Raskaaksi 2015

Voi sua minjelmiina! :sorry::hug013Mulla meni kas tunteet vuoristorataa, kun jätin nuvaringin pois. Muista, että ne on vaan tunteita ja ajatuksia sun päässä eikä todellisuutta. Itse kamppailin vasta työnhaun kanssa (kuukaudessa se 20 hakemusta ja 4 haastattelua) eli tiedän miten turhauttavaa sen on! Kyllä sullekin työ löytyy, ei vaan saa lannistua! Ootko pitkään ollu työttömänä? Tohon kaveriasiaan niin mulla on samalla lailla. Pari hyvää ystävää on ja paljon tietty tuttuja, mutta suurin osa niistä ketä haluaisin nähdä asuu ihan eri puolella Suomea. Sama juttu sisarusten ja vanhempien kanssa, miehen sukulaisia on kyllä tässä lähellä. Onneksi on some ja te täällä! Ja mua kyllä myös (etenkin yrityksen alussa) ahdisti se, että mitään ei tapahtunut ja muut vaan sikisi ympärillä sormia napsauttamalla :mad: Nyt olen jotenkin sinut asian kanssa ja ajattelen, että meille se onni suodaan sitten, kun on sen aika :) ISOT TSEMPPIHALIT SINNE!

Tervetuloa joukkoon uusille!

Liian monelle on täti taas tehnyt temput eli ensin loistanut poissaolollaan ja sitten paukannut kylään, kun ei olisi tarvinnut. MUR! :mad: Pahoittelut Azalea, Anskunen ja Myy82 sekä muut jotka tädin törkeydestä kärsii. :sad001

Beisla, testaa jo! :woot:

Johanna, sinne nyt sitä testiä kans jo kehiin! :grin

Kaikille muillekin tsemppiä ja plussatuulia! :dummy::dummy1:

Napaa: Ihanaa, nyt on 2 päivää vapaata! Tänään teen pizzaa ruisjuureen sekä leivon suklaakeksejä :p Tämä kierto vaikuttaa parhaalta pitkään aikaan, kun ei vieläkään ole tiputtelu alkanut, nyt noin dpo 6 :grin Harmi, että ei oo plussausmahiksia nyt, mutta kyllä tämä antaa uskoa että mekin onnistutaan sitten, kun saan tämän työn koeajan pidemmälle :wink
 
Muokattu viimeksi:
Tunteiden heittely on tuttua täälläkin, tuntuu että hormonit on ihan sekaisin. Itken jopa MyLittlePonya katsoessa. :D

Itse oon tällä hetkellä töissä tauolla. Ajatukset ihan jossain muualla kuin täällä. Kuulostelen ja tunnustelen kehoa. Päätä alkaa särkemään just..
 
Noniin naiset, nyt ois eka ovistikku pissitty tälle kiertoa ;) nuo ei taida koskaan näyttää täysin tyhjää?? Odottelin tyhjää tikkua kun näin ajoissa alotin. Mutta jos mulla oliskin ovis aiemmin kun oon kuvitellu, ja luteaalivaihe pitkä? Mitäs se sit tarkottas?

Pahoittelut negoista ja tädeistä :/
 
Johtuuko se menkkamainen tunnevuoristorata pillereiden poisjättämisestä? Vau, mä oonkin ihmetellyt, miksi on tullut itkettyä ihan kaikelle viimeviikkoina. Oon syyttänyt vauvakuumeilun takia ylikierroksilla käyvää päätä.

SannaMiia, meidän tyttökisut kasaa tavaroitaan keoiksi jatkuvasti :cat: Se on joku niiden juttu.
 
Äh, niin monta lukematonta viestiä että putosin kärryiltä kenelle kuului mitäkin. Mutta pahoittelut tädeistä ja plussia muille:happy:

ON: Ei edelleenkään mitään oireita, ei edes kuviteltuja. Nyt kp30/???
Mun kierto on ollut vuosia 28pv, edellinen jostain syystä 33pv. En tiedä mitä edellisessä kierrossa tapahtui kun menkkavuotokin oli niin omituista. Mutta nyt raivostuttaa kun en oikein tiedä milloin tädin pitäisi tulla. Eilen testi oli puhdas nega, ja kun mitään oloja ei ole, en tiedä odottaako tätiä vai plussaa:BangHead
 
Azalea, Myy ja Anskunen: pahoittelut tädin tulosta ja onnea uuteen kiertoon kovasti! :)

Minjelmiinalle sympatiahalit! Kerroit tuosta riittämättömyyden tunteestasi, kun et ole töitä saanut, vaikka olet kovasti yrittänyt. Nyt on valitettavasti niin huonot ajat työmarkkinoilla, kun koko ajan vaan vähennetään työpaikkoja Suomesta, toivottavasti saisit pian töitä! :)

Ja kyllä mä muistan kun meilläkin minä haaveilin ja halusin lapsen, mutta mies ei ollut täysin varma asiasta,niin itelle tuli tosi paha mieli. Jotenkin kun on nähny vuosien mittaan miten omat ystävät ja sisarukset saa lapsia ja ite vaan haaveillut asiasta, niin oli ajottain todella vaikeaa iloita muiden raskauksista. Eipähän se vieläkään itselle ole helppoa, jos kuulee raskaus uutisia, vaikka ollaan jo yritys vaiheessa menossa..

On: Ovis oli eilen ja viikonloppuna tuli heiluteltua peittoa ja nyt kun tässä kierossa on tullut juotua päivittäin 1-2 lasillista greippimehua, niin olo on toiveikas. Mutta pakko yrittää pitää jalat maassa, etten tipahda taas korkealta...
 
Mä en ole koskaan tikuttanut ovista tai kyttäillyt limoja, joten mä en tiedä millon se on. Ovislaskuriakaan on turha käyttää, kun kierukan sain vasta pois.
Toisaalta olis ihan kiva tietää kun elämäntilanne on mikä on, että jos suunnittelis tapaamiset erilailla. Meillä on ylihuomenna seuraava ja helmik. 8 ja 18pv.

Mutta kun toistaiseksi on onnistuttu olemaan ilman stressiä liikkeellä, niin mennään nyt näillä eväillä niin kauan kuin ne riittää :)
 
Nyt olis taas folliultrassa käyty. Minä niin arvasin että tämä menee just näin, eli viimeksi pienennettiin clomiannosta5x2:sta niin että joka toinen päivä 2 ja joka toinen 1. No eihän siellä ollut olemassa kuin yksi 10,30mm ja toinen alle 10mm follit. Ovulaatiota kannattaa odotella vasta joskus loppuviikosta. No, hyvä kait se on että edes silloin mut sehän tietää että kierto sinakin pitkittyy. Aevasin ettei tuo annoksen pienentäminen ollu kovin hyvä juttu. Onneksi sitä nyt sitten taas nostettiin. Lisäksi sain reseptin Lugesteronille kun kerroin että olin kiinnittymiskipyja tuntenut eli jonkun näköistä kiinnittymisyritystä on vissiin ollut.

Onko jollakin ollut Lugesteronista hyötyä? Lääkäri kun sanoi ettei siitä ole tutkimustietoa vaan mututuntumalta ajatellaan sen ehkä auttavan kiinnittymiseen. Mietin nimittäin vielä aloitanko sitä. Jos jollakin on auttanut niin kättä pystyyn.
 
Ainiin, sitäkin piti vielä tänne ihmetellä.. Että mä oon kuvitellut et tuo mies ei ajattele tätä meidän yrittämistä niin tiiviisti kuin minä. Ilmeisesti osaa vain peitellä tunteensa hyvin.

Eilen, käytiin kavereiden kans pitsalla ja joku erehty puhuun kaveristaan joka aina kyl halunnu lapsia mut nyt kun niitä on ilmaantunu niin tuntee olonsa jotenkin pakotetuksi siihen.. Et ei haluiskaan olla välttämättä isä. Mies suuvaantu siitä ja piti puhuttelun et älä KOSKAAN puhele tollasia porukassa, jonka elämästä et tiedä. Sano että et arvaakaan kuinka kipeeltä tuntuu sellaisesta ihmisestä joka niitä lapsia haluis mut niitä vaan ei syystä tai toisesta kuulu. Ja kertoi et me on yritetty jo 8 kuukautta ja kaipuu on kova.

En osannu sanoo mitään vaan tuijotin vain miestä suu auki :D
 
Tervetuloa mukaan uusille! :)

Pahoittelut negoista! :( toivottavasti seuraava kierto on parempi! :)

Voimia eri elämäntilanteissa oleville, tsemppiä työnhakuun ja asioiden selvittämiseen kumppaneiden kanssa! Toivottavasti ne miehet oppisi senkin, miten helposti voi loukata toista, etenkin silloin kun kyse on vauvahaaveista.

Plussatuulia testaajille!

Beisla minutkin voi lisätä listaan. Eli yritystä 01/15 ja testaa 5.2.2015.

Odotin jotain merkkiä mahdollisesta raskaudesta, kun esikoisen kanssa tuli viikko menkkojen jälkeen kiinnittymisvuotoa, mutta eipä oo ainakaan tähän mennessä tullut mitään.. Onko teillä muilla koskaan ollut kiinnittymisvuotoa? Eihän sitä tuu läheskään kaikille, mutta jotenkin toivoin ja odotin sitä kun esikoisen kanssa tuli.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Minjelmiina, kyllä se elämä vielä voittaa. Mullakin työnhaku edessä, hirvittää. Enkä koskaan oo ollut ns. "suosittu tyyppi", jonkin verran on kavereita, mutta ei tosi läheisiä. Ja mullakin kaverisuhteet välillä vain hiipuu... Jotenkin aina jaksaa eteenpäin, onneksi on tuo puoliso. Voimia sulle, pieniä valopikkkuja on aina jos ei muuta.

Larissa, testaan heti huomenaamuna, jos menkat ei oo alkaneet. Pää ei enää kestä tietämättömyyttä! Ei sillä, että se välttämättä loppuis huomenna, mutta ainakin yritetty on.

Silv, mulle on aina tullut edes jonkinlainen viiva ovistikkuun.

Tassu ja sohwia, tsemppiä odotteluun.

Milttis, toivottavasti sulla silti on ovis tässä kierrossa.

Be, mä en nyt kännykällä voi lisätä, mut teen sen illalla kotona, jos joku ei oo ehtinyt sitä ennen.
 
Pahoittelut negoista ja kp1, ja plussatuulia kaikille.

Taalla km vuoto loppu ja hcg torstaina enaa vaa 69 joten varmaa 0 jo. Mietitaan pitaisko odotella tama kierto vai jatketaanko ehkaisytta heti. Tuskin kumminkaa heti tarppaa...
 
Beisla, kyllä sellaista ainakin lupailtiin vaikkakin tulee myöhemmin kuin viimeksi. Ei vaan jaksais oottaa yhtään ylimääräistä päivää tietenkään. Jännä nähdä miten käy nyt jos otan nuo Lugesteronit käyttöön. Kun viimeksihän tunsin kiinnittymiskipuja eli jotain on kai yrittänyt tapahtua oviksen jäljeenkin. Mut kuulemma tosiaan ei oo niiden hyödystä tutkittua tietoa vaan prlkästään mututuntuma.
 
Milttis, pakko kysyä miltä tuntuu kiinnittymiskivut? Mä kun olen elänyt siinä uskossa ettei kiinnittymistä voi tuntea vaikka pientä vuotoa voikin tulla.
 
Mimmu, mulla ne tuntui samalle kuin munasolun kypsyminen eli viiltävää kipua. Siskollani ollut samaa myös silloin kun on raskautunut. Kaikkihan sitä ei tunne niin kuin ei sitä munasolun kasvuakaan.
 
Myy: niin se käy täälläki. Teimpähän huvikseen sen ainokaisen testin ni not pergnant oli tuomio.... voipahan hyvällä omalla tunnolla rääkätä salilla itseään.
 
Joku kysyi kiinnittymiskivuista/vuodosta. Minulla tuli ensimmäisestä onnistuneesta raskaudesta pari tippaa kirkasta verta=kiinnittymisvuoto ja toisen lapsen kohdalla en muista. Nyt kkm raskaudessa tuli kiinnittymiskivut, olivat tosi kivuliaat.Toisella puolella viiltävää kipua. Näin ainakin itse analysoin. Mutta kaikille ei tule kumpaakaan näistä.
 
Mulla tuli viime yrityksessä dpo8 hieman kirkasta verta. Negaan päättyi, mutta en keksi mitä muuta se ois voinut olla kuin kiinnittymisyritys.

DarkMimosa, eikö usein sanota, että keskenmenon jälkeen on helpompi raskautua?

On. Tiputtelu jäi aamuiseksi rusehtavaksi tuhruksi. Työkaverit varmaan kattoo, et mitä mä koko ajan juoksen vessassa, mut pakko käydä tarkistamassa mikä tilanne.
 
Mielenkiintoista... Yleensä bensa tuoksuu hyvälle. Mutta tänään kävelin kylmäaseman vierestä kun joku tankkas siinä ja aivan hirvee haju tuli ja Yrjö meinas tulla.
 
Beisla: niin mullekin. Tai siis kerran ennestään koittanu tikuttaa ja silloin heti ekaan testiviiva todella vahvempi kuin kontrolli. Mut testasin kuitenkin vielä pari pv sen jälkeen, ihan mielenkiinnosta. Nyt siis kp12 tänään kun alotin ja kalenteri näyttää ens maanantaille oviksen. Jälleen, ihan taas mielenkiinnosta näkee kuinka viivat vahvistuu.
 
Takaisin
Top