Raskaaksi 2015

pitaisi olla vahan aktiivisempi taalla kun ei oikeen pysy perassa :profileright
johanna en usko etta olisi vakavaa,kaikki voi hyvinkin olla vain raskausoireita.
 
Onpa täällä juttu luistanu. Oon ollu alkukierron nyt täällä taustalla kun eipä oo oikeen ollut mitään kerrottavaa. Nyt mennään siis kp10 ja huomenna olis folliultra. Viimekierrosta kaikenlaiset oireet on ollut vähempänä ja vähän arveluttaa onko tuolla nyt edes kasvanut mitään hedelmöittymiskykyistä kun viimeksi tuntui se munasolun kehitys paljon enemmän ja kipemmin. Greippimehua on urheasti juotu vaikka kamalaa se on edelleen eikä mene alas latraamatta. Ananasmehua ja spriteä.

TEin tänään päivällä ekan o-testin tähän kiertoon koska halusin nähdä saanko jonkun vakiohailun ja voinko siis luottaa oviksen tulemiseen nuiden One Step-testien kanssa. Viime kierrossa kun nimittäin tikkuihin tuli viivaa melkeen viikon ajan mutta missään vaiheessa ei viiva ollut testiviivaa vahvempi. No nyt ainakin oli vielä ihan tyhjä testi ilman vakiohailuja :) Huomenna sitten taas lääkärin arviota oviksen ajankohdasta ja voin miehellekkin ilmoitella koska tulla käymään luovuttamassa. JOSpa se olis onnekas toinen kerta. Koirakin lähtee huomenna viemästä minun hermoja. Se on ollut täällä taas aika kauan hoidossa ja todella rasittavalla tuulella suurimman osan aikaa. No, jospa tämä stressitaso ja v-k'yrä lähtis tästä laskuun pikkuhiljaa :)

Plussatuulia kaikille ja pahoittelut tädeistä, huijaritädeistä ja negoista.
 
Mäkin oon ollu taka-alalla, nyt kp 15 ja yritelty taas puuhastella.. toivottavasti tässä kierrossa tärppäis.. greippimehua oon kans juonu ja jotain eroa olevinaan oon huomannut. Saas nähdä tehosko :)
Plussatuulia myös täältä kaikille :)
 
Niin joo ja tilasin yksityiselle ajan gynelle... haluan käydä kattomassa että kaikki on edes ok..
 
No jopas! Mies kellistetty tänäänkin. Ihmeiden aika ei ole ohi... tosin nyt mun tuurilla se ovis jää sitten kokonaan tulematta...

Onnea (?) Azalea kp1:stä! Harmi että tuli se vähemmän toivottu ratkasu, mut hyvä että edes joku ratkasu tilanteelle. :)
 
azalea toivottavasti tarppaa uudessa kierrossa sitten :) taalla viela odotellaan tatia vois jo alkaa kun testitkaan ei plussaa nayta.
 
Jep, jos vaikka tässä kierrossa se munasolukin irtoais, helpottais hommaa kummasti :D Jos tästä kierrosta tärppää, tulee melko lähelle kakkosen synttäripäivää sen kolmannen la :D
 
Azalea, nyt tsempit kiertoon!

Mun mies kysyi oviksen aikaan kun olin erityisen innokas petipuuhiin, että tämä innokkuushan sitten jatkuu myös raskautumisen jälkeen, eikös? Minä vaan pyörittelin peukaloita ja vastasin "juuuuu, tottahan toki.." :cool:

Tuosta lapsen aistimisesta, meillä esikoinen on jo pidemmän aikaa välillä moiskauttanut suukon mun mahalle. Ja ihankuin jotenkin varoisi myös mahaa kun leikitään esim kutitusleikkiä sängyllä. Pitäisköhän vielä käväistä siskolla katsomassa koirien reaktiot? ;)
 
Ja sitä ennenkin jo muutama viikko meni varmaan yhdellä-kahdella kerralla, kun supisteli niin vietävästi aina sen jälkeen...
 
Meillä kans oli esikoisessa alkuraskaudessa kuukauden kielto, kun vuosin vähän verta. Se otti enemmän miehellä koville.
 
Juu sama meillä oli tuossa alussakin juurikin vuodon takia, mut se ei ollut ollenkaan hankalaa, kun oksensin kaaressa, niin ei houkutellut kumpaakaan ;)
 
Voi herranpieksut! Tajusin, (kiitos tuon raskausmahku-kartan) että mullakin on pikkiriikkisen pieni mahku plussata tässä kierrossa!!! Meinaan kun ollaan aina (10 v.) käytetty vaan keskeytettyä yhdyntää ehkäsynä, ja mies on menkkojen aikaan ruikkinu sisään (sori ällötys jutut) niin nyt se jotenkin hairahtu menkkojen jälkeen ekana vuodottomana pvänä osan päästään sisälle, eli muistaakseni 20. Pvä ja mielestäni tunsin ovulaation jo 23. pvä. :) Mies on aina ollut sitä mieltä, jos tulee ns. vahingossa, niin sen mukaan eletään. Koskaan meille ei ole koko aikana vahinkoa käynyt, vaan kaikki raskaudet on yhdessä harkittu.

Mutta siis pointti oli, että jännittelen tossa ens kuun alussa ;)

Sori omanapaisuus, mutta vähän mieli nousi kattoon kun tajusin!

Ilpuri: sulla taitaa olla kans Samojedi, meillä koira on ainakin synnytyspäivät tiennyt ennen minua... Esikoisen synnytystä ennen n.vrk Eva seurasi mua kokoajan, nuoli jalkoja ja läähätti kummasti...

Tällä kännykällä on hankala pläräillä...
 
Takaisin
Top