Raskaaksi 2015

Onnea Miuk! Luin tuolta toisesta ketjusta Plussastasi!

Mäkin täällä nyt mietin että mitä nää kipuilut ja ilmat on... olikohan eilen kun tuli yllättäen sellasta kirkasta venyvät, sitkeää limaa. Eilen oli oletettavasti dpo 5... Aloin taas miettimään että mitä jos se ovis olikin vasta eilen.. Mut sit taas... kukas sano siitä et tuli limaa kiinnittymisen aikaan...? Ärsyttävää et sitä rupee kuitenkin elättelee toiveita ja haaveleimaan vaik on niin epätodennäköistä että olis tärppäis käynyt..

Me ei onnistuta varmaan ikinä :'( tuntuu että pää hajoaa tän asian kanssa. Huomenna pitää taas aloittaa raataminen arjessa vaikka tekis vaan mieli lyödä hanskat tiskiin ja kaivautua peiton alle loppuelämäksi.

Paljon onnea Miuk, luin toisesta ketjusta plussasta. Ihana joulu sulle tuli! :smiley-bounce012

miiitäää, mulle ei oo tämä ketju ilmotellu itestään mitään ja 20 sivua jo tekstiä!!! Poistin seuraamisen ja aloin uudestaa seuraa ketjua, joten josko se nyt toimis... Ihmetellykin kun tuo toinen on hiukka hiljentyny "parhaista" hetkistään :D eli ei tuu enää montaa sataa sivua tekstiä päivän aikana :D

Oliko anskunen pitkäkin tauko? :) tervetuloa takas!

Mitä luulette, mulla oli siis viikon täti myöhässä ja nyt kun tänään alkoi niin koski tosi paljon verrattain normaaliin. 2g piti ottaa panadolia, että vähän helpottui. Äsken sit vessassa bongasin sellasen tosi pienen kudosnöttösen, joka ei ollut hyytynyttä verta tms. Tietty saattoi olla kohdun limakalvoakin, mutta miten te keillä ollut tosi varhaisia keskenmenoja, onko tullut tuollaista vastaan? Nyt ois ollu 5+1, jos se ois ollut sitä.

Timbe, jos lasken siitä ekasta tyhjennyslääkkeestä ja vuodosta, nii nyt ois kp29/29, kaavinnasta taas olis 24pv eli toisaalta kp vois olla vasta 24/29? Riippuu vähän mistä laskee :)
Oviksen kuvittelin olevan viime viikon ti tai ke :)

Muokattu viimeksi:
Sannuinen: Mulla aikalailla samat kokemukset kun 11/14 oli kemiallinen/tosi aikainen km.. Kävin kipujen vuoksi näytillä lääkärissä varuilta, ja siellä verikokeessa näkyi, että jotain siellä oli ollut... Mulla siis vasta 4+ jotain, ja selvät raskausoireet, mut en ollu kotona ees ehtinyt testailla... :(
Just hyytymiä ja klönttejä joita ei normaalisti tule, ja ihan kunnon kipuja ja kouristuksia. Tokihan ne voi olla ihan normaalejakin tädin tullessa kylään, mut mulla tuo oli ensimmäistä kertaa, ja tollasia kipuja mulla oli joskus teininä viimeks. Sillon meno olikin sellasta, et jos en ehtinyt ottaa buranaa ajoissa, niin makasin kylppärin lattialla puol päivää sikiöasennossa kylmä hiki otsalla ja kivut loppui vasta kun oksensin :(

Okei mimi. Mulla nyt tuulimuna tyhjennyksen jälkeen kp 35.. Eikä mitään hajua oviksista :D

noista valkkareista, mulla oli oviksesta saakka tässä plussakierrossa sitä "lorahtelua" ja varhaisultrassa 6+4 lääkäri meinas että hiivaa ois tai käyttäisin jotain mönjää kun sitä on niin paljon.. ällöttävää :D edelleen välillä pelästyn että nyt alko vuoto kun on sen verran reippaasti vvtä :D

Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille :) Ja onnea kaikille plussanneille :) Täällä ovis taisi olla ma tai ti :) Ei auta kuin vaan kuulostella mitä tapahtuu seuraavaksi :)

Hilla kiitos vastauksesta :) mulla ilmeisesti ehkäsyrengas sai kierron sekasin ja lopetin ne kuitenki jo vuosi sitten.. Mulla kierto on ollu yli 100 päivää, vaikka onkin kyllä lyhentynyt koko ajan. Ei tällästäkää kauaan vaa jaksa :(

Kuinkas moni muu ku minä täällä yrittää ensimmäistä? :)

Jennuli: minä :) 2 kertaa ollu raskaana mut yhtään ipanaa ei oo maailmaan viel päässy.

Täällä on eilen kahdesti heilutettu peittoja, mies oli tosin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väsynyt ettei mitään rajaa. Höh :sad001 olisi ollut kiva vielä tänään mutta hän meni omille teilleen.. Mulla on tänään ollut kivaa. Kävin ystävän luona jolla on tosiaan alle vuoden ikäinen vauveli, oli niin kivaa :grin Kp on 21 ja ovis tais mennä jo. Mun lämmöistä voin tulla avautuun vaikka ylihuomenna mutta täytyy sanoo että kainalomittari antaa niin heittäviä lukuja että nyt ymmärrän miksei sitä suositella.
Silv vaikutat niin ihanalta ihmiseltä että määpäs pläjäytän sulle extravilkkaan plussan ja vielä sellaisen josta syntyy pieni tuhisija :p joten, valmistaudu.. kohta se lähtee, ota kiinni.. än... yy... tee... NYT! :wav:wav:wav:wav (| |) (| |) (| |) (| |) puuuuuuuuuh fiuuuuuuh!

Takaisin