Raskaaksi 2015

Vesta, toi verigreippimehu on ihan parasta. Se on paremman makuista kuin pelkkä greippi ja hoitaa ainakin limojen puolesta tehtävänsä :)

SannaMiia, jee, hienoa, että sullakin on vauva+häähaaveilu käynnissä! Onnea! Mulle itelleni on ollut suuri helpotus, kun on kaksi elämän suurinta muutosta suunnitteilla yhtä aikaa, niin että aina kun vauvakuumeilu alkaa tulla korvista ulos voin hetken keskittyä häiden valmisteluun, ja kun menut ja musiikkivalinnat tekee hulluksi voi välillä neuloa vauvansukkia. Meillä tosin häiden suunnittelu on jo siinä vaiheessa, että kutsut ovat lähdössä, ja jos tästä kierrosta tärppää, tulen olemaan suunnilleen viikolla 18 kun sanon tahdon. Olin tosi suunnitelmallinen ja fiksu tilatessani hääpuvun viimevuoden puolella ja valitsin sellaisen, jossa on nyöritys takana ja paljon löysäämisen varaa :cat:

Ilpuri pohti muutamia sivuja aikaisemmin yrittäjyyttä ja äitiyslomaa. Riippuu toki ihan yrityksen laadusta, mutta eräs tuntemani teräsleidi, joka on suuri esikuvani työssään menestyvänä naisena, piti tuskin parin päivän breikkiä synnytyksen jälkeen, otti vauvan mukaan työpaikalle ja palveli asiakaat ja vauvan vuorotellen.


Nyt olisi dpo 3 meneillään ja päivän todennäköisesti kuviteltujen oireiden listaan kuuluu rintojen aristus, vatsan nipistely ja huimaus.
 
Jopas täällä on ehditty kirjoittelen päivän aikana! Jälleen venähti työpäivä, nyt vasta kotona vaik puol 4 pitäs vuoron loppua...

Tervetuloa uusillekin, jollen oo muistanu toivotella :)

Perskule unohtu aamulla ovistesti :o taidankin mennä pissimään sen nyt, kiitos muistutuksesta! :signs001
 
Liliina, meillä mies olis halunnu tehä niin että kutsutaan vieraat lapsen ristiäisiin ja sit ne olis kirkossa ja sit vähän aikasemmin pyytäisin mun isän mun kanssa ja alkaiski häät. Mutta. Tiedän muutamassa läheisestä, esim mun äidistä että se olis tosi harmissaan kun ei pääse suunnittelemaan mun kanssa häitä. Niin sit kiepautettiin ympäri niin et pidetään häät ja siel sit kastetaan vauva.
 
Huh huh, tosissaan on se täti kohta kolkuttelemassa ovella fiiliksistä päätellen. Leivoin eilen suklaakeksejä (tuli törkeän hyviä!) ja nyt olen katellu nyyhkyleffoja, parkunu ja syöny keksejä niin että napa ruskaa. Ja yleensä en edes tykkää kekseistä :laughing021


Äsken taas mietin tätä naisena olon ihmeellisyyttä/järjettömyyttä. Nuorempana sitä pelkäsi pamahtavansa paksuksi ehkäisystä huolimatta. Nyt ollaan oltu yli puoli vuotta ilman ehkäisyä. Tuloksena miljoona negatestiä ja yhdestä kierrosta joku surkea roskishaamu. Ehkä suuntaan viimeistään maaliskuussa lekurille ainakin verikokeisiin josko selviäisi syytä näille välivuodoille. Eihän sitä tiedä, jos ne saisi kuriin niin tärppihän voisi tulla nopeastikin :grin

Greippikeskusteluun sekoitan lusikkaani sen verran, että itse pidän greippiä herkkuna :p Mulla se ei juurikaan lisännyt limoja, mutta oviksen aikaan ne on muutenkin aika runsaat :angelic:

Sori napailu.
 
Vesta mä olen kans juonut tuota Valion verigreippiä, mä vielä tykkään siitä :)

Liliinalle myös häähumuonnea :)
 
Larissa, nyt alkoi tekemään mieli suklaakeksejä että kiitos vaan :grin tai oikeastaan pelkkä suklaakin käy. Toivottavasti noihin sun vuotoihin löytyisi sellainen syy minkä saisi helposti hoidettua kuntoon ja plussa tulisi ennenkun huomaatkaan! :happy119
 
Kuulostaapa ihanalta SannaMiian ja liliinan häät+ristiäissuunnitelmat. :Heartred Myö ollaan oltu piakkoin vuoden verran naimisissa ja onhan tää avioelämä vaan niin :Heartred.

Samaa olen minäkin miettinyt tuosta raskaaksi tulemisesta tai oikeastaan tulemattomuudesta, kuten Larissa. Ennen sitä söi pillerit het niin kellontarkkaan, ettei vaan tapahdu vahinkoa. Nyt ottaisin ilomielin vastaan sellaisen ihanan tuhisevan "vahingon" jos vain saisin. Sen olen päättänyt, että enää en kyllä aio ottaa minkäänlaista hormonaalista ehkäisyä käyttöön. Ei oo noi ylimääräset hormonit hyväksi mulle. Kyllä ne niin sekasin kropan pistää... :angry4
 
Vesta: juuri olinkin laittamassa ettei kyllä mitään muutoksia vielä :) mut ovista odottelenkin vasta ens maanantaiksi, halun vain oikein testata tän koko 2 vko ihan koemielessä :)
 
Silv, vähän sama homma täällä, alotin tikuttelun hyvissä ajoin empiirisen tutkimuksen nimissä :) Tämän päivän testi antoi jo vähän tummempaa viivaa. Laskuri arpo oviksen sunnuntaille, mutta mä laskin että se vois olla jo jopa torstaina. Saas nähä! :)
 
No oli se sittenkin vähän tummempi kun kävin kattomassa! En jaksanu edes odotella kyl varmaan tarpeeksi tos tehdessä :D
image.jpg
 
Niin ja anskunen, mä tilasin 14kpl paketin noita ja eilen alotin, meinaan testata niin pitkälle kun saan oviksen kiinni :)
 
Mä ostin s-marketista sitä normi greippimehua ja piti kyllä alkuun juoda kans nenästä kiinni pitäen, mutta oli kyllä yllätys miten nopeesti makuun tottui ja viimeset lasilliset oli jo ihan siedettäviäkin.

Samaa mieltä kyllä noista e-pillereistä.. itse myös olin sen 12 vuotta hirvittävän tarkka ettei yksikään unohdu ja sitten kun kesäkuun lopusta on ollut ilman ehkäisyä niin jotenkin tuntuu oudolta että ei se tärppi käymytkään ihan niin nopeasti kun voisi ajatella.. ja meilläkin oli ajatus että tulee kun on tullakseen mutta kyllä nyt on jo sellainen olo että ala tulla nyt jo! :D
en kyllä myöskään enää e-pillereitä aio alkaa syömään.. todella paljon tasaisempi ja kaikinpuolin parempi olo on ollut ilman niitä.
 
Ja vesta: laskeskelin myös et lyhimmän kierron mukaan torstaina ja pisimmän mukaan maanantaina, siks ajattelinkin elää tämän kierron koekaniinina :D
 
Tervetuloa enu! :)

Ja on kyllä kiva lukea minkälaisia hääsuunnitelmia SannaMiialla ja liliinalla on! Itse oon kyllä niin hää ihminen, että oon aina innossani muiden häistä. Ja tuo jos ois ollut lapsi jo silloin, kun me mentiin 2,5 vuotta sitten naimisiin, niin olishan se ollut hienoa järjestää samalla myös oman lapsen ristiäiset. :)

Mutta itsekin oon ajatellut, että jos niin onnekkaasti kävisi, että me saataisiin plussa, niin en mä heti kertoisi asiasta. Ehkä parhaimmalle ystävälle voisin kertoa ilouutisen, kun sen kanssa muutenkin jutellut tästä vauvakuumeilusta ja yrittämisestä. Mutta en mä oo ikinä mitään tiettyä aikaa miettinyt asian kertomiselle, ehkä sitä alkaa sit enemmän miettimään, kun ja jos tulee se plussa. :)
 
Siis mä oon niin tyytyväinen kun oli niin selkeät ovis päivät ja tuntemukset ja pupuilut sattui niin oikeille päiville ja siksi myös tosi kovat odotukset nousee tähän kiertoon! :) ois niin hyvä jatkumo jos lokavauvan saisimme, kun mies on marraskuun lapsi ja minä joulukuun. :) en malta odottaa että pääsee odottelemaan raskausoireita. :D jotenkin tosi hyvä fiilis, tän on pakko olla se THE kierto :P
 
Sabetti: mulla on ihan samanlaiset fiilikset kun sullakin että nyt täytyy olla se the kierto! :D
Mikä kp sulla on menossa, saadaanko jännittää samoihin aikoihin? ;)
 
Takaisin
Top