Raskaaksi 2015

Se onkin nyt mielenkiintosta kattoa, että reagoiko meidän koira nyt eri tavalla raskauteen&synnytykseen, kun on aiemmilla kerroilla ollut tosi sairas (kärsinyt kivuista, joiden olemassaolosta ei ennen viime vuotta edes tiedetty, vaikka muiden oireiden takia eläinlääkäreillä rampattiinkin monta vuotta) ja nyt, kiitos harvinaisen ongelman löytymisen ja leikkauksen, on viimein kivuton :)
 
Tää homma menee nyt ällörajan yli ja huolella, mut mitähän mun kropassa tapahtuu; viime menkoissa ja nyt näissä (ei siis KOSKAAN ENNEN) mun alakerta (siis emätin) sykkii koko ajan :O Tuntuu tosi friikille, kun se tuntuu koko ajan :D
 
Anskunen ja azalea pahoittelut kp1 : sestä :(

Sannamiia oli minulle uusi nimi, tervetuloa! :)

Tyttötiikeri! Hyvä hyvä! Ovis plussaa sinulle ja toivottavasti tärppi käy heti, niin ei mies voi muuttaa mieltänsä koko ajan! :)

On. Kp 15 ja mä sain jo vähän vahvemman viivan ovistestiin! Jee! Huomenna vielä tikutan vahvistuuko. :) talletuksiakin tehty tänään ja jos huomenna viiva vielä vahvempi, varmistellaan tiistaina :)

Plussa tuulia! Beisla taitaa olla ekana testi listassa tiistaina! :)
 
Täällä oli jokunen poistumassa :sad001 Kaikkea hyvää teille ja toivottavasti tuutte pian takaisin hyvien uutisten kera :Heartred :hug013

Tyttötiikeri, hieno juttu, että miehes jätti kumit väliin! Tärppionnea!!! :thumright

Pahoittelut negoista ja menkoista! Olkoon uusi kierto THE kierto! :Heartred

Lucky, selvisikö mikä pojallasi on?
Tervetuloa uusille :welcome Pikaista plussaa!

Pakko nyt tänne kirjoittaa, et täti tajuais viimein tulla kylään. Nyt alko kp 34/30. Kroppa siis täysin sekaisin... Pientä toivoa on herännyt, vaikkei toivoa olekaan. Lämmöt tipahti lauantaina, mutta missä se täti luuraa? Jollei aamuun mennessä täti ole paukannut paikalle, teen testin noiden lääkkeiden takia, vaikka negahan sieltä tulee. En usko kuitenkaan ihmeeseen, vaikka edes hieman haluaisin, tai en ehkä ees haluaisi, sillä se merkitsisi pettymystä. No nyt, kun tän sai sanottua tänne, niin kyl se täti yön aikana tulee. Kun ei ole edes valkoisia stringejä, joilla uhata! :grin Lauantai oli aivan huippu päivä. Mies yllätti viemällä kauppakeskukseen (paikkaan mihin häntä ei niin vaan saa). :Heartred Unohtu nämä jutut kyllä kerta laakista. No sunnuntai olikin taas sitten päinvastainen päivä: itkin alkupäivän, enkä edes tiedä miksi. Itketti vaan. Missä ihmeessä mun nukku-Matti oikein kanssa viipyy? Onko kaikki nyt eksyneet? :eek:
 
Miltis: onnea kontrolliin!

Azalea: pahoittelut menkoista! Hyvä ettei kierto tyhjään venynyt enää pidemmäksi

Tyttötiikeri: nythän sä hurja tiikeri oot :eek:
 
Azalea: mulla oli kans himot kohdillaan mahan kans mutta ukolla ei... sanoki joskus vitsiksi että pelkää jos poika näkee :D oliskohan kuitenki ollu mun veemäisyys syynä siihen. :D

Anskunen: pahoittelut menkoista! Onnea uuteen kiertoon!

Sabetti: ovis onnea ja ++++

Myy: voisi olla ontelosyylistä johtuva tulehdus levinnyt pakaroihin, nivusessa ollut syylät varmaan 3kk. Ja nyt niitä hyvä kun enää näkee. Sibicortilla lähteneet vaalenemaan pakaran näpyt mutta edelleen vähän punoittaa. Tai joku märkärupi? Mutta pää asia että vähän helpottanut.
Pikaisesti menkat sinne jos ei plussaa!

On. Eilen koski koko päivän päähän ja panadol ei mulla auta. 1500mg sitä otin pitkin päivää mutta ei ollu apua. Illalla saunassa vähän helpotti mut sitte kamalampana takas. Kauratyynyn kokeilin ni ei helpottanut. Joten pakko oli ottaa se yks Burana ja mennä toiseen sänkyyn nukkumaan. Poika viel kälätti ihan koko illan...nyt on ihanan kevyt olo :)
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta. Mulla meni puhelin sekasin kun avasin netin, alko piiputtaa viestiä täältä ja toisaalta ja sit se alko soittamaankin jollekin :D

Koko yö on nyt ravattu unissaan raskausmahan kanssa ja positiivisia testejä tehty.

Pillerien kierron mukaan tänään pitäis alkaa menkat. Viime menkat tuli kaksi päivää myöhässä ja kesti vain kaksi päivää, eli nyt sit joko tänään, huomenna tai viimestään keskiviikkona pitäisi alkaa. Olo on kyllä ihan menkkamainen, koko ajan vähän märkä ja jomotus alavatsalla.
 
Haha, itkenkö vai nauranko? En kerinnyt, kuin pissiä purkkiin, niin täti säikähti ja kp1. :grin

Hieno juttu Lucky, että pojallasi on edes hieman helpottanut! Toivottavasti hellittää pian kokonaan :Heartred Ja hyvä että sullakin parempi olo tänään :Heartred

Sabetille tärppionnea!!!
 
Lucky, toivotaan että sun pojalla on ennustajanlahjoja! Ehkä se on herkkä havainnoimaan.

Azalea ja anskunen, pahoittelut kp1:stä. Sentään tuli ratkaisu tilanteeseen, vaikka onkin laiha lohtu.

SannaMiialla näköjään myös ennustajalapsi. ;)

Mukkis, ihana että pääsetkin jännäilemään tässä kierrossa!

Sabetille ovisplussaa!

Myy, kumpa sullekin tulis ratkaisu pian.

On. Tänä aamuna alkoi hieman tiputella. Viimesen, öh, ehkä vuoden ajan on tiputellut aina useita päiviä ennen menkkoja, ei vain yhtä. (Huomenna pitäis alkaa.) Jos tää on sitä tädin kuuluisaa sairasta huumoria, ni voi maanantai sanon minä!
 
Höh, Myylle olikin tullut täti mun kirjoituksen aikana. :( En sitä ratkaisua olis toivonut sulle.
 
Ennustuslapset ja -koirat on ihan parhaita. Mitenkähän moinen kissalta onnistuisi?

Pahoittelut kp-ykkösistä ja voimia tädin häätöön :sad001

Aloitin jo varhain oireiden kuvittelun. Ovis oli lauantaina, ja tähän mennessä on ollut rinnat kipeinä, vatsaa nipistellyt, outo maku suussa ja etomista. Niin, ja viimeyö meni vauva-unien merkeissä. Mä enhkä mahdollisesti sekoan testipäivää odotellessa.
 
Mulla on hyvä ystävä joka sai viime kesänä neljännen lapsensa (ihana kummityttöni ♡) ja hänelle olen näitä oireita kertonut. Aikalailla täsmää sinne, kuten myös se, että pari päivää ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa kaikki oireet häviävät. Tosin nyt eilen ja tänään ne on tulleet takaisin, tosin en ole pitkiin aikoihin kuulostellut omaa kehoa ennen menkkoja eli voihan nää olla ihan niitäkin. Huh kun jännää.

Liliina, olen lukenut että myös kissat aistivat raskauden. Kollikissoilla mouruaminen on suurta ja naarailla alkaa kerääntyä leluja yhteen kohtaan. Tiedä sitten todenperäisyyttä, en muista mikä hömppälehti oli kyseessä. ;)
 
Heippa! Täs nyt toista oltais yrittämässä... esikoista yritettiin n. 2 vuotta ennenkun tärppäs.
Oltu nyt ilman ehkäisyä 3 kk.

Perjantaina tein testin vähän ennenaikaisesti.ja negaahan se näytti.. eilen ois pitäny alkaa menkat mut mitään ei kuulu mut enpähän oo kauheesti kalenteriin merkkailu noita menkkapäiviä joten saattaa heitellä noi kiertopäivätki.
Ainaki oireita on tullu.. alavatsan nippailu ja viiltelyä, nivusten kohdalla välillä kipeitä vihlaisuja, viime viikolla oli maha aivan sekasin ja nyt sit taas on ummettaa,jumalattoman kuuma (tälläkin hetkellä) eilen meinas yökkä lentää kun pesin hampaita yms..
En vaa viel viitsi tehdä uutta testiä kun jos viime kerralla viel näytti negaa.. loppuviikosta testaan uudestaan jollei se täti tuu sit sitä ennen käymään..
 
Aamuja!
Tyttötiikeri, vai oli teillä tällainen vastuunsiirtokuvio! No sittenhän se on miehestä kiinni ja sä olet kantas ilmassu :)
dreamer88, tervetuloa ja pikaista plussaa sinne :)
Pahoittelut tädin kohdanneille ja plussatuulia kaikille!

Tänne ei ihmeitä. Kp9 meneillään ja oviksen odottelua vaan. Päätä särkee..ylläripylläri :/ Pitikö kaikkia särkylääkkeitä vältellä yhtä lailla muuten? Vaikka on kolmatta kertaa jo tässä touhussa,niin miten nää asiat unohtuu aina :D
 
Johanna... täällä vähän sama että on kyl suoranainen ihme että ei plussaa tulis...
Nimittäin jos kerta tupakka ei enää maistu ja kerranki mie oon siel jääkaapil enemmän kun muut perheenjäsenet niin jo se on kumma ( oon erittäin vähäruokainen). Mieski eilen ihmetteli kun voivottelin taas noita nivusvihlaisuja ja sitä että kylkiin pisteli ja viilteli...
 
Tervetuloa, dreamer88 ja lupaavalta kuulostaa!

Myös johanna, plussa sinnekin!

Nyytti, ibuprofeenia (buranaa) pitäis välttää. Paracetamol (panadol) on ok.
 
On. Pakko vaan avautua. Siis ihanaa ku jätin pillerit pois ja eka kerran suorastaan pompin riemusta ku menkat alkoi!! No mikäs on tilanne pari päivää siitä.

Eilen menin ikuisena nukkumaan, olo on ahdistunut ja tuntuu olo jotenkin turhalle.. tuntui että mun elämä on vaan täysin pelkkää odottamista...

Äsken tirautin uudelleen ja edelleen pyörii kaikki tympeä mielessä.. Itsellä ei ole mitään hirveää kaverilaumaa vaan pari hyvää ja uudet yleensä häipyy ennemmin tai myöhemmin. Yksi hyvä pysyy onneksi aina..

Olo on vaan jotenkin riittämätön, en saa töitä vaikka oon soittanut ja käynyt n. 10 eri paikkaa tässä parin viikon sisällä..

Tuntuu että kaikilla muilla vasta syntynyt pienokainen tai odotus päällä. Tuntuu että itsellä ei olisi lupaa edes haaveilla tai en kumminkaan saa ikinä vaikka mies joskus suostuis.

Kiitos hormonit että huolehditte että oon taas maailman negatiivisin ihminen.. jospa tää tasoittus
 
Takaisin
Top