Raskaaksi 2015

Sannis86: sullakin sit tuore kurja kokemus :/ toivottavasti saat pian pysyvän plussan! Oletteko minkä aikaa yrittäneet?

Jennuli: täällä kans esikoista yritetään :) minä myös kahdesti ollut raskaana todistettavasti ja nyt ehkä varhainen km.

Meillä myös esikoista yritetään :) Kaikki on niin uutta! Olen nyt ollut ilman e-pillereitä kohta kaksi viikkoa, ja en kyllä huomaa itsessäni mitään muutoksia. Tänällä viikolla olemme heilutelleet peittoa ahkerasti, oletetun ovulaation pitäisi olla nyt kuun lopussa/vuoden alussa. Olen todella epäluuloinen mahdollisen ovulaation suhteen, kun olen tosiaan pillereitä syönyt niin pitkään ja aina vähintään kaksi liuskaa putkeen.

Täällä kans ekaa toivotaan :) en oo vielä ollut raskaana, mut kyllä se meidän päiväki viel tulee.

Jennuli, täällä myös erja yrityksessä. Hurjalta kuulostaa toi sun kierto. Varmasti turhauttavaa miettiä että milloin se normalisoituisi.

Jennuli, täällä kanssa ensimmäinen haaveissa. Yksi tuulimunaraskaus takana, ja sen jälkeistä kiertoa nyt mennään.

Nannu, toivotaan että sulla kierto normalisoituu nopeesti. Silloin kun ruvettiin esikoista yrittämään ja lopetin pillerit, niin mä jouduin odottelemaan ekoja luomu menkkoja reilu 2kk...

Huoh, silloin ku esikoista yritettiin niin toivoin et kropassa olis sellanen diginäyttö... Kuinka kätevää olis ku siitä vois kattoa et Jaha, nyt on ovi, ahaa nyt olis kiinnittyminen tapahtunut, tai Jaha, ei raskaana, eli menkat alkaa, yms...

Ärsyttää kun mieli alkaa tehdä kepposia taas. Ja on kyllä ihan itselleen valehtelemista jos sanon ettei haittaa vaikken olis raskaana tai en edes ajattele asiaa tai vastaavaa. Koko ajan mietin et josko kuitenki oliskin olis tärpännyt. Vaikka epätodennäköistähän se on.
Ja varmasti harmittaa kun menkat alkaa... Mut toisaalta vielä voi kierto olla mitä sattuu niin toisaalta jos täti saapuu 30 päivän kierro mukaan niin sekin olis sentään positiivista.
Nyt on kp 24/30 ja dpo 7 (oletetusta oviksesta). Menispä nyt viikko nopeesti...

Niin ja kuinka moni käyttää sitä WomanLogia? Hommasin sen just, mut ei tuu tästä kierrosta kunnon merkintöjä kun en muista mitä oireita on millonkin ollut. Ens kierrossa pitää yrittää sit aina heti pistää ylös oireet ku niitä ilmenee.
Helpottaahan sekin vähän sitten tätä oireiden seurailua. Nytkin ärsyttää kun on ihan hirveet menkkajomotukset, joiden perusteella vois kuvitella et täti olis jo tänään/huomenna tulossa vaikka vasta viikon päästä pitäs tulla. Niin jos olis oireet ylhäällä niin vois verrata siihen et oliko viime kierrossakin näin aikasin näitä kipuja vai mitä tää on...

Mä latasin sellaisen ladytimer sovelluksen puhelimeen. Siinä on kalenteri, johon voi merkitä menkat ja se näyttää oletetun oviksen ja seuraavat menkat. Siihen pystyy myös merkkaamaan peittojen heiluttelut, limat, oireet yms :D

Laitanpa tännekin linkin..

http://forum.vau.fi/threads/kuumeilijoiden-piinapäivät-ja-tulokset.1582178/

Eli tein tommosen pinon että jos haluaa pitää julkista "oirepäiväkirjaa" mistä voi itse myöhemmin katsoa et miten nää tuntemukset meni ja muidenki vastaavia vilkaista mielenkiinnosta, niin tuolla onnistuu! Aika tehokas ketju tuntuu olevan ku puolet kiertoista päätyny raskauteen :grin
Käytän ite fertility friendin ilmaisversiota mikä on ihan kiva, mutta hauska sanallisestikin laittaa oloja ylös..

Mä latasin heti mielenkiinnosta tuon WomanLogin ja on selkeesti kivempi kuin tuo Ladytimer :) Mulla oli eilen illalla myöhään jänniä nipistelyjä vasemmalla puolella alavatsalla että mitäs ne meinaa? :D

Oi kiivi <3 KIITOS että oot noin ihana :))))))

Womanlogista oon tykännyt ite, vähä oireiden merkkailu jäänyt mut pupuilut on ylhäällä!

Itellä kans WL ja oon kyllä tykänny. Siitä en tiiä että laskeeko se oviksen oikeen. Laskeekos muilla? :)

Jennuli: paremmin ainakin kun edellinen sovellus mikä mulla oli (en muista nimeä mut voin kattoo jossain kohtaa..) Mulle se näyttää niitä terälehtipäiviä enemmän kiertojen heittelyn takia ni oon koittanut hyödyntää nekin vaihtelevalla menestyksellä.

Mulla on tollanen My Calendar ja tuo WL, tykkään enemmän tosta My Calendarista, kun tuo WL laittaa mullekin melkein kierron joka päivälle niitä terälehtiä :D

Mulla on toi woman log pro, ja mulla on ainaki toiminu todella hyvin. Oon käyttäny sitä jo niin kauan et sinne on ehtiny kertyä jo niin monta kiertoa et se osaa kyl tosi hyvin laskea ovikset yms :)

Pitääköhän sitä siirtyä kans jo tälle puolelle tuolta 2014 ryhmästä :)
Tuskinpa tässä raskaana ollaan joten tullaan ny kurkkimaan tännekkin menoa! Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! :)

Ihanaa nuuhku ku tulit! Plussaa sulle kuitenki.

Täällä dpo 13. Olo kuin menkat alkaisivat hetkenä minä hyvänsä. Kiukuttaa ja itkettää ku ukko poltti tupakalla mun joululahjaksi saamiin lapasiin reiän... vartavasten olin äitiä pyytänyt neulomaan mulle sellaset. :'( ukko ei ees testiä mulle voinu korvaukseksi hakea

Sannuinen: joo kurja kokemus, mut yritystä vasta 11/14, joten ekasta kierrosta tärppi. Hyvillä mielin siis ollaan, tuntuu lohdulliselta et ekasta kierrosta jo saatiin edes jotain aikaiseksi :)
Täällä kans siis esikoinen haaveissa. Munkin pitää tutkailla noita sovelluksia!

Takaisin