna varmaan testailen uusiks ja sitten vasta viikonloppuna. :) Jännittää vahvistuuko tuosta ! Hui kun moni siinä jotain näkee :)

Voi pöh Johanna ! :sad001 Mä olin ihan varma että plussaat !

Mymmelistillä enne unia :happy119

Plussaa toivon kovasti kaikille ! :talk017
 
Pepe pidän peukut pystyssä et paperilla on pelkkää hyvää<3 :)
Jee päästään samoihin aikoihin (ellei täti tule ajoissa) testailee tai vaan pitää muut jännityksessä :D
Olispa enneuni!! Mulla kyllä on aina hirveesti unia ja nään millon mistäkin ja välillä ne on kunnon elokuvia.. Hei mähän voisin ruveta kirjottaa niitä ylös ja sit tekee jotain elokuvia niistä! Haha, kerrankin mulla olis jonkunlainen tulevaisuuden suunnitelma ja vähän olisin sillä alalla mikä ollu lapsuuden haave. Halusin lapsena tulla samanlaiseks näyttelijäksi kun jim carrey :D
 
Mariska86 kyllä siinä jotain näkyy!:) toivottavasti vaan vahvistuu. :)

SannaMiia pahoittelut negasta. :( Älä vielä luovuta, toivotaan että se vielä muuttuu plussaksi.

Johanna voi höh. :( Kyllä toi odottelu on ärsyttävää! Toivotaan sinne plussatuulia tai sitten uutta parempaa kiertoa. :)

Dreamer88 & Tassu ja kaikille muillekin isosti PLUSSATUULIA !! :)


Mä en ole koskaan tehnyt noita ovistestejä kun ei ole tarvinnut. Esikoisen kanssa tulin raskaaksi heti ekassa kierrossa. Mistä muuten voi tunnistaa oviksen? Mulla kun tuota valkovuotoo jo muutenkin ollut runsasta, etten ole erityisemmin tarkkaillut onko ovisliimaa tullut. Maanantaista tiistaihin ollut sellasta todella jomottavaa ja välillä pistelevää kipua vasemmalla puolella vatsaa. Muutenkin vatsa tuntunut jotekin kovalta ja liikkuminen tai esikoisen kantaminen tuntunut kivuliaalta alavatsassa. Nyt vaan mietin olisiko voinnu olla oviskipua? Enään ei ole samoja kipuja, olivat vain ma-ti. Voi olla, ettei onnistuta tällä kertaa koska olin viimeksi yhdynnässä lauantaina ja sen jälkeen ei olla edes hirveesti nähty mieheni kanssa kun molemmat ollut töissä eri vuoroissa. :(
 
Last edited by a moderator:
Juu :) mä koitan pitää jalat maassa, nuo kaksi km teki aika varovaiseksi, niin ei kyllä juuri uskalla mihinkään suuntaan mitään miettiä :oops:
 
Paljon onnea koko perheelle Janeh pienestä prinsessasta! :) <3 Ihanaa vauva-arkea sinne. :)
 
Last edited by a moderator:
Onko muilla kuumeilijoilla samaa, että aina kun menkat alkaa ja niiden aikana se vauvakuumekin jotenkin hiukan hiipuu? Mulla tuntuu aina näiden aikana tulevan niitä "miten sitten pärjätään jos kolmas tulee" ja "jaksanko kolmen kanssa" ja "halutaanko oikeesti kolme lasta" -ajatuksia, jotka sitten mystisesti katoaa uuden kierron mennessä eteenpäin. Oviksen tietämillä olen aina hyvinkin varma kaikesta :D Pelottavaa, miten paljon oonkaan hormonien vietävissä :D
 
Vai johtuuko se vaan siitä pettymyksestä, että sitä jotenkin koittaa itselleen toitottaa, että miksi se ei ehkä oiskaan ollut niin hyvä juttu...?
 
En tiedä onko se siitä että pettyy niin pahasti ja itkut kestää kolmepäivää ja sit on pakko vähän kovettaa itteensä ja sit alkaa jo itekkin uskoo ettei se vauva kuume niin kova ole. sitten alkaa lähestyy ovulaatio ja taas on toiveet katossa ja ovulaation jälkeen on taas siinä uskossa et nyt tärppäs ja taas alkaa ne menkat.. :arghh:
 
Käy mulle!! :D Voisin testaa 9.2 sillon pitäis alkaa, mut haluisin testaa 10 tai 11päivä vasta et menkat olis ees vähän myöhässä,mut tosiaan oon varmaan sillon aamu vuorossa ja herätys klo 4,00 nin en varmaan sinä unen pöpperössä muista tehä yhtään mitään :D
 
Olin miettinyt myös tuota 9.2 ;) 7-8.2 ei olla kotona joten pakko jaksaa odottaa tuonne 9.2!
 
Takaisin
Top