Raskaaksi 2015

Me sovittiin jo suunnitteluvaiheessa että kerrotaan sitten kun asiaa ei voi enää piilotella. Me ei jakseta hössöttäviä mummoja ollenkaan. Nämä tulevat mummot ovat tässä jo vuoden pari vihjailleet vauvatoiveista ja repeävät liitoksistaan kun vauva uutisia heille joskus kerrotaan. Nehän muuttui ihan yli-innokkaiksi mummoiksi jo silloin kun hankittiin koira :D

Oli kyllä tänään kammottavin kauppareissu. Yhtäkkiä alkoi kuvottaa ja luulin että oksennan pitkin kauppaa. Kassalla ostoksia pakatessa iski niin inhottava tuskanhiki että piti jo kiireellä päästä ulos. Kotimatkalla autossa mahaa pisteli tosi omituisesti.

Anteeksi TAAS minä vaan omanapailen. Yritin lukea monta sivua viestejä että vastaanpas nyt monelle, mutta nyt on sellainen olo kuin olisi sairaaksi tulossa, joten lukemisesta ei oikein tullut mitään.
 
Mukava, kun kaikki kirjoittelevat aktiivisesti. Aina on paljon luettavaa, kun foorumin avaa. :)

Puhelimella surffatessa on kyllä hankala muistaa, että keiden kaikkien juttuja pitikään kommentoida, kun ei pysty rullailemaan foorumia samalla kun omaa viestiään kirjoittaa.

ON: närästys on kadonnut, edelleen on kuitenkin ihmeellinen täysinäinen olo. Koko ajan tuntuu, että olisi ähky, mutta samaan aikaan vois syödä vähän väliä. Sitä nyt on jatkunut vajaan viikon. Turvotusta, ilmavaivoja ja tiheitä vessareissuja on myös jatkunut saman ajan. En oikein ruokavaliostakaan löydä selitystä näille. Salitreeni luisti tänään mainiosti ja olin ihmeissäni, kun sain ladata vain lisää painoja! Mahassa on välillä tuntemuksia, mutta saatan kuvitella nekin. Perjantaina pitäis kalenterin mukaan olla kp1.
 
Tervetuloa enu!:welcome

Beisla: Pahoittelut negasta ja tädistä.:hug013Onnea uuteen kiertoon.:)

Testailin taas ovista aamulla, mut edelleenkin pelkkä ympyrä.:sad001 Yhen kerran oli pikkuhousunsuojassa semmonen pikkunen limaklöntti ja vähän tulee pyyhkiessä paperiin limaa, mut ei suuremmin.:oops: Viime kierrossa tuli limaa paljon enemmän ja oikein hölähti suojaan. Oon vaan ehkä liian malttamaton, mut ku miettii et on jo kp 15, ni oisko se sit mahollista et ovis tullee nyt vaan myöhempään...:dontknow vai ei tuu ollenkaan. Oik. puolel on taas tuntemuksia...mut ei uskalla toivoa, et tarkottas sitä... Hyvä puoli täs tietty on, et huomisesta lähtien ehtii viel hyödyntämään sitä, jos on myöhässä ku nyt on ollu muutama päivä "peittojen heiluttelusta" taukoa ku oon ollu yövuoroissa. No, testailen taas huomis-aamuna ku meen kottiin, josko sit...

Minne Johanna on hävinny?
 
Beisla: kuulostaa ihan mun viime menkkojen aloitukselta. .. heti ku se yks iso klimppi tuli pois kivutki lieveni olemattomiin ja normaalimpi vuoto alkoi.
 
Liliina: joo, periaatteessa pystyisin tuohon ehkä henkisesti mut mä joudun aina antaa asiakkaalle jakamaton huomiota n.2h kerrallaan niin voi mennä vaikeaksi :D

SannaMiia: ihan hyvä varmaan kertoa häistä etukäteen. Varsinkin kavereita voi harmittaa jos ne ei pääse pitää sulle polttarit. Mäkään en mitenkään erityisesti tuttavieni ohella käytä alkoholia, mut ilmankin sitä mun polttarit oli ihan sika hauska :)

Toivottavasti huomenna olisi ilon päivä testaajilla!

Mun pitäs ostaa ovis testejä mut en tiiä jaksanko. Ei sillä ettenkö haluis tietää, muutamassa kierrossa on vaan vetänyt niin maahan et on ollu hankala nousta. Jotenkin sitä suojelee omaa sydäntä. Tänään sain olla pienen ihanan 4 vk vanhan tytön seurassa illan. Ihanaa <3
 
Mikä mua vaivaa...vasta yk 3 alkoi, mikä siis ei ole aika eikä mikään, ja silti mua on nyt itkettänyt, kun kuulin kahden tutun vauvauutisia eilen ja tänään :confused: Lähinnä kyllä itku tulee ilosta heidän puolestaan, mutta kyllä tuolla takaraivossa kolkuttaa sekin ajatus, että "miksei mulla jo ole noita uutisia". Oon melkoisen vihainen tälle kropalle, joka on nyt vaihtanut sen aina ennen olleen säännöllisyytensä tämmöseen "joskus vaan ovuloin ja menkat tulee sitten millon tulee" -toimintaan. Tietty oli aiemmilla kerroilla mahdollista raskautua yk1, kun ovis tuli ja kierrot oli päiväntarkkoja...nyt mieltä kaihertaa ajatus siitä, että kuinkahan kauan tässä vielä oikein menee, jos tää kroppa ei ala toimia.
 
Tähtityär, sama homma,eli vaan koneella kirjottaessa tulee kommentoitua enempi muille kun voi kahdessa ikkunassa plärätä ja kommentoida. Kännyllä tulee enempi omanapailtua.
Tsemppiä sinne piinaviikkoon! :)
Taitatuuli, eikös noi tuntemukset vois nyt ovista just enteillä :)

on. kp11 ja heti aamusta jo juilii muniksia ja päätä särkee, mut se on liiankin tavallista. Panadolin otin, kuppi teetä juotu ja nyt viemään esikoista virikehoitoon ja koiraa lenkille.
Eikö kukaan aio testata ja ilahduttaa meitä plussalla?? :)
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta.

Tämä malttamattomuuden perikuva pissi tänään tikkuun kp 25/28-30 :excited001
Siihen ilmestyi olematon haamu, laitan teille kuvaa vaikka tuskin siinä kukaan mitään näkee:laughing002
Saas nähdä kuinka korkealta tällä kertaa pudotaan !
Miehelle kun en voi sanoa edes testanneeni, se ei kuulemma usko ennen leffaviivoja .
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    402.9 KB · Katsottu: 156
Kyllä mä ainakin olen näkevinäni Mariskan testissä jotain! Nyt peukkuja, että lähtee vahvistumaan :)
 
Liisu: onpas kiva että meitä on jo kolme yhtäaikaa jännääviä :)
mikä kp sulla on nyt menossa?
 
Mulla myös aamu alkoi testillä.. nega. :(
 

Liitteet

  • 1422426146664.jpg
    1422426146664.jpg
    88.4 KB · Katsottu: 120
Huomenta. On ollu niin raskausoireet päällä, pahoinvointia lähes aamusta iltaan. En tiedä enää mitä tämä on......Tein testin ja nega tuli. En ymmärrä enää. Nyt kp 37/28-29. Voiko se enää edes plussaksi muuttua? Onko muita kuka olisi saanut myöhään plussan? Ja Jee MARISKA siinähän se plussa on!:)
 
Azalea, I feel you. Millaiset kierrot sulla on? Onko mitään hajua oviksesta?

Mullakin on nyt yk 3 menossa ja kierrot päin seiniä. Eka yk oli 33 päivää ja toka 42. Enkä löytäny ovista. Nyt on kp 25 eikä mitään tietoa ovulaatiosta edelleenkään. Mä kestäisin kyllä tän yrittämisen ja tiedän, että aikaa voi mennä mutta melkoisen turhauttaavaa ku ei tiedä yhtään kiertoa ja menkat voi tulla kahden kolmen viikon sisällä milloin vaan. Turha tehdä mitään raskaustestejä ja jo ovistesteihin sais palamaan helposti sen satasen kuussa.
 
Kiva kun näette siinä jotain :) en siis ihan vaan kuvittele !

Sannamia pahoittelut negasta :( voi se vielä plussaks muuttua ! :)

Millon Johannalla on ollut ovis ? Tottakai on mahdollista plussata myöhään :) mä plussasin esikosta vasta 5+ jotain :D
 
Takaisin
Top