Raskaaksi 2015

mommyne, mulla on tullut kahdessa eka raskaudessa tota ruskeeta vuotoa alussa ihan reilusti. Ja hyvin meni molemmat loppuun asti. Älä ole vielä huolissaan!
 
Äh Beisla! Pari tuntia menkkojen alkamisen jälkeen on ihan hirveetä! Mutta äkkiä sitä tokenee miettimään jo uutta kiertoa, tsemppiä! :)
 
Toivotaan Mommyme että on ihan harmitonta tuhruttelua. Hyvä että ei oo enempää vuotoa tullut. :)

Dreamerille pahottelut negasta ja Beislalle myös pahottelut negasta ja olipa tädillä todellakin taas huonoa huumoria... Mutta onnea nyt sitten alkaneeseen kiertoon!

On: Täällä nyt tosiaan toiveet heräs et josko se ovis olis tosiaan tänään. Olis kyllä mahtava homma, silloin näyttäis kierrot tasantuneen 34 päivään ja sitten myös tän kirron pupuilut osuis just hyviin päiviin, 2 ja 3 päivää ennen ovista. Tää on kyllä aika puuduttavaa kun joka kierron saa vaan jännäillä. Ensin jännäillään että saako miehen kellistettyä oikeeseen aikaan ja vielä ilman kumia, sitten että tuleeko se ovis, joko olis kierrot tasoittuneet ja sit jos noi asiat on sujunut hyvin niin sit saa jännäillä onko tärppi käynyt... :D
 
Jep, koko ajan vain jotain odotetaan ja jännätään Tiikeri!

Pahoittelut negoista :( kovasti toivoin, että olisitte saaneet toitottaa plussauutisia!
 
Kyl vitutti ensimmäisenä miehen kommentti... " eihän niiden menkkojen vielä pitäis alkaa" ja sit viel perään että kyl ne menkat sieltä tulee. Lisäs vaan enemmän vitutusta ton testaamisen jälkeen..
Mut tuos kun laskeskeli että milloin tuli peittoja heiluteltua niin voipi olla että hedelmöittyminen on ehkä tapahtunu myöhemmin... että jospa nyt vaan malttais ees ootella jonkun verran pidempään ennen kun testailee uusiks.
 
Dreamer, minusta tuntuu, että miehet ei oikein osaa nuita sanojaan aina asetella näissä jutuissa. Eikä välttämättä jotkut muut ei-yrittävät. Puhuin siskolleni, että jännittää ja pelottaa, että nega tulee kumminki jne. Niin hän "tsemppasi" sanomalla, että no mutta onhan se tosi todennäköistä että nega tulee. Niin.

Mutta tänne on hyvä purkaa ja avautua ja täällä kaikki ollaan samassa veneessä jännityksen aallokoissa.
 
Täysin samaa mieltä! Meillä mies toki haluaa vauvaa yhtä paljon kuin minä, mutta ei hänelle ole niin tärkeää että tärppääkö juuri tästä kierrosta vai seuraavasta.

Kerroinko jo, että kunhan saadaan vauva alulle ja saadaan laskettupäivä niin meillä alkaa myös häiden suunnittelu? Ollaan sovittu, että järjestetään häät joiden yhteydessä vauva kastetaan. Meillä kun alkoholi ei kuulu muutenkaan elämään, niin on helppo yhdistää juhlat näin päin kun kukaan tulevista vieraista ei oleta saavansa alko-tarjoilua.
 
Joo no onha tuo isännän tölväisyt kuunneltu jo vuodesta 2005 asti etten yhtää ihmettele ettei se osaa kauniimmin asioita sanoa.. ite en ees viitsi omalle siskolle kertoa raskausyrityksistä kun sit juorut lentää pitkin maita ja mantuja että ollaa toista yrittämässä :D
Onneks on tää ryhmä missä voi purkaa tuntojansa :)
 
Ja mulla kans sama et perheelle en viitsi kertoa yrityksestä. Mun äiti puhuu koko ajan että "sitten parin vuoden päästä kun olet saanut vakityön".
 
Mä taas en voi puhua kavereille, kun oon vannonut kaikille, että meille ei kolmatta tule, niin hiukan on suuri kynnys myöntää, että kakkonen on nyt 1v2kk ja jo on mieli muuttunut :D Ja äidilleni en voi puhua, kun hän on sitä mieltä, että mun raskaustaustoilla ei idioottikaan haaveile kolmannesta :rolleyes: Nooo...riittävän hullu voi haaveillakin :D
 
SannaMiia Kuulostaa kivalle tuo häät samaan aikaan kuin kastejuhla. Voisin jopa sitten aikanaan kun saa asukin niin ehdottaa ihan samaa miehelle. Emme omaa suurta kaveriporukkaa ja suurin osa alkaa olemaan perheellisiä. Tuntuu hullulta järkätä erikseen vielä häät. Tai mistä minä tiedän mistä valtavista ei kyllä vuosiin olla nähty 200 henkilön häistä se haaveilee :wink Mulle Riittää Pienet..

Eilen oli se ilta kun koitin olla vähän hiljaisempi enkä sanonut sanaa vauva kertaakaan. On tullu oltua vähä liian vauvauvau linjalla ja nyt tiedostaen koitan vähän hiljentää. Niin eiköhän tullu joka kanavalta kokoajan a. Raskaana oleva nainen b. Synnyttävä :woot: telkkari hoitaa.
 
Mommyme, toivottavasti on ihan harmitonta kuten muutkin ovat jo sanoneet. Yritä ottaa vaan rauhallisesti ja seuraa tilannetta :Heartpink

Pahoittelut Beisla negasta ja tädin huonosta huumorintajusta :sad001:mad: Mutta mullekin tulee ikävä sun juttuja ja huomioivaa kommentoimistyyliä sitten kun plussaat :shy:

Myös muille pahoittelut negoista ja menkoista :sad001 Lisää plussia kaivattaisiin jo!

Muillekin piti taas kommentoida, mutta sama pää kesät talvet... :wacky:

Napaa: Juuri, kun eilen pääsin intoilemaan ettei ole tiputtelua näkynyt niin eiköhän ennen nukkumaan menoa pyyhkiessä näkynyt ihan kirkasta verta. Ja nyt aamulla lisää. Noooo nyt on jo dpo 7 ja olen iloinen, että tämä ralli alkaa vasta nyt eikä heti oviksesta :wink Pitää yrittää hakea jotain positiivista tästä :grin
 
Beisla voi harmi! :( Kovasti tsemppiä nyt alkaneeseen kiertoon. :) Odottavan aika on vain niiiin pitkä.

SannaMiialle hurjasti plussatuulia sinne!

On. Terveiset täältä Dubaista! :) tultiin yölennolla tänne ja nyt kyllä kovasti nukuttaa, vaikkei mieli tekisi yhtään kun tuolla niin ihanan lämmin ilma. :) Reilun viikon päästä pääsee testaamaan ja tähän asti ei oo siis mitään oireitakaan ollu. Tänään ensimmäistä kertaa huomasin töissä miten paljon heikotti kun joutuu koko ajan siellä liikkumaan vaikka olen tottunut jo hyvin tähän työhön kun kohta vuoden ollut lentoemäntänä. Työni ei varmasti ole paras raskaana olevalle, mutta toivotaan ( jos siis raskaana olen tai myöhemmin tuun), että pystyisin tekemään tätä työtä raskauden aikanakin. Tai sitten vaihdan vain sisäisiin lentoihin, ettei tarvii kuten tänään olla yli 6 tuntia putkeen tuolla ilmassa. Nyt hetkeksi nukkumaan, illalla paluu takaisin Suomeen.
 
Huoh ois ny se testi ees näyttäny plussaa niin ois ees tietonen oonko vaiko enkö raskaana vai kuvittelenko mä nyt näitä oireita täs :D
Alavatsaa jomottanu jo monta päivää eikä mul yleensä jomota kun just silloin kun menkat alkaa.. ja ei tää päänsärkykää mitää hauskaa enää oo :arghh:
 
En malttanut odottaa enää. Vilisee viivoja jo silmissä kun yritin tuota oikein tarkkaan katsella.
Ihan kuin näkisin siinä ehkä jotain, mutta en saanut sitä kyllä kuvassa näkymään:confused:
Sais nyt tulla jotain merkkiä suuntaan tai toiseen. Täti tai kunnon viiva testiin.
 

Liitteet

  • hi.jpg
    hi.jpg
    453.2 KB · Katsottu: 149
Moikka moi kaikille! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija mukaan. :hello

Täytyy heti myöntää, että olen jo pitemmän aikaa stalkannu teitä, joten tunnen teijät jo melko hyvin. :oops:

Voisin sen verran kertoa itsestäni, että toista lasta on kuumeiltu tässä jo pidemmän aikaa, itse asiassa jo viime keväästä lähtien. Ja tälläkin kertää pillerien lopetuksen jälkeen (Cerazette) mun kierto meni täysin sekasin. Tai siis mullahan ei pillerien käytön aikana ollut minkäänlaisia menkkoja vaan ne jäi pois koko ajaksi (2,5v). Puolisen vuotta odottelin ja kun kierto ei millään käynnistynyt olin yhteydessä neuvolaan. Uusi neuvolantäti oli todella ymmärtäväinen asiani suhteen ja sain reseptin primolutteihin, joiden avulla sitten syyskuussa menkat tuli. :) Harvoin sitä on yhtä onnellinen menkoistaan. :p
Tuon syyskuun jälkeen menkat sitten ovat tulleet miten sattuu (kp:t yli 40) ja taas soittelin neuvolaan ja pääsin heti lääkärin luo. Hän ei osannut sanoa oikein mitään missä voisi olla vikaa, joten passitti mut verikokeisiin. Noh, niissäkään ei ollut mitään häikkää ja sain lähetteen sitten "isompaan" sairaalaan, jonne on aika helmikuun lopulla.
Oon itekin ollu aika yllättyny tästä asioiden suht nopeasta etenemisestä, koska silloin aluksi pelkäsin, että minun käsketään vaan odotella oman kuukautiskierron käynnistymistä. Esikoisenkin kohdalla kävi melko samalla tavalla, että meni vuosi ennen kuin kierto tasottui ja siitä 5kk, niin olin raskaana. Toivottavasti nyt menisi saman kaavan mukaan.. :rolleyes: Onko täällä muita joilla mennyt oma aikansa kiertojen tasoittumiseen?

Pahoittelen ylipitkää viestiä, meni melko jaaritteluksi.

Tsemppiä kaikkille, toivottavasti uusi plussatuuli käynnistyy piakkoin! :happy:
 
Takaisin
Top