Raskaaksi 2015

Beisla, joo mullakin kävi varhainen keskenmeno mielessä.
Tein raskauskeijun herkän raskaustestin aamulla kun myöhemmin illalla alkoi vuoto.Ei ollut epäilystäkään ettei se nega olisi ollut. Kaiken järjen mukaan se ois näyttäny varmaan plussaa, jos ois ollut varhainen keskenmeno..?
Ja kiitti kun lisäsit mut listalle! :)

Niinhän se on, että joillain ne halut kohtaa, joillain ei. Meillä on alkuhuuman jälkeen kääntyny selkeesti niin, että mies haluaa harvemmin. Se tekee alotteen ehkä kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Mulle sopiva sykli vois olla se joka toinen päivä ja välillä päivittäin ja oviksen aikaan vaikka koko ajan. Mutta minkäs teet, ei voi toista pakottaa. :|

Mullakin kyllä haluja olis touhuilla vaikka joka päivä, mut aikaa ja jaksamista sille päivän hulinoiden jälkeen ei välttämättä ole. Ja meillä ei asentotoiveet kohtaa ja usein siinä menee sitten ne halutkin, kun siitä kiistellään. :D

Azalea! Kiitos päivän nauruista! Täälläki lännen mies mutta asentoa kerkee vaihtamaan ja mulla kans yks ja ainoo asento josta tykkään.

Meillä oon minä joka tällä hetkellä tekee aloitteita puuhastelun suhteen... en tiedä mikä on saanut ukon ajattelemaan niin kuin ajattelee. Mutta meillä puuhastellaan oviksen aikaan jos ukko suo ja on kotona. Eli n. 1-2 x kuukauden aikana :)

Ai niin ja alavatsaa vähän pistelee samoin muniksia ja selkää jomottaa hiukan. Piti pullaa käydä ostamassa ja teko teko mielen osoitusta ukolle ja kiukuttelua. :)

Lucky, ollos hyvä vaan :D Toi äijä on myös ehkä hippasen oman napansa tuijottelija, ei mikään kova poika ottamaan muita huomioon :rolleyes: Mä joskus aiemmin vaan haluissani tein mitä se halus, kun eihän se nyt missään nimessä huonolta tunnu missään asennossa. Mut sit kun kerran kävi vituttamaan se, etten koskaan saanut sitten sitä mitä oisin todella halunnut ja kun sen kerran keksin, tuli se aina mieleen ja siinä menikin sitten muutama kuukausi "kuivin suin", kun mies ei antanut periksi enkä mäkään :D Mies se onneks lopulta oli se, kuka sitten antoi periks ja sillon päästiin jonkunlaiseen sopuun asiassa. Mut sepä siitä spontaaniudesta :D

Mullakin muniksia ja selkää jomottaa, alamahalla on painetta, tissit särkee, valkovuoto juoksee kuin aiemmin raskauksien aikana ja tänään on etonut ja huimannut. Vain se plussa puuttuu. :confused:

Muokattu viimeksi:
En mä tiedä :( Pitäis kai malttaa odottaa useampi päivä, testejä ei oo kaapissa kuin yks liuska ja digi. Mies kyllä sano, että kyllä me voidaan apteekista käydä sitten hakemassa muutama parempi testi, mut kyllähän nuo pregcheckitkin sen näyttäis, jos tiineenä olisin. Ei taida auttaa kuin piirtää itse punasella tussilla se viiva, jos semmosen haluan :D

Täällä alko tuhruttelu, joten täti saapunee yön aikana tai viimeistään huomenna. Voi hel..... sentään! Mua turhauttaa niin paljon että tekis mieli lopettaa nää vauvahaaveilut hetkeks kokonaan! En jaksa tätä että joka kerta joutuu pettymään. Ja huvittavinta koko asiassa on se, että miten sainkaan kuviteltua itselleni niin vahvat oireet. Siis vahvemmat kuin koskaan ennen. Ja aina sama lopputulos.

Mutta plussatuulia teille kaikille muille piinailijoille joilla on jännät paikat käsillä. Toivottavasti teille edes plussa tulee :Heartred

Anskunen: elä viel luovuta! Vaikka ei pitäis näitä kuuluisia sanoja sanoa mutta kyllä se teillekin tulee kun on sen aika... halaus ♡ rankkaahan tää on täytyy myöntää.

On. Illan aikana rintojen polttelu tuosta päältä on lisääntynyt ja yleensä ei oo ollut kuin tuolta sivusta mutta nyt on ja hengittäminen saa poltetta aikaan myös. Liekö clomeilla jotain asiaa tähän. Muutenhan mulla ei haittavaikutuksia noista oo tullu. Vasen munis myös pitelee kummasti silleen että häiritsee + ajoittaiset menkka jomot joiden voimakkuus vaihtelee... tiedä sitten mitä tää taas on mut ihan täysin erilainen kierto tää on ollu kuin nuo viimesimmät. Liekkö mulla yhtään samanlaista kiertoa ollutkaan ilman pillereita/terolutteja. ..

Muokattu viimeksi:
Lucky, mulla oli nuo oireet clomi plussakierrossa. Nyt ei mitään oireita, joten täti saapukoon ens viikolla.

Tietty toisilla on oireita plussa kierrossa ja toisilla ei. Viime kierrossa oli myös oireita kun haamun Sain mut kaikki oli paljon voimakkaampia paitsi tää rintojen arkuus.

Heips kaikille!

Liityn uutena keskusteluihin. Meillä on ihana tarmoprinsessa 02/11 ja nyt haaveissa pikkusisarus hänelle. Yritys aloitettu nyt tammikuussa, kun vihdoin sain opinnot valmiiksi ja elämäntilanne muutenkin antaa myöden. Toivo on suuri, ja nyt ensimmäistä yrityskierrosta eletään.

Mukava päästä lukemaan muidenkin yrittäjien ajatuksia. :)

Täälläpä on taas tapahtunut kaikenlaista!

Ainakin evesiili oli plussannut! Onnea! Haaleahan se viiva oli mutta ihan selkeä kuitenkin!

Muutamalla ilmeisen epäselvä tilanne vielä, Johnnalla ja Azalealla? Toivottavasti pian tulisi ratkaisu suuntaa tai toiseen. Mielummin tietysti ne tuplaviivat. :)

Tsemppiä jatkoon Nuuhku, Timbe ja Unicorn81! Kaikkea hyvää teille! <3

Uusille tervetuloa mukaan porukkaan!

Mä sain tänään vihdoin miehen kellistettyä! Ja arvatkaa mitä, ilman kumeja!!! Hihii!
Laskurin mukaan tänään olis ovis, mutta epäilen, kun ei juurikaan ole oireita. Jotenkin on käynyt mielessä että mitäs jos tässä kierrossa ovis jääkin tulematta.. mutta joka tapauksessa, nyt on ainakin taas hyvä mieli. :D

Timbe voimiaa!!!

Ja onnea. Evesiili :)

Niin kuten huomaatte, taas täällä... Itkin eilisen illan ja valvoskelin yöllä, sitten päätin että PERSKULE, kai sitä haaveilla saa, ja ehkä miehen mieli muuttuu... Joten oon kai täällä viä viiskymppisenäkin :)

Kiitos kaikille tuesta <3

Tervetuloa uudet myös!

Takaisin