Raskaaksi 2015

Sannuinen: tarviit lääkärin lähetteen verinäytteeseen. Pissa testin saat ihan normisti. Miten pitkät sulla yleensä kierrot on? Ootko ovista tuntenu/ tikuttanut että vois sen 14 vrk laskee :)

28-29 on ollu luomukierrot. 20 kiertoo näitä nyt oon kyttäillyt. :) en tikuttele, mutta puolen kierron paikkeilla oli oletettuja oviskipuja. Varmaksi en siis tiedä onko sieltä mitään irronnut ja milloin se todella tapahtui.

Huomenta, tossa just eilen pohdin, et olis kiva kun listassa näkyisi milloin on plussannut :) tänään alkaa toinen clomikierto :)

Yleensä täti eksyy yön aikana. Nyt ei vieläkään mitään :o ei oo ees sitä tuhrua näkyny.. Ehkä mä oottelen sit menkkoja viikon päästä alkaviks, jos lasken oletetusta oviksesta sen n.14pv, eli uudenvuoden aikoihin pitäs menkkojen alkaa.

Mimi: Kuten Azalea veikkasi niin voisi olla sitä kiinnittymisvuotoa..Toivottavasti olikin :wink
PikkuMiski; Voin rehellisesti sanoa,että monesti tädin tullessa oon ollut niin polvillani etten tiedä miten on ylös noustu..Kiitos mieheni jolla on todelliset lehmän hermot. :) Olen eroa hakenut,kun en toista halunut lapsettomuudesta rangaista ja yms...Lopetin uskomasta ihmeisiin,kun ei niitä ainakaan koskaan omalle kohdalle tapahdu (negatiivisia kylläkin).Olen elämälleni haistatellut ja monen tädin tullessa askin korkannut..
Mutta summa summarum älä menetä uskoa,äläkä toivoa ja älä katso kaivoon vaan katso ylös :Heartred Jokainen vauva on ihme ja ihmeitä syntyy :Heartred

Voikun oliskin kiinnittymisvuotoa :) kattellaan nyt kuinka käy. En elättele turhia toiveita vaan ootan kiltisti niitä menkkoja :D onneksi ei oo muutakun yks digi kaapissa, niin ei voi testaillakkaan kokoajan. Pitää säästää tuota digiä ;)

29.12 olis dpo 15 mutta riippuu Millonka kaupat aukeaa ja saan haettua testin... voi mennä myös sinne vuoden vaihteeseen :)

Mä aattelin venytellä testaamista ensvuoden puolelle. Pitäs tosiaan ihan viimestään viikonpäästä alkaa menkat, jos siitä sit vielä malttais ootella paripäivää :) voihan tää mun kiertoki olla vielä ihan sekasin :)

Tervehdys vuoden 2015 ketjuun. Yhden kerran kerkesin yrittää tänä vuonna. Olen siis 30-vuotias, puoliso vähän nuorempi, ekaa lasta ollaan yrittämässä. Tässä kun olen lukenut pitkään yrittäneistä, niin itsellä ei ole mikään "kyllä se varmaan pian tulee" -olo, vaan enemmänkin mietin mihin ryhmään itse kuulun: nopeasti onnistuviin, keskikastiin vai pitkään yrittäviin... Ei voi mitenkään vielä tietää, mutta yritän asennoitua niin, että tie on pitkä. Tiedä sitten miten onnistuu.
No, tänään alkoi kp1, eli uutta yritystä kehiin.

Tervetulo Beisla! :)

Muakin ihmetyttää toi valkkarin määrä :eek:epäillystä oviksesta lähtien on tullu nyt kirkasta valkkaria oikee lorahtelemalla ja pyyhkiessä on todella liukkaat paikat, nyt siis oliskohan dpo8.... Ihmettelen tota koostumusta kun on tosi kirkasta ja ovislimojen tyylistä. Miten voi vieläkin?

Silloin aikasemmasta plussasta tuli kiinnittymisen aikoihin ihan kuin ovis limoja,niitä tuli sen pari päivää.. :wink

Mulla valkkaria ollut myös oviksesta lähtien reilusti mutta se on sellasta vähän kellertävää ja välissä ihan sellasia valkovuoto klönttejä. Sori! :) lenkillä tuli käytyä ja nyt salille polttamaan kinkku rasvoja :)

Siirrympä minäkin tuolta 2014 ryhmästä tänne. Olen 32v ja mies on 31v. Ensimmäistä lasta olemme yrittäneet 11/12 lähtien. Kolmas clomikierto nyt menossa. Karvaisia lapsukaisia löytyy 12: koiria, kissoja ja kaneja.
Plussatuulia puhaltelen kaikille!

Hyvää tulevaa vuotta kaikille! Joulut jäi toivottamatta kun himpun ollut kiirus sukuloida ja olla iloinen joka paikassa kuulemistaan raskausuutisista :rolleyes:

Mimmu
tiivisti kyllä hyvin omatkin luulot. Että ekan jälkeen toka tulisi jotenkin helpommin kun kroppa tietää mitä tekee. Joo vissiin. Mutta jospa ne tokatkin sieltä tulis.

Jennuli kyseli teroista. Mulle määräs yksityinen suht helposti kun vuodot heitteli. Alkoi välit olla yli 60 päivää. Tosin oli ollut jo useamman kierron siinä vaiheessa. Minä sain sillon vuoden reseptin, söin kp 15-24 ja söin puoli vuotta jonka jälkeen puoli vuotta ennen kuin tärppäsi. Lääkärin mukaan ei helpotusta pitänyt tuolla ohjeistuksella olla raskautumiseen mutta kiertojen säännöllistymiseen kyllä ja sitä myöden toki.

Ja omien kokemusten puolesta olen kyllä muurahaisen kanssa samoilla linjoilla että se yrittäminen voi ottaa koville ja olla todella työn takan joillakin jotta onnistuu. Ihanaa heille keillä onnistuu helposti koska tätä löysässä hirressä roikkumista jossa kerran kuussa romahtaa ei todellakaan toivo kenellekään. Minullahan nyt vielä ihan ok tilanne. Tokaa on kuumeiltu "vasta" puolisen vuotta mutta ekaa ehdittiin yrittää reilusti yli 2 vuotta.

Mutta toivottavasti ensi vuosi on meidän kaikkien vuosina tärppää tulee heti tammikuussa roppakaupalla!!!

Ja Katariinalle onnittelut!

Lucky, mulla tullu oviksesta asti runsaasti valkkarii, välissä myös kellertäviä klönttejä. Ehkä tää on sullaki hyvä merkki. ;)

Mä jään kans tänne ainakin takapiruks lukemaan kuulumisia. :)

Takaisin