Oottepa ehtinä taas paljon kirjotella tänne.:) Viimeks oon ite kirjotellu n.viikko sitten. Oon välillä käyny lukemassa teijän kuulumisia, mut en oo ehtinä osallistumaan keskusteluun. Nyt oon yövuorossa ja aattelin tänne kirjotella jotain. Tuli ostettua perjantaina se cb-digi ovistesti ja meinasin "lentää pyllylleni" ku näin sen hinnan apteekissa, 44e ja sentit päälle!
Oisin saanu tilattua netistä sen hintaa 26,90 mutta ku jätin tilaamisen ni viime tinkaan, ni eihän se varmaan ois ehtinä perille, ni pakko oli se ostaa sieltä apteekista. Ovislimoja ei ollu viel ilmaantunu ku ehkä jotain pientä merkkiä, mut ei viel semmosta kunnon limaa, mut tein testin lauantai-iltana, vaik arvelinkin että se oli turhaa, pelkkää ympyräähän se vaan näytti.
Sunnuntaina ja eilen jätin sen sitten tekemättä kokonaan ku aattelin, et oottelen, jos niit oviksen - merkkejä alkaisi näkymään. Kp 15 menos, et luulis kyl sen oviksen "kolkuttelevan piakkoin. Viime kierto kesti 27-28. Meinasin tehä sen testin ny aamuyöllä kuuden maita, josko se näyttäis sitä hymynaamaa. " Peittoja on heiluteltu" perjantaista sunnuntaihin, Lauantaina x2.
Talletuksia on siis tehty jo vähän ennakkoon ja hyvä niin ku eilen illalla ei ehitty ja tänä iltanakin saattaa jäähä väliin ku ei oo oikein tilaisuutta pupuiluun kun lapset on kotona ja miul taas yövuoroon meno. Ois kyl kovasti tehny mieli, mut minkäs teet, mut en ny viel "heitä kirvestä kaivoon". Oishan se tietty kiva, jos plussais tässä kierrossa.:)
Pahoittelut kaikille tädin ja negan kohdanneille ja onnea uuteen kiertoon.:)
Onnea kaikille plussanneille.:)
Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja plussatuulia kaikille!
Huomasin itekkin, että kiivimamista ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. Laitahan kuulumisia meille.