Raskaaksi 2015

Sazu kyseli peittojen heiluttelusta. Luin joltain sivulta että kannattaisi peuhata joka päivä aamulla valot päällä, koska siemennesteessä pitäisi olla eniten siittiöitä aamuisin. En kyllä tiedä miksi valojen pitäisi olla päällä :D Ja jos siittiöitä on vähän, niin sitten vain joka toinen päivä.

Ja Johanna, eiköhän me kumpikin tästä kierrosta koiteta vielä plussat saada:smiley-bounce012
 
Jep, uusi testi kun olis kp1. Huh, eka tuli masis, sitten pieni toivonkipinä teidän ja tietty ystävän ansiosta! <3

Hei, me peuhattii juurikin aamuisin tässä kierrossa! ;)
 
Noniin Sannamiia, kumma jos ei plussaa tule. Kai teillä vahingossa oli edes ne valot päällä:laughing002
 
Mulla oli ekassa raskaudessa kiinnittymisvuotoa aikablailla dpo7. Kesken menneestä en enää muista,mut viimesimmässä tai jossain näistä oli kiinnittysmiskipuakin. Sellasta repäsevää,viiltävää. Vitsit kun on ihmisellä huono muisti,pitäis vissii käydä lukemassa vanhoja ketjuja :)
Tätä ketjua lukiessa huomasin et tältä päivää on niin greipit kuin vitskutkin otamatta,taidan vielä nousta mehun puristeluun kun vauvakin just nukahti ja päästi vihdoin tissistä irti!
 
Näin teen ;)

Nyt taidan koittaa unta, jos edes saan. Semmonen jännityspaukku tuli tähän iltaan että pyörii ajatukset väkkäränä. Huh.
 
Oottepa ehtinä taas paljon kirjotella tänne.:) Viimeks oon ite kirjotellu n.viikko sitten. Oon välillä käyny lukemassa teijän kuulumisia, mut en oo ehtinä osallistumaan keskusteluun. Nyt oon yövuorossa ja aattelin tänne kirjotella jotain. Tuli ostettua perjantaina se cb-digi ovistesti ja meinasin "lentää pyllylleni" ku näin sen hinnan apteekissa, 44e ja sentit päälle!:mad: Oisin saanu tilattua netistä sen hintaa 26,90 mutta ku jätin tilaamisen ni viime tinkaan, ni eihän se varmaan ois ehtinä perille, ni pakko oli se ostaa sieltä apteekista. Ovislimoja ei ollu viel ilmaantunu ku ehkä jotain pientä merkkiä, mut ei viel semmosta kunnon limaa, mut tein testin lauantai-iltana, vaik arvelinkin että se oli turhaa, pelkkää ympyräähän se vaan näytti.:sad001 Sunnuntaina ja eilen jätin sen sitten tekemättä kokonaan ku aattelin, et oottelen, jos niit oviksen - merkkejä alkaisi näkymään. Kp 15 menos, et luulis kyl sen oviksen "kolkuttelevan piakkoin. Viime kierto kesti 27-28. Meinasin tehä sen testin ny aamuyöllä kuuden maita, josko se näyttäis sitä hymynaamaa. " Peittoja on heiluteltu" perjantaista sunnuntaihin, Lauantaina x2.:love7 Talletuksia on siis tehty jo vähän ennakkoon ja hyvä niin ku eilen illalla ei ehitty ja tänä iltanakin saattaa jäähä väliin ku ei oo oikein tilaisuutta pupuiluun kun lapset on kotona ja miul taas yövuoroon meno. Ois kyl kovasti tehny mieli, mut minkäs teet, mut en ny viel "heitä kirvestä kaivoon". Oishan se tietty kiva, jos plussais tässä kierrossa.:)

Pahoittelut kaikille tädin ja negan kohdanneille ja onnea uuteen kiertoon.:)
Onnea kaikille plussanneille.:)
:welcome Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja plussatuulia kaikille!:wav

Huomasin itekkin, että kiivimamista ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. Laitahan kuulumisia meille.
 
Kiitos Liisu! Tykkään lukea muiden viestejä jotka kommentoi paljon, oon vaan yrittänyt ottaa mallia.

SannaMiia, mä en erota viivanpaikkoja, mutta jos ei oo menkkoja vielä, niin ehkä on vaan liian aikaista.

Voi mommyme. :sad001 Pienet tuhrut on kuitenkin tosi yleisiä, eikä kaikki raskaudet edes samalla ihmisellä ole samanlaisia. Varmasti kaikki on hyvin!

Taikatuuli, toivottavasti ovis löytyy ja teillä on tilaisuus hyödyntää se. Onhan siinä melko pitkä ikkuna kuitenkin, ainakin ennen ovista.

On. Testin tein nyt heti kun heräsin, nega tuli. Oli kyllä niin puhdas nega, että en jaksanut siitä kuvaa ottaa. :rolleyes: Mutta yleensä mulla alkaa menkat heti aamusta, ja kahdessa edellisessä kierrossa ne on alkanut (monen päivän tiputtelun jälkeen) tasan dpo15, mikä on siis tänään. Eli jos ne ei tänään ala, mun menkat on virallisesti myöhässä. Pyyhkiessä tuli vielä tuhrua, mutta side oli puhdas. Ihan optimistinen fiilis nyt, tilataan lisää testejä! Varmaan viim. perjantaina testaan uudestaan, tai milloin ne testit ehtii tänne.
 
Ilpuri. Mulla on yksi neuvo, tarkista että yellisi on ajantasalla kun plussaat! Ja nosta se viimeistään puolivuotta ennen laskettua-aikaa niin oikeasti pärjäät niillä päivärahoilla. Mä olen maksanut nyt korotettua yelliä, harmi ettei ollut maksaa enempää niin olisi päivärahatkin ok. Minä pistän firman ainakin jäähylle nyt kun jään äitiyslomalle, mutta minä teenkin yksin eikä minulla ole joulukuun jälkeen ollut työntekijää, nämä viimeiset kuukaudet ottaa varmasti koville kun tämän vuoden ennakot pitäisi maksaa nyt kun vielä olen töissä eikä repiä niitä rahoja sitten äitiysrahoista, auts o_O Kirjanpitäjäsi varmasti tietää miten toimia joten kysy hältä kans :)
 
Kirottu raskaustesti ei vieläkää näyttäny mitään... ei ees perhana haamua. Odotelleenpa sit ens viikkoon ja sit vasta uskaltaudun tekemään uudestaan testin..
 
Mommyme, toivottavasti siellä on kaikki hyvin <3 Mulla tuli kakkosta oottaessa rv 5-9 ajoittain päivän-pari ihan siteeseen asti verta. Oli hematooma istukan vieressä (kätilö epäili, että olis ollu mahdollisesti toisen alkion kiinnittymisyritys) ja se vuoteli. Kaikki meni kuitenkin siltä osin hyvin ja terve tyttö syntyi rv 39+3 :)
 
Etsijä : joo, kiitti :) itseasiassa tuon YEL jutun tiesinkin. Mä en usko et mä voin laittaa jäähylle kun mulla on vuokrata ja en halua luopua siitä. Uskon kyllä et sit kun vauva on joidenkin kuukausien tai puolen vuoden ikäinen käyn ehkä tekemässä muutaman tunnin yhtenä päivänä viikossa. Mut saa nähdä. Haaveena olis et sais olla kotona muutaman vuoden ainakin osittain.

Dreamer: voi harmitus negasta! Mutta jos menkat ei ole alkaneet niin raskaana kunnes toisin todistetaan ;)
 
Kiitos teille tsempeistä!
No nyt aamu ja verta ei ole tullut. Ja se rusehtava vuotokin taas vähän loppunut joten so far so good?
Tosin nyt vähän alavatsakipuja..
niitä kipuja oli paljon oletettujen menkkojen aikaan mutta sitten ne loppui ja nyt alko taas
 
Näköjään raskaustestikikka toimii, nimittäin tädin houkuttimena. :( Puoli tuntia testistä, ja eiköhän vuoto alkanut. En kyllä yhtään arvosta tän tädin huumorintajua, kun näin yhtäkkiä päätti jättää tiputtelematta ennakkoon samalla lailla kun on jo pitkään tehnyt.
 
Voi ei Beisla! :( Mäkin jännään toimiiko täälläkin sama kikka, alkaako tänään? :s
 
Takaisin
Top