Larissa
Tietävä tietäjä
Voi sua minjelmiina! Mulla meni kas tunteet vuoristorataa, kun jätin nuvaringin pois. Muista, että ne on vaan tunteita ja ajatuksia sun päässä eikä todellisuutta. Itse kamppailin vasta työnhaun kanssa (kuukaudessa se 20 hakemusta ja 4 haastattelua) eli tiedän miten turhauttavaa sen on! Kyllä sullekin työ löytyy, ei vaan saa lannistua! Ootko pitkään ollu työttömänä? Tohon kaveriasiaan niin mulla on samalla lailla. Pari hyvää ystävää on ja paljon tietty tuttuja, mutta suurin osa niistä ketä haluaisin nähdä asuu ihan eri puolella Suomea. Sama juttu sisarusten ja vanhempien kanssa, miehen sukulaisia on kyllä tässä lähellä. Onneksi on some ja te täällä! Ja mua kyllä myös (etenkin yrityksen alussa) ahdisti se, että mitään ei tapahtunut ja muut vaan sikisi ympärillä sormia napsauttamalla Nyt olen jotenkin sinut asian kanssa ja ajattelen, että meille se onni suodaan sitten, kun on sen aika :) ISOT TSEMPPIHALIT SINNE!
Tervetuloa joukkoon uusille!
Liian monelle on täti taas tehnyt temput eli ensin loistanut poissaolollaan ja sitten paukannut kylään, kun ei olisi tarvinnut. MUR! Pahoittelut Azalea, Anskunen ja Myy82 sekä muut jotka tädin törkeydestä kärsii.
Beisla, testaa jo!
Johanna, sinne nyt sitä testiä kans jo kehiin!
Kaikille muillekin tsemppiä ja plussatuulia!
Napaa: Ihanaa, nyt on 2 päivää vapaata! Tänään teen pizzaa ruisjuureen sekä leivon suklaakeksejä Tämä kierto vaikuttaa parhaalta pitkään aikaan, kun ei vieläkään ole tiputtelu alkanut, nyt noin dpo 6 Harmi, että ei oo plussausmahiksia nyt, mutta kyllä tämä antaa uskoa että mekin onnistutaan sitten, kun saan tämän työn koeajan pidemmälle
Tervetuloa joukkoon uusille!
Liian monelle on täti taas tehnyt temput eli ensin loistanut poissaolollaan ja sitten paukannut kylään, kun ei olisi tarvinnut. MUR! Pahoittelut Azalea, Anskunen ja Myy82 sekä muut jotka tädin törkeydestä kärsii.
Beisla, testaa jo!
Johanna, sinne nyt sitä testiä kans jo kehiin!
Kaikille muillekin tsemppiä ja plussatuulia!
Napaa: Ihanaa, nyt on 2 päivää vapaata! Tänään teen pizzaa ruisjuureen sekä leivon suklaakeksejä Tämä kierto vaikuttaa parhaalta pitkään aikaan, kun ei vieläkään ole tiputtelu alkanut, nyt noin dpo 6 Harmi, että ei oo plussausmahiksia nyt, mutta kyllä tämä antaa uskoa että mekin onnistutaan sitten, kun saan tämän työn koeajan pidemmälle
Muokattu viimeksi: