Raskaaksi 2015

Voin vaan kuvitella stressin määrän jos joutuisi noin kauan yrittämään. Vaikka hienoa,että kiivilintu osaat nykyään ottaa rennommin. Ajatuskin siitä, että vuoden päästä en ois ees raskaana, on kyllä aika hajottava. Toisaalta ollaan vasta niin alussa tässä hommassa, että jokaiseen kiertoon on hirveet odotukset ja kun täti tulee, niin ei mee kun puol päivää ni on taas ihan kympillä suunnittelemassa seuraavaa kiertoa, koska on ihan varma, että siinä raskautuminen onnistuu. Mutta ei tätä kyllä pitemmän päälle näin jaksa, ja pakko saada ajatuksia muualle jos ei ala kuulua...

Liisu jep mutta on tässä omat hyvät puolensa vaikka ymmärrän nyt sun fiilikset ja jokaisen tilanne on erilainen. Mä puolestani olen löytänyt näin jälkeenpäin positiivista tästä odottamaan odottamista ja huomannut että yhtään aiemmin ei olisi ollut hyvä tulla raskaaksi. Vasta viime aikoina ollaan miehen kanssa tutustuttu toisiimme syvällisemmin ja suhde alkaa olla sillä mallilla että lapsen olisi hyvä tulla tälle pariskunnalle. Toivottavasti plussaat nopeasti ja pikkuinen liimaantuu 9kk ajaksi <3 :)

Täällä kp 17/26-28 ja ovis taitaa nyt tälle kiertoa olla ohi. Nyt alkaa sitten se odottelu saako plussata vai ei :) Tässä kierrossa on kyllä heiluteltu peittoa enemmän kuin viime kierrossa, jossa ei tärpännyt :)

Psykoenkelille pakko sanoa, että valitettavasti kaikki ei niin helpolla raskaudu, et on vaan. :(
Jotkut jotka haluaa lisääntyä on ensiksi saattanut jo monen monta kertaa pettyä menkkojen tulosta ja sitten se taistelu, että pääsee tutkimuksiin ja kun todetaan esim. ettei ilman lääkitystä ovulaatiota tapahdu. sellaiselle ihmiselle tuollainen kommentti ei hyvältä tunnu. Että ei ne kaikki raskaudu sillä että lopettaisi stressaamisen... Mutta on hienoa, että jotkut ovat niin onnekkaita, että saavat helpommalla omat pienet nyytit syliinsä. Toivottavasti osaavat myös arvostaa omaa onnekkuutta.

Murkku samoilla fiiliksillä :'( Sinä sen plussan niin ansaitsit ♡ toivottavasti tulee jo heti tästä kierrosta ♡ mä jatkan taistelua hoitoihin pääsystä... Ei kotiäidin rahat yksityiseen riitä! Meillä lähenee Yk15 loppuaan ja yli 15 kk nyt joutunut pettymään... yritys on saanut polvilleen ja avioliitonkin rakoilemaan... uuteen vuoteen taas yhtenä rintamana ♡

Eiköhän nyt pikkuminski ja kiivi plussata seuraavaksi ja näytetään tätille mistä se kana pissii :) <3
Toki oishan se ihanaa että jokainen plussaisi joka sitä testiinsä kaipaa :)

Muokattu viimeksi:
En voi kun toivottaa hirveästi sympatiaa ja paljon tsemppihaleja teille pitkään yrittäneille, pikkuminski yms! :hug013
Kyllä meidän kaikkien aika vielä tulee, nauttikaa te kenellä on jo lapsi tai lapsia pikkuisistanne!

Minä täällä jännäilen olisko tästä kierrosta se ensimmäinen vaavi yksiössään kasvamassa. Vaikea nyt tarkkailla oireita kun taidan olla kipeäksi tulossa, mutta kirkasta valkkaria on tullut lorahdellen oviksesta lähtien, välillä vähän paksumpana ja alavatsaa ja nivusia nippaillut jännästi. Jotenkin silti vähän skeptinen olo että yritys jatkuu.

Toivottavasti kaikilla olo rentouttava joulu! :santa

Mä oon tässä pohdiskellu että määrääköhä lekuri kuin helposti teroja?.. Mulla on kierto venähtäny ihan sairaan pitkäks, ettei enää pysy ees perässä.. Koitapa tässä jotai vauvaa sit saada.. :( ja onko niistä teroluteist siis apua tärppiin?

Tahtois jo! Tuntuu et kaikki muut on raskaana tai just saanu vauvan ja mä vaan odottelen tärppiä.

Jennuli: tosiasia kuitenki se ettet oo se ainoo :) saattaa auttaa raskaaksi tulossa. Toiset lääkärit sanoo ettei vaikuta ovulaatioon ja toiset sanoo että vaikuttaa. Täällä ryhmässäkin ollut henkilöitä joilla tärpänny teroluteilla :) mulla teroluttien eka kierrosta esikoinen mutta luulen ettei siinä teroluteilla ollu vielä paljoo vaikutusta. Tässä toisen kuumeilussa ei terolutit auttaneet muuhun kuin kierto oli 24 pv ja sain niin paljon raskaus oireita mutta tärppiä ei vaan tullut. Mutta yrittää kannattaa.

Esittelenpä minäkin itteni. Täällä minä 33v ja mies 48v. Yhdes oltu vuodesta 2009 lähtien. Heti kun naimisiin mentiin 2012, niin päätettiin että lapsi saa tulla. Ennen sitä ei ollu mitään ehkäisyä käytös, joten tuurilla mentiin siihen asti. Esikoista saatiin kuitenkin yrittää tovi ja 8. kierrolla hän sitten sai alkunsa lopulta. Esikoinen syntyi viime maaliskuussa. Esikoisen ollessa 4kk mulla tuli ekat menkat synnytyksen jälkeen, mutta lokakuus päätettiin, että toinen saa tulla kunhan tulee. En oo ottanu paineita kun ei ekakaan tullu helposti, niin en usko, että toinenkaan tule sen helpommin. Nyt on menossa kp 13 eli ovis pitäis olla näinä päivinä. Tuntemuksien mukaan mennään, en aio tikutella; aamulämpöä kokeilen, jos ei meinaa puolen vuoden yrittämisen jälkee onnistua. Esikoinenki sai alkunsa kun aamulämpöä seurasin. Niin ja oon Päijät-Hämeestä.

Hyvää joulupyhiä kaikille!

Lucky kiitos vastauksesta! Joo tosiaan huomannutkin että monella on terot tai clomit tai jopa molemmat :) ehkäpä minäkin saisin apua kierron tasaukseen.

Mutta mitenkäs? Syödäänkö teroja vähän niinku joka kuukausi vai miten? Ja jos niiden käytön lopettaa niin venähtääkö kierto uudestaan?

Esittäydyn kanssa, aiemmin oon tuolla 2014 ketjussa pyöriny.
Eli ikää kuukauden päästä 23, mies 23 ja yhteinen tytär pian 1v 9kk, Etelä-Pohjanmaalla asustetaan. Yritystä takana 9kk ja kemiallinen/km rv5+? 07/14 ja keskeytynyt keskenmeno rv6+? (Huomattiin rv 8+) 11/14, josta jouduinkin kaavintaan joulukuun alussa.
Esikoinen tärppäs kolmannesta tai neljännestä kierrosta, mutta tää toinen on odotuttanut itseänsä. Yhtään ei helpota nää keskenmenot tässä välissä :/

Kirjotin tästä tuonne 14- ketjuunkin, mutta en tiedä olisko ekat menkat kaavinnan jälkeen alkamassa. Tuhrua tuli vähän pyyhkiessä :o toisaalta olis aika hassua koska kuvittelin että ovis oli reilu viikko sitten. Voin olla väärässäkin :) kierto ainakin pysyis samana jos huomenna täti tulis. Eli nyt menossa kp29/29-? :)

Tervetuloa sinsu!

Jennuli: olisko ollu n. Puol vuotta syödään yleensä kp 15-24 tai kolmannesta ovulaation jälkeisestä päivästä alkaen. Voi olla että venähtää tai sitten ei. Mulla Alko epäsäännölliset välivuotoineen vaikka pidin taukoa mutta ei nii mahdottomaksi venynyt ja tosiaan edellinen kierto Luomuna oli 28 pv ja sitä edellinen oli pikemminkin lyhkänen.. josta olin ihan kiitollinen. Luomu menkat (kahdet viimeisimmät) olleet sellasta ihan kirkasta ettei mitään klimppejä ole ollut ku yleensä mun menkat on kaiken näköistä riekaletta ym. Täynnä... tiedä sitten mistä johtuu. Saas nähdä millaiset menkat seuraavat on. Nyt dpo 11 vai liekö minkäänlaisia.... toivoa sopii.

DarkMimosa yritystä 2/14
Jellis yritystä 7/14
Mimi yritystä 4/14
elmiina tjottia 9/14
kiivilintu yritystä 5/13
Silv yritystä 5/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Sabetti yritystä 8/14
Diku yritystä 10/07
lucky87 yritystä 9/13 (29.12 dpo 15)
HaaveissaVauva yritystä 6/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
starling yritystä 6/14
jeilei yritystä 7/14
Jennuli yritystä 9/12
Toffee yritystä 8/14
PikkuMinski yritystä 10/13
Larissa tjottaillen 7/14
Mymmelisti yritystä 9/12
evesiili yritystä 12/14
Aeria yritystä 5/14
N83 yritystä 2/14
Kettuli yritystä 11/13
@sukki yritystä 10/2014
Mimmu yritystä 1/14
Timbe yritystä 9/13
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Mariska86 yritystä 7/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Junttura yritystä 12/13
Azalea yritystä 11/14
Sinsu yritystä 10/14
Sannis86 yritystä 11/14
Vauvahaaveilija yritystä 03/14
Katariina86 yritystä 9/14
Hilla yritystä 8/14
Kuuku87 yritystä 11/14
Vesta yritystä 9/14
Nannu yritystä 12/14
Liisu yritystä 4/14
Sannuinen yritystä 05/13
Muurahainen 11/13
Psykoenkeli ?

(48kpl)

Elkäähän pahastuko. Lisäsin joitain kenen nimiä en tuossa en nähnyt ja kyssärille laitoin ne joiden "yrityksen" aloitusta en tiedä. Oliskos paha jos tuohon laittais perään vielä testaus päivän millon seuraavan kerran aikoo testata? 2014 ryhmässä ainaki paremmin pysy muitten kierron vaiheesta kärryillä :) ja onhan meitä paljo !

Muokattu viimeksi:
Samalla lailla niinku tuolla 2014 :) selkeä ja hyvä :) taidanpa jo omani päivittää tuohon entiseen listaan vaikka testaan tämän vuoden puolella jos ei menkat ala

Saako tk:n labrassa otatettua raskaustestiä? Verestä siis. Antaako ne tk:sta lähetettä sellaiseen? Nyt kp 36/28-29. Testi aamulla nega. Pari pisaraa verta sain aikaiseksi peittojen heiluttelun jälkeen mutta nyt sekin taas hävinnyt.

Takaisin