Moikka moi kaikille! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija mukaan.
Täytyy heti myöntää, että olen jo pitemmän aikaa stalkannu teitä, joten tunnen teijät jo melko hyvin.
Voisin sen verran kertoa itsestäni, että toista lasta on kuumeiltu tässä jo pidemmän aikaa, itse asiassa jo viime keväästä lähtien. Ja tälläkin kertää pillerien lopetuksen jälkeen (Cerazette) mun kierto meni täysin sekasin. Tai siis mullahan ei pillerien käytön aikana ollut minkäänlaisia menkkoja vaan ne jäi pois koko ajaksi (2,5v). Puolisen vuotta odottelin ja kun kierto ei millään käynnistynyt olin yhteydessä neuvolaan. Uusi neuvolantäti oli todella ymmärtäväinen asiani suhteen ja sain reseptin primolutteihin, joiden avulla sitten syyskuussa menkat tuli. :) Harvoin sitä on yhtä onnellinen menkoistaan.
Tuon syyskuun jälkeen menkat sitten ovat tulleet miten sattuu (kp:t yli 40) ja taas soittelin neuvolaan ja pääsin heti lääkärin luo. Hän ei osannut sanoa oikein mitään missä voisi olla vikaa, joten passitti mut verikokeisiin. Noh, niissäkään ei ollut mitään häikkää ja sain lähetteen sitten "isompaan" sairaalaan, jonne on aika helmikuun lopulla.
Oon itekin ollu aika yllättyny tästä asioiden suht nopeasta etenemisestä, koska silloin aluksi pelkäsin, että minun käsketään vaan odotella oman kuukautiskierron käynnistymistä. Esikoisenkin kohdalla kävi melko samalla tavalla, että meni vuosi ennen kuin kierto tasottui ja siitä 5kk, niin olin raskaana. Toivottavasti nyt menisi saman kaavan mukaan..
Onko täällä muita joilla mennyt oma aikansa kiertojen tasoittumiseen?
Pahoittelen ylipitkää viestiä, meni melko jaaritteluksi.
Tsemppiä kaikkille, toivottavasti uusi plussatuuli käynnistyy piakkoin!