Raskaaksi 2015

Nojoo se oli semmonen hölö. Ei siinä sillai mitään, oltiin tosi läheinen porukka työkamujen kanssa.
 
Mä luulen että me varmaankin kans yritettäis pitää asia salassa "turvallisille viikoille" asti myös. Toki varmaan lähimmille kavereille pitäis kertoa, jotka tietää tästä yrittämisestä..

Me ollaan tosiaan nyt la aamuna, su iltana ja vielä eilen yölläkin heiluteltu peittoja ja ovislimoja (järkyttävän runsaita sellaisia) on tullut pe illasta eilisiltaan, että nyt on ainakin ollut yritystä :D sitä en kyllä muista onko kertaakaan ollut valot päällä ;)
Nyt siis kp 14/29 menossa.

Ite join nyt ekan kerran greippimehua viime menkoista tähän saakka ja ihan huomattava ero limoissa kyllä oli, oli niin runsaat että mieskin eilen tuumas peittojen heilutelun jälkeen että huhhuh ku olit kostiana, ei oo aiemmin ollu nuon :D :D
 
Mutta mietin vaan että kun en ovista oo nytkään tikuttanu, oon menny vaan omien tuntemusten mukaan niin pitäiskö vieläkin vaan heilutella varmuuden maksimoimiseksi ainakin tänään vaikka ovis olis jo mennyt?
Huomenna meen yksityiselle, eikö se sieläkin näe mitä tuolla oikein tapahtuu ja missä vaiheessa mennään?
 
Nyt saatte nauraa mulle tyhmälle :D oon tässä juonu "greippimehua" sen enempiä kattomatta mehupurkkia tarkemmin vaan sillä perusteella että minusta siinä kuvassa on verigreippi. No, tänään heitin putkin roskiin ja katsoin trkstiä tarkemmin niin eihän se ollukkaan greippi ku veriappelsiini :D ja mie oon ihmettelin miksi muilla hovaa limoja ja mulla ei tuu mitään :D
 
Onneksi on ovis vasta loppuviikosta niin ehdin vielä juoda ihan oikeaakin greippimehua ennen sitä :D
 
Tännehän tulee uusia kuin sieniä sateella :grin joten tervetuloa uusille :welcome

On. Kp 3 eikä paljon lisättävää. Tää on niin turhauttavaa kun ei pääse edes petipuuhiin. Jotenkin tuntuu olevan pinnakin niin kireenä tädin saapumisen johdosta että mies saa tuta joka asiasta ihan turhaan :sorry:
 
Täällä on kyllä hirmu hyvä yhteishenki, heti tuntee olonsa kotoisaksi. Kiitos siitä naiset! :happy:

Tuosta muille kertomisesta. Myö varmaan ootellaan np-ultraan tai vähän ylikin, siis jos/kun kerrtottavaa on. Esikoisestakin taisin olla viikolla 15 tai jotain ennenkuin kerrottiin. Voihan se olla, että toinen raskaus alkaisi näkymään aiemmin, joten silloin olisi varmaan pakko kertoa.

Mäkin oon samaa mieltä Mariska86:n kanssa, että testikuvia vaan kehiin. Niitä on niin kamalan kiva tiirailla! :grin
 
Kännykällä kun vastailin, kerkes tulla paljon viestejä väliin, mutta yritetään nyt ottaa kiinni.

Timbe, nega on aina yhtä tympeä. :sad001 Mutta täti pysyköön poissa sieltä! Se tuli jo mua kiusaamaan, ehkä se ei ehdi muualle vähään aikaan. :wink

SannaMiia, mekin ajateltiin että kerrotaan "turvallisilla" viikoilla, paitsi perheelle. (Molempien siskot tietää yrityksestä, ja yks kaveri, muut ei.) Mutta nyt kun kävin toiveikkaaksi kierron lopussa, aloin miettiä että ehkä saatan kertoa aiemmin. On paljon mahdollista, että puhkun niin intoa että kerron uutiseni kaikille. Tai sitten oon niin kauhusta jäykkänä, etten meinaa kertoa edes sitten kun sais. Aika näyttää, nyt päätin vaan olla tekemättä varmoja suunnitelmia. Tilanteen mukaan mennään varmaan. Jos olisin nyt plussannut, olisin kertonut töissä jo, koska mulla on työsuhde loppumassa ja tiedän että työkaverit ja pomo olis iloisia mun puolesta.
Oli sulla kyllä höhlä pomo kun kertoi kaikille. Vaikka sä olisitkin ollut jo kertomassa, on se nyt kiva saada itse antaa uutiset.

Sazu, tuskin siitä ylimääräisestä heiluttelusta ainakaan haittaa on. :grin Jos ne ultraa siellä, niin eiköhän ne näe.

Anskunen, kai sitä voi vähän toisenlaisiin petipuuhiin... :wink Meillä on onnistunut menkkojen aikanakin, käyttää vain vähän luovuutta. Tosin tietty kun on kuukuppi käytössä, ei tarvitse pelätä sotkevansa.
 
Beisla, kyllähän tota välillä toteutetaan :wink jos himot ihan mahdottomiksi käy! Mutta kaikkein parhain on kun odottaa ja sitten kun pääsee taas puuhiin niin ai että :smiley-bounce012
 
Milttis usko tai älä et oo ainut jolle on käyny tuo veriappelsiinimoka! :laughing025 Mutta oli se vaan hyvää :grin
 
Muokattu viimeksi:
Meillä tietää mun ystävät yrityksestä ja osa työkavereista. Oon vähän kyllästynyt tässä parissa vuodessa "salaamaan" niin oon ihan reilusti vastannut jos joku on kysynyt. :D
Varmaan plussasta kertoisin ystäville (eli siis 3ihmiselle) ja vasta sitten turvallisilla viikoilla miehen porukoille.
 
Toi God Morgonin mehu oli ihan siedettävää juotavaa, mutta mä tulin nyt ostaneeksi Valion verigreippimehua. Tähän makuun alkaa jo vähitellen tottua, ehkäpä joskus menee vielä alas ilman että tarvii irvistellä :rolleyes:
 

Liitteet

  • greippimehu.jpg.jpg
    greippimehu.jpg.jpg
    76.1 KB · Katsottu: 270
Mymmelisti, mulla ainakin alkuun oli pakko pitää nenästä kiinni ja nieleskellä ku viimeistä päivää että se olis äkkiä ohi! :grin Nyt nyrpistelen enää pikkusen nenää, ties vaikka tuo olis hyvää joku päivä. Oliivien kanssa ainakin mulle kävi niin, että aikanaan inhosin niitä, sitten siihen makuun vähitellen tottui ja nykyään ne on herkullisia! :hungry:
 
Mäki ekan kerran kun join greippi mehua niin pidin nenästä kiinni ja olin valmiiksi naama nyrpeenä, mut positiivinen yllätys olikin et pidin siitä! Nam! :D
 
Takaisin
Top