Raskaaksi 2015

Tyttötiikerillä kävi parempi tuuri kuin mulla. Yleensä ihan innokas mies päätti eilen olla väsynyt, ja kun itkeskellen kerroin, että olis tärppipäivä, se vaan lohdutteli, että ei se niin päivänpäälle voi olla :sad001 No, onneksi tuli harjoiteltua pari päivää ennen ovista, joten mahdollisuuksia on. Seuraavat kaksi viikkoa mä varmaan tarkkailen kroppani edesottamuksia sellaisella innolla, että onnistun tuottamaan kaikki mahdolliset oireet. Mun päällä on ihan yliote mun kropasta, ja onnistuin vielä pillereitä syödessä yrittämisen aloitusta suunnitelessa saamaan kaikki mahdolliset turvotuksesta vatsanipistelyyn ja tiputteluvuotoon. Kun aloin aamuoksentamaan, mies kyseli, että onko aamupahoinvointia. Naureskelin vaan, että olispa tosi söpöä, jos pillerit pettäis kiertoa ennen yrityksen alkua.

Johannalle onnea testaamiseen ja toivottavasti Azaleallakin alkaa näkyä jotain.
 
Kp 38/28-31 on täällä. Mut olihan mulla se kierukanpoistokiertokin piiiiiiitkä, ehkä se ei liittynytkään siihen kierukkaan vaan ihan mun kropan omiin pölhöilyihin.
 
Huomasitko Azalea ovisoireita myöhemmin, kun olit jo lopettanut oviksen testailun? Jospa se olisi vain siirtynyt eikä kokonaan jäänyt pois *sormet ja varpaat ristissä*

liliina, jos olette juuri päivän-pari ennen ovista puuhastelleet niin sehän on osunut ihan nappiin. Parempihan se on, että tuoreet simpat on valmiina jo odottelemassa munasolua kuin se, että ovat vasta matkalla pelipaikoille, kun ovis tapahtuu :wink Liitän aiheeseen liittyen taas (ehkä miljoonas kerta) tähän linkin, jossa näkyy prosentteina taulukossa se, mitkä mahikset plussaan on, jos on puuhastellut esim. juuri oviksen aikaan verrattuna 2 päivää ennen ovista.

http://pregnant-naturally.com/get-pregnant-3-4-5-days-before-ovulation/

Ohessa vielä kyseinen taulukko kuvana, kun se ei kaikille kännykällä näy kokonaan.

Untitled-1.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Niin luulen minäkin azalea et ovuloit myöhemmin. Itse en ole ikinä ovulaatio testejä tehnyt. Joten en tiedä josko minäkään ovuloinut ollenkaan, tosin oireita kyl oli mut en muista mikä kp. Joten eiköhän meillä ole kaikki vielä mahdollista; D
 
Nyytti, toivottavasti sun mies pysyy päätöksessään, inhottava tilanne tollanen.

SannaMiia, mua turvottaa aina menkkojen aikaan. Nyt taas, vaikka ei oo menkkoja (vielä).

Liliina, kyllähän niiden simppojen pitäis tuon verran elää, etköhän sä pääse jännäilemään tässä kierrossa.

Azalea, toivon sulle pikaista ratkaisua, tietämättömyys on se pahin.
 
Juu ei voi tietää. :D Ovisoireita en hirveen hyvin oo aiemminkaan bongaillut, limoja vaan ja niitä tässä kierrossa kyllä on riittänyt. Aiemmin se semmonen "limatulppaklöntti" on tullut oviksen yhteydessä, sillä raskaustesteihin oon saanut plussan n. 14pv sen jälkeen. Semmonen tuli jossain vaiheessa testailujen lopettamisen jälkeen, mut mielestäni siitäkin jo on se kaks viikkoa. En kyllä ihan varma ole. Eihän tässä muu auta kun oottelu vaan :rolleyes:
 
Hei vaan naiset :)

Tapahtuupa täällä paljon !

Jännitystäkin riittää :)

Mä odottelen kuumeisesti loppu viikkoa että pääsee testaamaan :rolleyes:
Iski kyllä järkky epätoivo, että jos sitä pientä ei meille suodakkaan ja pelko taas uudesta km:sta :sad001
Nyt kun työn puolesta on noiden ihanien pienien ihmisten kanssa, pelko kalvaa voimakkaampana kuin koskaan ja samaan aikaa toivottaman paljon toivoo plussaa tikkuun :oops:

Mutta eipä auta jäädä murehtimaan :) Muuten menee vaan vollottamiseksi !

Plussaa toivon niin paljon teille kaikille :talk017
Ja anteeksi kun vaan napailin :oops:

Mukavaa ja leppoisaa sunnuntaita jokaiselle !!
 
Täällä on harmillisesti epäselviä tilanteita.. :sad001 Toivottavasti kaikki kääntynee parhain päin :)

itsellä menossa kp18.. Pari päivää oli nippailua muniksissa.. O-testejä en oo tehny.. Kohta pääsee kuvittelemaan oireita :D niitä mulla tuntuu olevan joka kierrossa ja ihan hirveesti :D ollaan kyllä jatkettu joka toinen päivä- touhua.. Että yrityksestä ei oo puutetta :wink tosin yritystä meillä ollu kohta jo 4,5 vuotta mutta eipä nyt lannistuta! :) Miehellä asenteena "tulee jos on tullakseen.."

toivottavasti täällä moni kohta plussaa, ja muistakaa kuva!! :) Niitä on niin kiva katella.. :wink
 
Voi että mulla menee hermot. Tää tuhruttelu jatkuu nyt toista päivää eikä kp 1 voi vieläkään laskea. Ikinä, siis ei ikinä oo ollut tällästä! :mad:
 
Mä tilasin nyt raskauskeijusta uuden ovistestin. Donnaa ei enää siellä ollu,mut joku halvempi Julia merkkinen sylkitesti oli. Samalla periaatteella toimii, niin eiköhän se oo sejasama kumman ostaa :)
Kp8 vasta meneillään,mutta muniksissa tuntunu tänään pientä kipuilua useampaan otteeseen ja donnassakin jotan pientä puikkoa näky. Moist oloa ei kyllä ole alkuunkaan, mut varmuuden vuoks korkattiin tää kierto :wink
 
Jes Larissa! Kun mä lueskelin sitä viime vuoden ketjua taustalla oikeestaan koko vuoden, niin silloin huomasin kun olit useamman kerran linkannut ton kuvan. Sit tässä loppuvuodesta yritin sitä ettiä niin enhän mä millään löytäny, enkä enää muistanu kuka sen sillon linkkas. Eli vihdoin sain tuon käsiini! Kiitos! :D

JOS mun ovis osuis samaan kohtaan, ku viime kierrossa, eli kierto olis 34 päivää, nii eilinen pupuilu osuis just tuohon 3 päivää ennen ovista, jolloin on isoin prosentti... Mut tosiaan, kun ei oo niitä normi ovis oireita niin jotenki huolettaa että jääkö se nyt sitten tulematta kokonaan...
 
Takaisin
Top