Moi
enu ja tervetuloa! Vai stalkkeri
Mullakin oli pienen tovin nuo samaiset pillerit synnytyksen jälkeen, mutta mä taas vuodin usein, paljon ja ihan miten sattuu. Luovutin aika pian kun mieskin oli sitä mieltä ettei oo järkee sekottaa kroppaasa niillä. Kierrot mulla ollu synnytyksestä(helmikuu 2014)asti vähän mirtä sattuu, mut nyt tasottumassa kai. Lyhin kierto ollu 26pvää ja pisin päälle pari kk.
Beislalle pahoittelut tädistä..
Myy82, kierron alusta ovikseen ite greippiä juon :)
Vesta, voi ei!! :D Saithan siivottua? :)
Milttis, I feel u! Mä ostin nimittäin hyvin luultavasti sitä samaa mehua kun kuopusta yritettiin ja kaupassa purkin kuvasta vaan katoin et verigreippiä,mut sit himassa tarkempi tuoteselosteen tutkiminen osotti ettei siin oo greippia alkuunkaan
Sabetti, ihanan positiivinen kirjoitus, tän on tosiaan pakko olla teille
the kierto :)
Vesta ja
Silv ainakin suht samoissa kohdin kiertoa menossa, täälläkin ovista odotellaan loppuviikon/alkuviikon aikana (tosin tuntemuksia on jo nyt kp10 :O )
Tuosta muille kertomisesta, niin perheelle varmaan jo suht alkuvaiheessa, ehkä varhaisultran jälkeen, samoin läheisimmille ystäville. Julkisesti eli naamakirjassa paljastin ed. raskauden viikolla 25 muistaakseni :)
Mä en oo juonu alkoholia pariin vuoteen, enkä polttanukkaa enää viime raskauden jälkeen, niin kukaan ei kyllä osais mitään epäillä, ellei sit laatta lennä niinku viimeks :D
Täällä tosiaan kp10 meneillään ja oon ollu ihmeissäni kun munasarjoissa tuntunu pientä vihmontaa ja nuo mun molemmat sylkitestit(uus tuli jo postissa ja vanhankin valo toimii ainakin hetkellisesti) näytti jo oviskuvioo, ei ymmärrä! Limoja ei kyllä vielä ole, et ehkämun kroppa vaan ilmasee harvinaisen aikasin lähestyvän oviksen.. Oon parissa eri paikassa netissä sitä laskettanu ja toisen mukaan ois 1.2 ja toisen 2.2 jos kierto sama kuin viimeks eli 29.
15.5 pitäis menkkojen alkaa 29pvä kierron mukaan, eli kuopuksen 1v synttäreistä tulee jänskämonella tapaa :D
Mut saas ny nähä. Tänään en jaksa edes ajatella peittojen heilutusta ja vauvakin heräilee vähän väliä,m jospa huomenna :)
Nyt vaavin viekkuun unta odottelemaan ♥