Raskaaksi 2015

SannaMiia, niin kauan kun tätiä ei näy, niin plussamahiksia on! Oliko sulla tiedossa dpo?

Yritin muutaman sivun selata taaksepäin, mutta tällä ihmismäärällä tarttis jonku excelin, että muistais kaikkien kp:t ja dpo:t ja milloin mahdollisesta esikoisesta/kaikista lapsista plussannut jne.
 
Dreamer88, ei kai ne voi kuukautta olla myöhässä jos oot silloin plussannu rv5? Eli ne on olleet viikon myöhässä?
 
Unicorn, nyt kierukan poiston jälkeen kierrot on olleet n. 60 päivää (välissä oli yks välivuoto kp 21-23, en tiedä oliks se sitten olevinaan menkat :confused: ), 31 päivää ja 37 päivää. Viime kierrossa tikutin ovista kp 10-23, en saanut hymynaamaa eikä kyllä oireitakaan oikein ollut. Aiemmin kierrot olleet tasan tarkkaan 30 pv, ovisoireet selvät. Mut nyt jostain syystä koko pakka on sekasin...
 
Mariskalla kyllä jotain hentosta viivaa siellä näen minäkin, viivalle vahvistumista!

Pahoittelut negoista SannaMiia sekä Johanna.

Unicorn tiedän niin tuon tunteen, se turhauttaa todella. Pakko myöntää, että mulla on palanut pieni omaisuus niin ovis- kuin raskaustesteihin. Pitkät kierrot on niin syvältä, kun et yhtään tiiä mitä tuleman pitää.

Beislalle piti vielä kommentoida, et kyllähän tuo siltä kuulostaa, että jotain siellä on yrittänyt tapahtua. Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon, jospa silloin pieni jaksaisi tarrautua lujemmin kiinni.
 
Pahoittelut negoista! Toivottavasti uusi kierto alkais pian jos ei se plussa nyt suostu tulemaan.
Itse en nähnyt Mariskan testissä mitään, mutta mulle ei ole niitä viivalaseja suotu. Mutta toivotaan että se kunnon viiva siihen testiin pian pärähtää!

On: Tänään olis kp 22/34 ja kyllä oon aika varma että se ovis oli eilen. Eilen oli niin selkeät ovislimat, ne kipuilut toissapäivänä ja lämmöt oli noussut tänään. Kun oon tässä mittaillut nii on olleet paria poikkeusta lukuubottamatta 35,9-36,0 ja tänään oli 36,5. Noin korkeet ei oo ollu vielä kertaakaan että ainakin nyt haluan uskoa että eilen oli ovis.
Eli tädin pitäs saapua 10.2. Jos joku päivittää listaa niin mulle vois laittaa testipäiväks 12.2. (jos tässä nyt edes pääsee testailemaan) Aiemmin en voi testata kun tosiaan se anoppi on meillä ja se lähtee vasta 11. päivä...
 
20150128_082848.jpg
 
En voi ymmärtää!! En ole ovista tikutellut, joten en tiedä milloin se oli. No teen parin päivän päästä apteekin omalla katsotaan sitten. On vain tosi outoa.
 
Mariska, kyllähän siinä näkyy haamua (kännykällä näkyi jostain syystä paremmin)! Onnea ja vahvistumista sille! Mun päivän piristys nähdä edes jollain 2 viivaa tikussa :woot:

Johanna, en näe sun testissä mitään :sad001 Liian pitkään sua pidetään nyt piinassa! Pahoittelut negoista muillekin niitä testanneille :sad001

Beisla, vaikka menkat on peestä niin tavallaan se on hyvä uutinen että siellä olisi jotain yrittänyt tapahtua! Uusi kierto on siis uusi mahis onnistumiseen :wink

Azalea, tiedän ton tunteen. Mulla oli teininä aina päivälleen säännöllinen kierto. 10 vuotta hormonaalista ehkäisyä ja nyt musta tuntuu, että kroppa on pettäny mut :mad: Seitsemäs luomu kierto menossa ja edelleen tuhruttaa oviksen ja menkkojen välissä. Rasittavaa. Mutta vielä rasittavampaa on varmasti sulla, kun et ovista ole aina saanut bongattua ja kierrot on venyny :sorry::shifty:

On. Tiputtelu jatkuu, mutta ei ole vielä yltynyt menkoiksi. Piristin itseäni vau:n laskurilla ja laskin, että jos tärppäisi maaliskuun kierrosta niin laskettu aika olisi joulukuun alussa :grin Nyt aamupalaksi pizzaa ja myöhemmin iltavuoroon töihin. Onneksi on niin kiva ja vilkas työ ettei ehdi mitään tiputteluita märehtimään :grin

Haha piti äsken se lokakuinen roskishaamu kaivella esiin (joo olen säästänyt sen :oops:) ja tiirailla että näkyykö siinä oikeasti jotain. On siinä väriä eli se on lähimpänä plussaa mihin olen ikinä päässyt :wacky::grin
 
Muokattu viimeksi:
Perkale... nyt sit tuli verta vähäsen pyyhittäessä. Elä nyt täti vaan tuu :( yleensä kylläkin täti osaa kyl varoitella tulostaan sen muodossa että valkovuoto muuttaa väriäänsä nyt ei oo ainakaa tehny värimuutoksia. Katsellaan tää päivä taas että tuleeko viel verta :/
 
Tyttötiikeri: Eli meitä on sitten neljä samaan aikaan testailevia ;) Toivotaan siis kovaa plussatuulta kaikille :)
 
Hormonikierukka mulla oli. Senhän ei pitäis kiertoon mitenkään vaikuttaa. Tosin mulla se ei nyt ollut edes kunnolla paikallaan vaan oli jäänyt kohdunkaulakanavaan. Ilmeisesti sen takia oli paitsi kivut myös hirvittävästi välivuotoja. Mut friikkiä tässä on sekin, et sillon kyllä oli joka kierto selvät ovisoireet :D Ja sitte ku kierukka napataan pois vaivaamasta, lopahtaakin ovikset. Vaihdevuodetko tässä on tulossa 25v ihmiselle? :D
 
Ja siis mulla oli tuo sama kapistus ennen esikkoa, sillon menkat loppu kierukan asennukseen, oli vuoden pois ja alkoivat yhtäkkiä taas ihan säännöllisinä kierukan vielä ollessa paikallaan. Otatin sen pois kesäkuun alussa ja heinäkuun alussa pissin kaks viivaa rtestiin :rolleyes: Ehkä mun odotukset vaan oli suhteettoman korkealla nyt :D
 
SannaMiia, voimahali. Tää ainainen odottaminen ja jännitys on kyllä ihan kamalaa, ei ihme, että tulee itku jo pelkästä stressistä.

Nyytti, mulla ei oo kokemusta sylkitesteistä, ootko saanut niillä luotettavia tuloksia ennen? Voihan olla, että niissä on vaihtelua.

Dreamer, voimia sullekin. Tuntuu, että menkkakivutkin on pahemmet kun on niin kovasti toivonut muuta.

Tassu, oliko sullakin piinapäivät? Kumpa johtuis siitä, etkä oo tulossa kipeeksi.

Tähtityär, kuulostaa lupaavalta! Mä teen kännykällä niin, että avaan toisen ikkunan jolla selaan viestejä, ja toiseen kirjotan. Vähän työlästä, mutta muuten en muista puoliakaan mitä piti sanoa.

Taikatuuli, kuinka pitkä sun kierto on? Hyvinhän ovis voi olla vasta tulossa.

Lucky, toivotaan, että meijän kropat tajuais tässä kierrossa pitää kiinni, kun ensin on harjoiteltu.

Azalea, mulla samat fiilikset: vasta yk3 alkoi, ja en olis odottanut että tää yritys tuntuu niin rankalta jo nyt. Tuntuu että menkat olis aina menetys, vaikka yritystä onkin vasta vähän takana.
 
Mariska, mä nään hailuran sun testissä!

Johanna, kumpa sun tilanne pian ratkeais, ja mielellään positiivisesti!

Unicorn, toivotaan että sun kierto tasoittuis, kuulostaa tosi turhauttavalta. Olitko sä syöny pillereitä aiemmin?
Enulla näköjään sama tilanne, voimia sinnekin.
 
Kukkuu kaikki! ♡

Pieni prinsessamme syntyi eilen maailmaan 21:49 3h20min kestäneellä synnytyksellä. Ponnistusvaihe kesti huimat 1min. Äiti ja pikku mimmi voi molemmat hyvin ♡ Mä pakahdun onnesta ♡

Onnea plussanneet!!! ♡ Tsemppiä piinailijoille ja suuret pahoittelut tädin kohdanneille :/ Uskokaa pois, jokaisen vuoro tulee kyllä ♡
 
Aika vähästä vuotoa oli.. ei ainakaa oo mitää menkkajomotuksia tai mitään. Ja eipä nyt tuu enää mitää.. normaalia valkovuotoa oli tullu pikkuhousunsuojaan :)
 
Takaisin
Top