Raskaaksi 2015

Pahoittelut tädin kohdanneille ! Ja tsemppiä uuteen kiertoon :)

Johannalle toivon plussaa koko sydämmestäni ! :)

Darkmimosa, teette niinkuin parhaalta tuntuu, mutta voihan sitä heti "yrittää" :)

Täällä ei niin mitään oloja, viikonloppuna pääsee testaamaan jos ehtii/ malttaa odottaa :) En kyllä usko tähän kiertoon yhtään.
Huomenna kello soi varttia vaille 5, huh ! Aamuvuoroa pukkas !

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :) Plussatuulia !!
 
Kuinka moni teistä juo greippimehua? En ollut ennen tätä palstaa greippimehun juomisesta kuullutkaan, ja nyt koitin googletella asiaa. En oikeen löytänyt... Foolihappoa se sisältää, joka on hyväksi, joo mutta miten se vaikuttaa raskautumiseen? Tää hölmö kyselee :woot:

Ja toinen kysymys niin jos teillä alkaa tiputteluvuoto ennen varsinaista kunnon vuotoa, niin lasketteko kp1 ekan tiputtelupäivän vai ekan runsaan vuotopäivän? Periaatteessa se varmaan ihan sama on kummalla tavalla laskee, mutta tuli mieleen ku nyt oli eka kierto sellanen, että tuli tiputteluvuotoa.
 
Täytyy tänne avautua... saikos peittoja heilutella vaan joka toinen pvä? :D en tiedä mikä nyt on, mutta mä voisin heilutella niitä tällä hetkellä ihan koko ajan :D töissäkin asia oli ajatuksissa :D sen tiedän että ovis on tällä hetkellä, sen verta melkoiset limat on ollu pe illasta saakka... tänään ihan mahdottomat..
Heiluteltiin peittoja la aamulla ja su illalla.. tänään ehkä olis hyvä pitää halunsa kurissa vai mitä ootte mieltä? :D
Mieskin jo ihmetteli, että mikäs sitä vaimoa noin haluttaa :D :D
Anteeksi kun näin avauduin mutta pakko :D
 
Ok, kiitti Milttis. Mulla ittellä on kerran ollut kiinnittymisvuotoa mutta tuo kipu oli tosiaan uutta.

Lime, kp 1 on ensimmäinen kunnon vuotopäivä.
 
Sazu anna mennä vaa jos siltä tuntuu :) siittiöitä ei voi kuluu liikaa :D

Silvillä ihana mies :)

On. Kp 15/28 Tein o-testejä (kp 11-13 aamulla ja illalla), mut sain 3päivää samanlaisii haaleita haamuja niin kyllästyin siihen hommaan. :/ toivottavasti ovis kumminki oli! Olin tänään ystävän(jonka la on parin kk päästä) kanssa kattomassa vaunuja ja kokeilin kaikkii sitte itekki ja aah! Mä tahon vauvan!! Haluun jo sellaset ihanat vaunut ja vielä pinkit!! <3 :D
 
Toivotaan nyt plussaa Johannalle! :)

On: kävin itelleki ostaan jo pari testiä valmiiksi, mutta testaan siis vasta loppuviikosta, jos tätiä ei näy. Nyt kp 22/25.

Tänään ei kyllä ole ollut muita oireita kuin pissalla ravaaminen, että ehkä nuo viikonlopun oireet johtui vaan siitä, että ehtii niitä liikaa miettimään ja keksimään...
 
Muokattu viimeksi:
Huoh... on kyl aivan karsee olo. En ees suostunu lähtemään pulkkamäkeen kun päätä särki ja huimas yms... eikä toi suihkukaa auttanu tähän hikoiluun. Taidanpa huomenna aamusta jo tehdä testin.. alkaa näitä oireita tulee just sillain 1 kpl per päivä.
 
lime: mä oon ymmärtänyt et greippi vaikuttais limoihin? Piti itsekin kysellä täällä vähän lisää mut se jäi ja yksinkertasesti vaan kävin kaupassa :D auttaa taikka ei, oon tykästyny tohon verigreippi-appelsiinimehuun ja oonkin sitä lasillisen päivässä juonu :)
 
Niin siis siitä greipistä sanotaan että se lisää limojakaan -> helpottaa oviksen bongaamista, ja vissiin myös jotkut sanonu et se paksuuntaa limakalvoja joka auttaisi kiinnittymisessä (?)... Ja olipa legendaa tai ei niin tuskinpa siitä haittaa on. Mulla tärppäs esikoinen siitä kierrosta kun ekaa kertaa join greippimehua. ;) Mä tykkää muutenkin greipistä, että välillä tulee muutenkin syötyä ja juotua sitä...
 
Toivottavasti tän viikon testaaja sais hyviä uutisia! Niin jännittävää!!

Mä lasken kierron alkaneeksi aina ekasta kunnon vuotopäivästä. Ikinä ei tuhrua etukäteen paitsi tässä viime kierrossa melkein viikon josta luonnollisesti olin ihan täpinässä. Gyneltä kysyin pari viikkoa sit kun kävin et onko siitä greippimehusta hyötyä ja se sano et ei todistettavasti. Mutta eipä haittaakaan. Ite en oo juonut. Lähinnä kun en muista :D

Mua ärsyttää ja turhauttaa. Tänään menkat loppu ja ovis on vasta ens viikon lopulla. Mun kierto nyt on heitelly päivän sinne ja pari tonne niin sanoin miehelle että varmaan mentäs nyt varman päälle jokapäivä. Maailman ärsyttäviä odottaa kun tuntuu et sinne on niiiiiiin paljon aikaa. Onneksi on superkiireinen työviikko tulossa! :)
 
Tuskin siitä haittaa on. Mutta jos siitä olis hyötyä, niin täällä ei kukaan valittais negoja eikä menkkoja. Ja sen greipin vois nauttia pillerinä, kun joku lääkefirma olis haistanu dollarit.
 
Lime minä olen psykoenkelin kanssa erimieltä greippimehusta. Ideanahan on että se lisää ovislimoja ja mitä kosteemmat paikat, sen paremmat olosuhteet simpoille. Ite ainakin huomasin eron heti parissa päivässä kun aloin juomaan :)
Eihän se limojen määrä tietenkään takaa raskautumista.

Täällä dpo -1 eli tänään aamulla tikutin ovis plussan! :) tässä vielä värisuora ;)
 

Liitteet

  • 1422292835808.jpg
    1422292835808.jpg
    45.6 KB · Katsottu: 125
Heippa naiset! Mä oon taustaillut täällä mutta lukenut kaikki viestit :) Mulla alkoi nyt oviksen metsästys ja tikuttelu. Ovistestin tekemiseen suositellaan sitä n. 4h pidättelyä ja parin tunnin juomatta olemista, aamupissasta ei pitäisi tehdä ja optimiaika olis klo 10-20 välillä, niin mitenhän tämä pätee ilta/yötyöläiseen joka herää vasta iltapäivällä? :) Onko aamupissa aamupissa riippumatta mihin aikaan heräät/millainen päivärytmi on? :confused004

Greippimehun pitäisi lisätä limoja helpottaen oviksen aikasten limojen bongaamista ja parantaakseen siittiöiden liikkumista. Mä juon sitä oli siitä hyötyä tai ei, vaikka en sen mausta oo vielä oppinut pitämään :grin

Meinaako Beisla testailla huomenna? :)
 
Joo, mutta onhan jotkut saaneet apua placebo-lääkkeistäkin. Eli mä ajattelen niin, että jos joku uskoo esim. greippimehusta olevan hyötyä, niin silloin siitä voi olla apua. Ite söin plussakierrossa päivittäin greipin.
 
~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 31.1.
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.1.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
Ilpuri yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
DarkMimosa yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 12.2./kp33 (28-35)
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 11.2
Johanna.. tjottaillen 8/14
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.1.
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Taikatuuli74 yritystä 01/15
be yritystä 01/15 TESTAA 5.2.
liliina yritystä 01/15
Kikati yritystä 01/15
Milttis yritystä 01/15
Nyytti yritystä 01/15
SannaMiia yritystä 01/15
Tähtityär yritystä 01/15
Tintuska tjottailua/yritystä 01/15 TESTAA 14.2
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Mimmulih_92 yritystä 04/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(67 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?


be lisätty listaan! :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top