Kännykällä kun vastailin, kerkes tulla paljon viestejä väliin, mutta yritetään nyt ottaa kiinni.
Timbe, nega on aina yhtä tympeä.
Mutta täti pysyköön poissa sieltä! Se tuli jo mua kiusaamaan, ehkä se ei ehdi muualle vähään aikaan.
SannaMiia, mekin ajateltiin että kerrotaan "turvallisilla" viikoilla, paitsi perheelle. (Molempien siskot tietää yrityksestä, ja yks kaveri, muut ei.) Mutta nyt kun kävin toiveikkaaksi kierron lopussa, aloin miettiä että ehkä saatan kertoa aiemmin. On paljon mahdollista, että puhkun niin intoa että kerron uutiseni kaikille. Tai sitten oon niin kauhusta jäykkänä, etten meinaa kertoa edes sitten kun sais. Aika näyttää, nyt päätin vaan olla tekemättä varmoja suunnitelmia. Tilanteen mukaan mennään varmaan. Jos olisin nyt plussannut, olisin kertonut töissä jo, koska mulla on työsuhde loppumassa ja tiedän että työkaverit ja pomo olis iloisia mun puolesta.
Oli sulla kyllä höhlä pomo kun kertoi kaikille. Vaikka sä olisitkin ollut jo kertomassa, on se nyt kiva saada itse antaa uutiset.
Sazu, tuskin siitä ylimääräisestä heiluttelusta ainakaan haittaa on.
Jos ne ultraa siellä, niin eiköhän ne näe.
Anskunen, kai sitä voi vähän toisenlaisiin petipuuhiin...
Meillä on onnistunut menkkojen aikanakin, käyttää vain vähän luovuutta. Tosin tietty kun on kuukuppi käytössä, ei tarvitse pelätä sotkevansa.