Raskaaksi 2015

Mulla kans woman log käytös ja tykkään siitä.

Lucky jep ei kai tässä auta muu kuin tyytyä kohtaloonsa ;)

Toivotaan että menkat ei siellä ala! Vaan plussa pärähtää ruutuun! :)

Täällä nyt menossa kp 34 eikä menkkoja omien laskujen mukaan olis eilen pitänyt alkaa mutta parin ovislaskutin jälkee saataa olla että alkaa vasta yli huomenna. Mulla ei tän kierron suhteen oo kyllä toivoa joten plussaa ei tänne kyllä oo tulossa.. Menkkoja vain saa odotella..:)

Timbe, en mäkään päätäni pantiksi lyö siitä oviksesta :D limat vaan oli otollisen oloiset sillon :) sais alkaa ne menkat pian tai tulla se plussa :D

Mäkin meinasin että mulla olis voinu olla ovis joku parisen viikkoa sitten, kun seksiä teki mieli koko ajan, mutta muuten ei kai ole ollut mitään tuntemuksia.. En kyllä ole ees oikein myt kuunnellut kehoani sillai miten yleensä yrittämisen aikaan..

Ärsyttävintä tässä on just tää odottaminen. Argh!!

Ja en viitsinyt tähän kiertoon ovistestejä ottaa, kun halusin minimoida kaiken hössötyksen.. Mutt nyt hössötän taas :D

Tää odottaminen on kamalaa. Mulla tänään kp 36/33. Ei menkkoja, raskaustesti negatiivinen. Alkais vaan ne menkat, niin ei tarvis olla ihmeissään. Jäätävät menkkakivut ollu jo useamman päivän. :(

Unicorn, mulla oli ainoosta plussakierrosta (tuulimuna) kovat menkkakivut ennen plussausta.. Älä heitä kirvestä kaivoon vielä :)

Mä olin jo vähän heittänyt kirveen kaivoon tästä kierrosta, mut jotenkin toi valkkari antaa vähän toivoa josko sittenkin. Nyt menossa ehkä dpo9 tai 10 ja ens keskiviikkona pitäs suunnilleen alkaa menkat. Ihme alavatsan juilintaa ja sellasia valkkariklimppejä pyyhkiessä et ei oo koskaan ennen tullu. Märkä olo kokoajan. Vähän aloin jo epäilemään tällä viikolla et olisko ovis ollu sittenki vasta nyt tai toiseen kertaan ku oli aika kirkastakin jossain vaiheessa mut ei ollu enää testejä joilla tarkastella. Ärsyttävää tää ottelu :smiley-angelic008

Kiitos tsempeistä Timbe! Kyllähän tässä vähä elättelee toivoa, että josko sittenki ku menkkoja ei kuulu ja vihloo ihan eri tavalla. Testi kuitenkin niin vahvasti negatiivinen, että tiedä sitten. Eka raskaudessa mä plussasin vasta ku menkat viikon myöhässä. Aika näyttää.

Kuka olikaan lukemassa sitä Anna-Leena Härkönen heikosti positiivinen kirjaa? Mä aloitin eilen myöhään illalla ja nyt olen puolessa välissä. Toivon että kirja saa onnellisen lopun ja kirjailija synnyttää terveen lapsen jonka kanssa saa viettää elämää :) mun selkä on paskana yhä ja harmittaa kun tervkeskus aukeaa vasta ens vuonna loppiaisen jälkeen. Mitäs teille kuuluu?
Eilen muuten litkin pari pientä lasia punaviiniä pitäiskö ottaa tuo tavaksi (poppakonsti).

Gatusasta olisi kiva kuulla <3

Tässä mun pc testi tältä illalta.

.. ylempi ihan testi ajan lopussa ja alempi testiajalla... menkkoja odotellessa... ylihuomenna uus testi jos ei huomenna menkat ala...

Liitteet

• 1419695743024.jpg
    1419695743024.jpg
    21.6 KB · Katsottu: 159
  • 1419695766328.jpg
    1419695766328.jpg
    23.1 KB · Katsottu: 183
Taallaki nega testattu tosin 2 tunnin pidatyksella. No nyt odotellaa muutama paiva ja sit aamupissasta kokeillaa estaa jos aihetta viela on.

Ja joo, missa on Gatusa!!!

Ei mullakaa oo ovistestejä enkä aatellu lähiaikoina ees hommata. Ne vaan tuo lisäpaineita. Ja lupasin myös lopettaa hössötyksen mutta oli pakko eilen käyttää se vihoviimenen digi joka ilmoitti ei raskaana. Eipä sinänsä tulos ees yllättäny, oviksesta liian vähän aikaa mutta silti oli pakko :D
Täälläkään ei ollu kummosia ovisoireita, limat vaan ja jäätävä panetus :D

Mä pyörin kokoajan tuolla netissä ja mietin ostaakko vai eikö osta ovistestejä seuraavaan kiertoon.. :grin:grin Ollaan ens kierrosta 2 viikkoa thaimaassa ja ovis osuu ehkä just sille viikolle kun lähdetään, niin taitais ehkä jäädä kuitenkin testaamatta. Jotenkin se on vaan tullut jo niin tavaksi et mietin nousiskohan mulle entistä enemmän stressi jossen tiedäkkään varmasti mikä päivä se ovis sit on.. hmm. Vaikeeta välillä tää elämä :D kipeenä ehtii mietttiä ihan liikaa!!

Mimi: sulleki sais jo se plussa tulla! Vielä mahdollista! Mutta ei liioilla paineilla!

Itselläni näin tuossa testissä jonkinlaisen viivan paikan... mutta eipä hirveesti toiveita nostattanut.... mutta niin kauan on toivoa kun ei menkkoja ole ja nyt ei oo enää ees mahaan koskenut niinku aamulla.

Täällä puhaltaa uudet tuulet! Vaihdoin nimimerkkiä koska mua on jo pitkään kaivertanut toi kiivilintumaisuus. Sehän on eläin joka on kuolemassa sukupuuttoon.. öö mitä!? Ei kovin hyvä jos yrittää lisääntyä. Mä oon tämmönen taikauskoinen ja kiinnitän huomiota symboliikkaan. Laitoin tavallaan konkreettisen nimimerkin, mikä ei ole mun tapaista. Saa luvan tuoda extra hyvää onnea tälle pariskunnalle tänä vuonna. Olisin halunnut nimimerkiksi mami tai mami2015 mutta ne oli varattu joten toi 93 viittaa syntymävuoteeni. Sama tyyppi täällä kirjoittelee kuitenkin!

Mies on kuumeessa joten tänään nähtiin tosi pikaisesti, muutaman poskipusun sain annetuksi.

Takaisin