Raskaaksi 2015

Voisiko joku lisätä minutkin listaan? Meillä siis yritystä 01/14

Tuli tässä mieleen kun luin että monet täällä on työttöminä tai opiskelee. Onko ketään yrittäjiä? Mä itse olen ja vähän pelon sekaisin tuntein odottelen sitä kun se plussa tulee ja sit joskus äitiysloma ja sitä ennen mahdolliset sairauslomat et miten kaikki menee. Tokihan tilanne mennään aina sit kun se tulee mutta kyllä mua jännittää.
 
~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 31.1.
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.1.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
Ilpuri yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
DarkMimosa yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 12.2./kp33 (28-35)
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 11.2
Johanna.. tjottaillen 8/14
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.1.
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Taikatuuli74 yritystä 01/15
be yritystä 01/15 TESTAA 5.2.
liliina yritystä 01/15
Kikati yritystä 01/15
Milttis yritystä 01/15
Nyytti yritystä 01/15
SannaMiia yritystä 01/15
Tähtityär yritystä 01/15
Tintuska tjottailua/yritystä 01/15 TESTAA 14.2
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Mimmulih_92 yritystä 04/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(67 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?


Ilpuri lisätty :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
En juo greippimehua, enkä syö vitamiineja purkista (D:tä lukuunottamatta) koska en usko niihin (lääkefirmat dollarinhaju nenässä, niinkuin psykoenkeli sanoi. Mutta söin kyllä tässä kierrossa kolme verigreippiä, koska tykkään niistä muutenkin todella paljon. En ole perehtynyt aiheeseen, joten en osaa sanoa tehosta. Mutta jos ne parantaakin mahdollisuuksia, ei kai kukaan ole väittänytkään, että ne takaisi raskauden. Sen takia niitä negoja tulee edelleen. Jos harrastaa seksiä (tms.) dpo -2 tai -1, se parantaa todennäköisyyksiä raskautua verrattuna vaikka dpo - 5, mutta ei se takaa sitä. Raskautumisessa on niin monta palasta, jotka voi mennä pieleen.

Sazu, kyllä peittoja saa heilutella niin usein kuin huvittaa, ei ne siittiöt lopu kesken. :wink

Vesta, en tiedä tuosta aamupissa-asiasta, mutta oon itse onnistunut saamaan plussan myös ihan perinteiseen aamupissaan. Mun tikkujen ohjeessa kyllä sanotaan, että paras olis ainakin testata aina samaan aikaan päivästä. No, muutamilla tunneilla mulla saattaa heitellä... Tietenkin jos on varaa ja halua, voi kokeilla ekan kierron kahdesti päivässä. Siitä jo oppii milloin sitä kannattaa etsiä.

Ja joo, aamulla testaan, jos ei ole kunnon vuoto alkanut. Jännittää ihan kamalasti huominen, ja joka kerran kun käyn vessassa että jos vuoto onkin alkanut. Tuhru jatkuikin, mutta siteeseen on tullut vain muutama tippa.
 
En ite ole yrittäjä, mutta kysyn Ilpuri, että ootko yksityisyrittäjä vai onko teitä useampi yrityksessä? Riippuu varmaan aika paljon alastasi, että miten äitiysloman pystyy pitämään. Että pystyykö joku tuuraamaan sinua (joo toki se maksaa) äippäloman ajan vai onko niin että vain sinä voit hoitaa asiakkaasi/työsi. Hankala sanoa mitään sen kummempaa, kun yrittäjiäkin on niin monenlaisia. :)

ootko muuten kattonu täällä vaun foorumilla osui joskus silmiini joku threadi yrittäjistä. Haulla varmaan löytyy, jos et oo lukenu jo.
 
Mä oon myös sitä mieltä, että vaikka kaikki mun käyttämät "lisät" olis huuhaata niin kuitenkin itse koen ne jollain tapaa hyväksi ja näinollen ne edistää mun mahkuja :)

Kuinkas muuten se vehnänalkioöljy, koskas sitä pitäs nauttia? :) sitäkin tekis mieli testata!
 
Larissa Työttömänä oon ollu elokuun lopusta joten alkaa tässä jo pikkusen pitkästyttämään ja väkisinkin miettii asioita kun on aikaa..

Ihana kun ymmärrätte :angelic: ja täällä on muitakin ketkä ei omaa jäätävää kaveripiiriä.. onneksi tosiaan on mies kissat ja muutama hyvä kaveri. Paras asuu sitten vähän kauempana. Eikö siinä jossain kappaleessakin sanota että kourallinen ihmisiä ympärillä on mun taivaani.. Silti joskus miettii että onko itsessä jotain vikana. Kaikki ei vissiin tule mun kanssa toimeen. Minä kyllä kaikkien. Vaikea on ainakin löytää ystäviä joihin luottaa. Kaikki uudet järestään tipahtaa kelkasta jossain vaiheessa.

Patoutuu vaan nämä odotukset kun on aikaa miettiä.. Paljon haluaisin tapahtuvan lyhyessä ajassa. Kaikki heti mulle nyt. :anyone
 
Mä teen ovistestit aina sen mukaan miten ohjeessa neuvotaan, kaikissa testeissä ei ole sama ohje. Ja tokihan juoda saa mutta ei suuria määriä pariin tuntiin. Cb:n testiö kun lääkäri käski käyttää niin sanoi että olisi hyvä tehdä aamuvirtsasta, ohjeessa ei kyllä siitä mainittu, ja hyvin sain oviksen tikutettua.

Pahoittelut tädin saaneille ja tervetuloa kaikki uudet!

On.. täällä rupee menkat loppumaan, hyvä niin, on taas siteet hangannut kaikki paikat helläksi :inpain:. Vkl luultavasti ovis, tuli tilattua nippu testejä kun oli puoleen hintaan :laughing002
 
Mulla on ainakin niin että tällä "uudella" asuinpaikalla on oikeastaan vain hyvänpäiväntuttuja (mun työnantaja on ainut ystävä täällä) ja ne ystävät on niinsanotusta vanhasta elämästä, eli yhteyttä pidetään puhelimitse suurimmaks osaks. Tästä koko asiasta ei tiedä kun mun sisko ja 3 ystävää. Ja tietenkään siis töissä en oikein haluu näitä pohtia. Ja siskokin on tainnu jo vähän kyllästyä :D eli tää foorumi on tällä hetkellä mulle "ystävä" koska täällä voin puhella tän hetken asiat.

Muoks. Paitsi siis pari miehen ystävää nyt sen eilisen jälkeen tietää :D
 
Samaa mieltä Beislan kanssa! Vippaskonstilla tuskin raskautta saa aikaan mutta jos auttavat edes vähän asiaa niin hyvä. Raskauden alkamiseen tarvii niin monta asiaa osua kohdilleen ettei hassuistakaan apukeinoista haittaa ole. Tosin sitä foolia olis kyllä ihan sikiön kehityksen takia hyvä syödä

Silv, vehnänalkioöljyn pitäis paksuntaa limakalvoa (E-vitamiini) eli koko kierron ajaksi vaan käyttöön :D
 
Minjelmiina parempi pari tosiystävää kuin 100 kaveria.:Heartbigred Mulla kanssa 2 todella tärkeää ystävää tuttuja on paljon mutta en heille halua kaikkia surujani avata.
 
Minjelmiina ihan samoja asioita mullakin on mielessä välillä pyörinyt noihin ystävyyssuhteisiin liittyen. Paljon on hyviäkin ystäviä kadonnut vuosien saatossa, onneksi muutama, ne tärkeimmät, on pysynyt. Mut mullakin sellanen tilanne, että kaikki kaverit jäivät pääkaupunkiseudulle kun ite muutettiin Savon seudulle miehen kanssa. Täältä oon pari kaveria löytänyt, mut kyllä sitä silti kaipais vähän vilkkaampaa seuraelämää...

Mutta päivän piristys on nämä jäätävät kivut, olisko se ovis sittenkin tänään tai huomenna tulossa! :)
 
Huh. Paljon oli luettavaa, mutta koitin kahlata kaikki läpi!

Mä en käytä mitään näitä mainittuja edistäjiä. Lähinnä sen takia, että unohdan aika kaikkien juonnit ja vitamiinien otot ja näin ollen ei varmaan olisi sitä täyttä tehoa millään näistä.

Mulla ei ole omalla paikkakunnalla kuin yksi ystävä, ja hänenkin kanssa ollaan hieman erkaannuttu kun hän tekee niin paljon töitä ettei tunnu löytyvän yhteistä aikaa. Onneksi löytyy kyllä sitten muutama muukin ystävä, joiden kanssa jutellaan paljon facessa ja silloin tällöin nähdäänkin. Olen samaa mieltä että parempi yksi/muutama hyvä ystävä kuin sata kaveria. :)

On. (Hihi mietin pitkään mitä tää lyhenne tarkottaa)
Tää päivä on ollu aika kivulias. On jomottanu vatsaa ja nivusia hirveesti. Mieliala on ollu alhainen, töissä ei huvittanut mikään ja kaikki ärsytti. Väsymys on myös suunnaton. Tänään ei vielä tätiä ole kuulunut.
 
Joo mäkin nyt ihan testimielessä tuota greippimehua juon sen lasillisen/ kaksi lasillista päivässä. Ja ehkä mulla on taka-ajatuksena myös se, että jos mun alkaa tekemään mieli juoda esim. Appelsiinimehua niin sitä mä pystyn juomaan ihan hyvin monta lasillista, kun tykkään siitä, mutta jos juon greippimehua niin juon korkeintaan sen yhden lasillisen kerrallaan. Ite kun oon niin heikkona kaikkeen makeaan myös juomina, niin täytyy yrittää jotenki rajoittaa sokerin saamista. :) Ja eipähän mulla nyt oo sellanen olo, että nyt varmasti tuun raskaaksi, kun oon juonu greippimehua, sillä kylläpähän se tarvii paljon muutakin toimintaa lisäksi. :D
 
Tähtitytär: oon yksityisen yrittäjä. Välillä mulla on ollu työntekijöitä ja välillä muita yrittäjiä. Mun asiakkaat ovat vähän kyselleet että millonkas mä niitä vauvoja ajan suunnittelemaan ja sit just et mihinkä ne sit menee. Tän hetken suunnitelma on et ottaisin jonkun mielelläni mun sijaiseksi. Ainut et näistä on huonoa kokemusta mut toivotaan parasta. Asiakkaat on tottunut muhun ja mun tyyliin tehdä asiat niin voi olla hankalaa. En kuitenkaan halua et tää mun työ rajoittaa mun vauvan saamista. Eniten pelottaa jos joudun sairauslomalle ennen aikojaan. Kiitos vinkistä, en itse olisi tajunnut :)

Mä oon aika ulospäin suuntautunut ja yltiösosiaalinen niin on elämänvarrella tarttunut useita. Mutta muutin muutama vuosi sitten länsirannikolle kaksikieliseen kaupunkiin ja täällä ihmiset ovat tosi sulkeutuneita , tosi vaikea tutustua kenenkään kun työn kautta se ei oikein toimi. Muutaman kaverin/ystävän oon onneksi saanut. Ja haasteita luo tietty kaksikielisyys kun en ruotsia sanaakaan puhunut tänne muuttaessa mut nyt sit pikkuhiljaa sitä oppinut sen verran et töissä pärjää.
 
Ilpuri, asuuko siellä sun kaupungissa enemmän kaksikielisiä suomalaisia vai ruotsalaisia? Mä oon aina kokenu että ruotsalaiset on avoimempia kuin me suomalaiset ja pitkään olikin haaveena että muuttaisin joko länteen tai sitten ihan Ruotsiin.. mutta sitten tapasin mieheni ja jäätiin tänne. :)
 
SannaMiia, täällä on varmaan äidinkieleltään 60%ruotsinkielisiä loput suomenkielisiä. Tosi paljon on kaksikielisiä. Mut tän seudun suomenkieliset jostain syystä on tosi hiljaisia ja sulkeutuneita, ainakin ne ketkä on syntynyt täällä eikä oo asunut missään muualla. Tapaan työssä monen eritaustaisia ihmisiä niin on hassua miten ne erottaa toisistaan. Toki on myös paljon sellaisia ketkä ei puhu suomea ollenkaan. Alkuun oli ihan hullu kulttuurishokki kun en mä tajunnu et OIKEESTI on tällänen paikka vaikka teoriassa tiesin. Mut onneks ne ketkä täältä nyt ystäviksi lasken, niin toinen just sai vauvan ja toinen saa kesällä.
 
Takaisin
Top