Raskaaksi 2015

Olisihan se ihan mieletöntä, jos jollain vippaskonsteilla voisi raskautumisen taata hehehee :D
Ei greipistä varmaan mitään haittaa ole. Vitamiinejakin siitä saa niin paljon, ja sanotaan, että terveellisellä ruokavaliolla on merkitys raskautumiseen. kyllä hän niitä pelkän vitamiinien kannaltakin olis hyvä syödä :)
Ja kyllähän se placebokin montaa auttaakin oli kyse sitten vaikka mistä tahansa.

En oo kuullutkaan vehnänalkioöljystäkään aikasemmin, kaikkea sitä oppii täällä :dead:

Beislalla on ainakin jännät paikat! Pidän sormet ja varpaat ristissä!:smiley-angelic003 ja muillekin jos on ovis- tai raskaustestien teko lähellä. :wink
 
Eli sunnuntaina tuntosarvet pystyyn niin voi kuvitella kaikenmoista :D ite tunsin plussa kierrossa repäisykivun ekana raskausoireena, mutta en millään muista mikä dpo oli...
 
Olikohan mulla viime raskaudessa kiinnittymisvuotoa about dpo 7. Kun mietin sillon että mitä hittoa, alkoko menkat viikon etuajassa :grin
 
Anteeksi omanapailu, mut jännittää, pelottaa ja jos plussa tulee kestääkö pieni mukana vai käykö kuten viimeksi. Laskin Hupsu jo laskurilla et nyt ois 4+5 rv.
:)
 
Tänne sitten aamulla heti kuvaa Beisla!! Mikä tilanne tiputtelun suhteen? Jännäää!! Ja johannakin tais testata huomenna? Toivottavasti tulee kasapäin hyviä uutisia huomenna, edellisestä plussasta on jo monta päivää!! Ainoo, mitä tulee ikävä on se, kun Beisla jaksaa niin ihanasti aina kommentoida kaikkien juttuja täällä ja niitä on niin kiva lukea. Mutta ehkä mä kestäisin sen :)

Mä laitan vehnäalkioöljyä joka päivä teelusikallisen aamupuuroon. Aloin syömään sitä aluksi iho-ongelmiin, kun joku suositteli. Kun sitten luin, että vois auttaa raskautumisessakin, ni vielä parempi! Greippimehu lisää limoja ihan selvästi, vaikka en oo mäkään mitään tieteellistä aiheesta löytäny. Ite vaan huomaa. Ovis on tänään ja oon ku joku Niagara.

Darkmimosa, mekin sillon km jälkeen mietittiin, että odotetaanko yks kierto. Odotettiin, ku mies halus ottaa varman päälle. Mä kyselin ja etin tietoa aiheesta sillon paljon, ja en kyllä löytäny mitään oikeesti hyvää syytä miks pitäs odottaa.

Pitkä työpäivä, kunnon treeni, puolikas piparitalo treenin jälkeen palautumiseen ja pikkuhiljaa iltapesulle. Aamulla täällä onki sitte kasa plussia kun herää \o/
 
Minä hätähousu tein sitten testin. Äääääh. Kp 27/28 ja nega. Kaveri tarkasteli kuvaa eri värisävyillä ja sanoi näkevänsä viivanpaikan ja paljaalla silmällä näkyy ehkä ihan toooooooodella himmeä sävy.
 
Oonkohan iloinnu liian aikasin.. täällä rv5+2 ja tänään aamusta oli tullut pikkasen pikkuhousunsuojaan jotakin vuotoa joka ei ollut oikein edes ruskeaa mutta jotain sinne päin. Sitten se loppui tuossa päivällä mutta nyt illalla tuli pyyhittäessä sellaista rusehtavaa vuotoa. Ei paljon mutta tuli kuitenkin. Edellisissä raskauksissa ei ole ollut minkäänlaista veristä tai rusehtavaa vuotoa.
nyt pelkään alkaa nukkumaan vaikka väsynyt olenkin.
tai ehkä pelkään enemmän sitä aamua että jos/kun herään ja menen vessaan ja pönttö lainehtii verta ja kaikki on ohi..
 
Mommyme pieni tuhru vuoto voi olla ihan normaalia. Varsinkin rusehtavat vuodot. Ymmärrän kyllä että sydän pomppaa heti kurkkuun ja ahdistaa. :( toivon että ei ole mitään vakavaa ja pieni on tarrannut lujasti kiinni♥ tsemppiä!

Sannamiia laita kuvaa testistä, niin päästään tihrustaan! :) ylihuomenna uutta testiä vaan.

Mä olen kans kaipaillut kiivimamin kuulumisia♥
 
Niinhän se pomppas juu :(
ja kun en tiedä jaksanko sitten enää haluta raskaaksi 2015 jos tässä ei käy hyvin.. empä oo ennen ajatellu miten raskasta tällänen on..
 
Tässä kuva. Mun silmään selkee nega, ystävä väittää kovasti että näkee viivanpaikan. :s
 

Liitteet

  • 1422304582640.jpg
    1422304582640.jpg
    83.7 KB · Katsottu: 145
Mä en kyllä SannaMiia nää tossa mitään. :( Se ei tosin oo mitenkään ihmeellistä, en nää ilmeisen selviä haamujakaan. Muut jo onnittelee ja mä en vieläkään nää :P
 
Miekään en nähnyt mitään mut olnki puhelimella.

Mulla tuli ne kiinnittymiskivut dpo4-5-6, en muista ihan tarkkaan. Niitä.sitten jatkui viikon verran ja repäisykipuja myös venytellessä, nopeasti ylös noustessa yms. Sitten ne loppui muutama päivä ennen tätiä :/
 
Sannamiia tänne näkyy myös viivanpaikka! Ja puhelimella katsoessa. Mutta tosi haalea ja yläkulmasta vahvempi.
 
Puhelimella olen mäkin ja kuva otettu sillä. Ja ysti muokkailee kuvaa minkä kerkee ja mun alkaa särkee päätä. Varmaan alkaa yöllä menkat kun tein ton testin. Ääääääh.
 
Kyllä mä Sannamiia nään jonkun tiplun siinä kohtaa mihin viivan pitäisi muodostua, puolesta välistä alaspäin hento viiva? Väriä en nää, mut tee parin päivän päästä uudelleen! Eiköhän sit jo ole selkeämpi tulos :)
 
Takaisin
Top