Raskaaksi 2015

Vesta, täällä ei ole oikeastaan mitään tilannetta :D eilen aamulla testasin negan kun haluan nuo testit pois tuolta kaapista häiritsemästä :D ei edes menkkaoireita, ei oo tällaistakaan ennen ollut! Kp 29 on nyt, ja olen sata varma että täti kurvaa tänne torstai aamuna.
 
sabetti, hihi joo, meinasin pistää tulenkatkuista palautetta menemään, mut sitten rupesi pelottamaan että ne lähettää jonkun huoltomiehen paikalle korjaamaan tilannetta :eek: :hilarious: Luotan että tuo oma huoltomies hoitaa homman seuraavaan testiin :wink:laughing021
 
Timbe! Jospa ei kurvais täti paikalle ollenkaan!! Testailetko torstaina seuraavan kerran jos tätiä ei näy? :)
 
Eikö kukaan testaa ennen torstaita?? En malta odottaa! Johannaa? SannaMiia? Miten jännityksellä voikaan oottaa muiden testejä :D
 
Torstai aamuna testaan juu jos on enää sillon tarvetta. Mutta luulen kyllä ettei ole tarvetta testailla :)
 
Voi että kun ois joku hitsin hyvä raskaustesti joka oikeesti havaitsee jo tosi varhaisessa vaiheessa olevan raskauden :D perjantaina kylläkin testasin sillä joka mittaa 10 etiepäin... ja nyt sit ostin rfsu-testejä kun luottamus tuli niihin silloin kun viimeks olin raskaana :D
 
Täälläkin odotellaan vasta plussaa ovistestiin... Ystävänpäivän tienoille on vissiin osumassa useempikin testaaja sitten, toivottavasti sieltä tulee paljon ihania uutisia plussien muodossa!
 
Liisu mulla dpo 0. Saadaan jännätä yhdessä ystävänpäivän alla! :)
Oispa ihana antaa miehelle ystävänpäivä lahjaksi plussatesti! Vaikka en kyllä odota testaamista sinne asti saatikka voi salata tulosta hetkeäkään! :D

Mulla on testipäivä 11.2 mutta testaan eka kerran varmaan jo 7.2 kun juhlat silloin illalla, ja pitää miettiä voiko ottaa yhtään alkoholipitoista.... aina työpaikan kekkerit sattuu testipäivän alle! :D
 
Jee Sabetti, sit jännäillään! Mä oon kanssa lähössä työreissuun 9.2. ja siellä tulee kyllä käytyä viihteellä. Tarkoitus ois juhlia hillitysti ja testaa sen jälkeen jos tarve. Vaikka todennäköisesti täti tulee jo ennen reissua.
Äh, ois kyllä ihana ystävänpäivälahja!
 
Meinaatteko heti kertoa läheisille kun plussa tulee? Mä aion odottaa. Nyt jos plussa tulis niin kivasti on helmikuun lopussa esikoisen synttärit jossa vois paljastaa.

Esikoisesta muuten kävi niin, että oltiin päätetty että kerrotaan mun perheelle tiettynä sunnuntaina miehen synttärikahveilla. No lauantaina meillä oli silloisen työporukan kanssa kesäillanvietto ja siellä sitten työkaverit ihmetteli kun silloiselle loppasuulle ei alkoholi maistunut. Pomo sitten näki tehtäväkseen kertoa kaikille asian. Hänelle olin asian kertonut kun uusittiin työsopparia siinä männä viikolla.
 
Be, kuulostaa kyllä hauskalta päästä työn puolesta Dubaihin!

Tervetuloa, enu! Musta on hauska lukea muiden kuulumisia, ei haittaa pitkät viestit. Hyvä että oot päässyt nopeasti tutkimuksiin.

PepeXXL, toivottavasti teillä päin ei ole paljon ruuhkaa ja pääsette nopeasti tutkimuksiin.

Larissa, niinhän se olikin! Ei mun päässä näköjään pysy mikään päivää kauempaa. ;) Onnea siis seuraavaan kiertoon, ja alkakoon se nopeasti.
 
Meinasin siskoille lähetellä ultrakuvaa sit kun on sen aika... ja muille sit tulee jossain vaiheessa kerrottua. Mun hyvälle ystävälle kyl kerron oitis kun plussa tulee..
 
Me ei varmaankaan ihan heti kerrottaisi kenellekään, ja sitten kun kerrottaisiin, kerrottaisiin molempien vanhemmille/sisaruksille. Kavereillekin toki jossain vaiheessa, ehkä sitten "turvallisilla viikoilla" ja töissä tunnustaisin vasta kun joku arvaa ja kehtaa kysyä :D
 
Sannamiia olipa pomolta aikamoinen lipsahdus! Vaitiolovelvollisuus ja kaikki...

me ei varmaan heti kerrota julkisesti, mutta en aio salatakkaan kummemmin jos joku kysyy tai tulee tilanne eteen. Koska keskenmenosta kuitenkin moni tietää, ja vaikka taas menisi kesken, niin en koe että sitäkään tarvisi läheisiltä salata. :) esim. Jos nyt plussaan ennen niitä juhlia, niin kerron kyllä työporukalle miksi ei alkoholi maistu :)
 
Tervetuloa Enu! Hienoa että noin hyvin oot saanut apua neuvolasta, ja laittaneet asiat eteenpäin!

Tassu, toivottavasti viiva vahvistuu, hengessä mukana!

Johannan testiä jännitän :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: enu
Kavereille on vähän pakko kertoa kun tietävät että jos ollaan jossain illanistujaisisissa niin harvemmin minä oon juomatta silloin :D että tajuavat ettei sit ees yritä tarjota alkopitoista juomaa mulle :)
 
Takaisin
Top