Raskaaksi 2015

Onnittelut plussista ja pahoittelut negoista & tädeistä.

ON. Täällä hihkutaan onnesta!!! Menkat päätti tulla pari viikkoa etuajassa joten pillerit jää jo tänään pois!! Sitten odotteleen ekoja luomumenkkoja ja seuraileen ovista niin pääsee vähä kärrylle mitä kropassa tapahtuu! Sit vain toivoo että saa miehen hommaan mukaan sitten viimeistään kesäkuussa...

Seuraavana ohjelmassa kaverin polttarit:wink

Ootte ollu extra aktiivisia täällä niin en pysy kärryillä. Mutta ihanaa viikonloppua naiset!!

Nyytti, kyllä se puhuminen yleensä auttaa. Vaikka tiedänkin tunteen, kun ei vaan jaksais... Päivästä tulee kuitenkin varmasti parempi, jos puhuu aamusta. Siitä ne asiat selkenee, ja jos ei, ni tietääpähän yrittäneensä...

Ihania uutisia Minjelmiina! Ehkä se mies siitä taipuis jo aiemmin ;)

Jos ei tänään tuu ovisplussaa, en enää ikinä käytä Sofin liuskoja, ku antaa haamua koko kierron. Heitän per***e kaikki raskaustestit ikkunasta, keräilkööt kadulta joku joka niitä tarttee. Ottaa päähän. Huh. Sori.

Ai niin Hampaaton! Vitsi miten ilkeä täti!!! :( mutta juokseminen auttaa varmasti jos joku! Pitäs itsekin lähteä ku sais ton ovistestin tehtyä.

Timbe: dpo:sta ei nyt hajua ja väsyttää niin vietävästi iltaisin että meinaan nukkua väkisin pystyyn. Närästää...ehkä 8-10 :D

Evesiili: viiva on :D

Azalea: huono kuva..ni siks ei näy

Mukkis: ärsyttäviä nuo miehet ku ne ei voi puhua asioista mitään mitä ajattelevat oikeasti. Toivon että miehes ajatus muuttuisi. Vauva kuume ei kyllä lähe mihinkään. :(

Kattelin kalenteria ajalta ennen esikoista, niin oon testannu plussan vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä. Mutta valitettavasti en tiiä, kuinka aikasin se ois voinu testissä näkyä, kun esikoinen on "varmojen päivien" aikaansaannos ;)

Mukkikselle voimia! Tosi harmillista, että mies ei olekaan vielä valmis vauvantuloon. Toivottavasti miehen mieli muuttuu nopeasti. Vaikeahan tuo tilanne on varmasti, kun jompi kumpi siinä joutuu tahtomattaan joustamaan ja pettymään sen myötä.

Evesiilille onnittelut plussasta!!

Ehkä Johannankin testi muuttuu vielä plussaksi. Samoin Azalealle toivon vielä plussaa.

Hampaaton, pahoittelut tädistä. Nyt vain sisuuntuneena kohti uutta kiertoa.

Heippa naiset! Onnittelut plussanneille! Ja tsemppiä jokaiselle testaamiseen!:)

Pikanen on. Me jo vähän niinkun luovutettiin tää homma.. Menkkoja odottelen viimeistään huomiseksi vaikka yhtään ei oo sellanen olo.. Mutta jos nyt se plussa pärähtääkin on se kyllä melkonen ihme! Joten en siis odota ainakaan sitä.. Veikkaan että joku ehkäsy aloitetaan ja ruvetaan suunnitteleen ihan urakalla noita häitä tämä nyt tuntuu ihan hyvältä vaihtoehdolta tähän väliin :) mutta ihan jokaiselle teistä toivon sen plussan tulevan ja nyytit kainaloon asti! :)
Voipi olla että meikäläisen foorumilla käyntikin jää tähän :) joten isot tsempit jokaiselle!

Onnittelut plussanneille, ja muille plussa-onnea :)
Minä jään kanssa nyt taustalle täältä.. Meillä loppui yritys nyt tältä erää, ja clomit myös tauolle. Clomit aloitan sitten taas uudestaan jos mies saa itsensä koottua. Hänellä on monta kuukautta jo ollut sellainen tilanne että on niin väsynyt ja seksuaalisesti haluton, eikä tee asialle mitään. Minulla tuli eilen raja asiassa vastaan, olen yrittänyt kaikkeni asian vuoksi, ja olen näköjään yrittänyt yksin. Näissä asioissa molempien panostus tulisi olla saman vertaista. Olen todella pettynyt ja vihainen, ja en tiedä että noustaanko tästä enää ylöspäin.
En tiedä onko tämä päätös pysyvä vai mikä, mutta tällä hetkellä minusta ei ole siihen että laitan itseeni hormonit ja sitten toinen ei tee lähes mitään asian hyväksi.
Tulen kertomaan uutisia, jos positiivisia sellaisia tulee.
Tsemppiä kaikille, pidän peukut pystyssä <3

Pakko oli vielä. .. :D tosin ei taaskaan ole aamupissasta. Ny lupaan et seuraavan teen vasta öö to-pe
20150124_114219-3.jpg

Kyllä siinä Johanna jotain näkyy, jos suurentaa!

Timbe, tsemppiä miehen kanssa <3 yksin tuulimyllyjä vastaan on kyllä raskasta taistella. Toivottavasti mieskin herää ongelmaan ja voitte yhdessä selvitä siitä. Toivottavasti oot pian taas täällä :)

Kp 14/25 ja ovistestiin vaan joku hailura. Kierrot säännölliset ja limat, kipuja ei. Voiko olla etten ovuloi?!? Tää siis eka kerta ku testaan, mut ei tullut ikinä tällanen mahdollisuus ees mieleen et ei plussaa sais. Onhan tässä päiviä viel mahiksiin, mut tänään muutenkin surkee päivä ni plaah. Sori omanapailu.

Heippa!
Oon seurannu teidän juttujanne jo tovin ajatuksena liittyä mukaan, mutta minulla alkoi tuossa pari päivää sitten uusi kierto ja oon uinu nyt sit niin syvissä vesissä että en halunnut heti tulla jakamaan negatiivisuuttani tänne, mutta nyt jo parempi fiilis joten tässä sitä tullaan :) Lisäksi oon yrittänyt saada edes jonkinlaisen käsityksen siitä että missä tilanteessa kukakin on, mutta turha toivo joten rynnin nyt vain tänne.

Äärimmäisen suuret osaanottini nega- ja menkkasuruun, niitä poteville sekä ylitse vuotavat ilon onnittelut niille ketkä ovat plussanneet tai haamulaisia saaneet.

Nyt siis mulla ja mun aviomiehellä alkoi yk 13. Mukaan on mahtunut yksi clomifen kierto, mieletöntä toiveikkuutta ja toisaalta taas äärimmäistä lannistumista. Ja suuret määrät hämmennystä vauvakuumeen suuresta vallasta. En oo varsin ikinä ollu mikään lapsityyppi, en oikein tiedä mitä niiden kanssa voi tehdä :grin Mutta äidiksi haluan, sen tiedän. Eikä plussan plussaa. Tällä hetkellä mies on määrätty siittiötutkimuksiin ja mulle on määrätty puoleksi vuodeksi metformin actavis verensokerin tasoitukseen (ylipainoa) ja samalla hoitamaan mun lievää pco:ta. Gynen mukaan ylipaino ei tässä nyt ole mikään kynnys kysymys koska mun kierto on suht säännöllinen, stressi tässä menneenä vuotena on tosin ollut superkorkealla, joka on vetänyt kiertoa aika ajoin pitkähköksi. Mutta ovis on aina löytynyt kun oon tikuttanu muutamissa kierroissa ja yleensä tunnen kun munasolu irtoaa. Että siks ei mua nyt vielä tän enempää tutkita. Toivon että stressi tason saisin laskettua ja sit sillä sais vauhtia tähän hommaan.

Mutta niin, täältä tullaan :)

Takaisin