dreamer88
Puuhakas puhuja
Tervetuloa enu! Mullakin oli hetkellisesti tuota cerazette-pilleriä ja multaki jäi kokonaan menkat tulematta... ja siihen loppui sit mun pillerien popsiminen kun en tykänny yhtää ettei tullu ees vuotoa.. jotenki tuli semmonen olo että oonko mie nainen ollenkaa vai en jos ei vuotoa tuu kerta kuukaudessa. Oli mul Yasminit jo aiemmin mut silloin mul tuli raskausoireita jotka tuli sit niistä pillereistä.. silloin viel ultrattiin ettei vaan ois raskaana.. oisin varmaa pyörtyny ultratessa jos sieltä oiski ilmentyny vauva :D
Kierrot tasaantui aika piakkoin ton pillerihärdellin jälkeen mutta sen jälkee viel käytettiin ehkäisyä,,,harvemmin oli myöhässä menkat.. oikeestaan en ikinä kyl laskenu kalenterista menkkojen alkamispäivää vaan mututuntumalla muistelin että milloin tulee...
Nyt oli kyl helppo muistaa milloin oli viime tädit 29.päivä oli eka päivä :D muistaa aina siitä että mun ekat menkat alkoi uudenvuodenaattona :) osuvasti ne taas tuli ennen uudenvuodenaattoa :D
Kierrot tasaantui aika piakkoin ton pillerihärdellin jälkeen mutta sen jälkee viel käytettiin ehkäisyä,,,harvemmin oli myöhässä menkat.. oikeestaan en ikinä kyl laskenu kalenterista menkkojen alkamispäivää vaan mututuntumalla muistelin että milloin tulee...
Nyt oli kyl helppo muistaa milloin oli viime tädit 29.päivä oli eka päivä :D muistaa aina siitä että mun ekat menkat alkoi uudenvuodenaattona :) osuvasti ne taas tuli ennen uudenvuodenaattoa :D