Mariska, kyllähän siinä näkyy haamua (kännykällä näkyi jostain syystä paremmin)! Onnea ja vahvistumista sille! Mun päivän piristys nähdä edes jollain 2 viivaa tikussa
Johanna, en näe sun testissä mitään
Liian pitkään sua pidetään nyt piinassa! Pahoittelut negoista muillekin niitä testanneille
Beisla, vaikka menkat on peestä niin tavallaan se on hyvä uutinen että siellä olisi jotain yrittänyt tapahtua! Uusi kierto on siis uusi mahis onnistumiseen
Azalea, tiedän ton tunteen. Mulla oli teininä aina päivälleen säännöllinen kierto. 10 vuotta hormonaalista ehkäisyä ja nyt musta tuntuu, että kroppa on pettäny mut
Seitsemäs luomu kierto menossa ja edelleen tuhruttaa oviksen ja menkkojen välissä. Rasittavaa. Mutta vielä rasittavampaa on varmasti sulla, kun et ovista ole aina saanut bongattua ja kierrot on venyny
On. Tiputtelu jatkuu, mutta ei ole vielä yltynyt menkoiksi. Piristin itseäni vau:n laskurilla ja laskin, että jos tärppäisi maaliskuun kierrosta niin laskettu aika olisi joulukuun alussa
Nyt aamupalaksi pizzaa ja myöhemmin iltavuoroon töihin. Onneksi on niin kiva ja vilkas työ ettei ehdi mitään tiputteluita märehtimään
Haha piti äsken se lokakuinen roskishaamu kaivella esiin (joo olen säästänyt sen
) ja tiirailla että näkyykö siinä oikeasti jotain. On siinä väriä eli se on lähimpänä plussaa mihin olen ikinä päässyt