Raskaaksi 2015

Kerronpa nyt vähän enemmän tilanteestani. Jätimme siis vuoden vaihteessa ehkäisyn pois. Esikoinen tärppäsi ensimmäisestä yrityskierrosta aikanaan, joten toive tämänkin nopeudesta on suuri. Pillereiden kanssa kierto vakiintui 28 päivään, mutta heti pillereiden pois jätön jälkeen kuukautiset siirtyivät kahdella päivällä ja kestivät vain kaksi päivää. Nyt siis oikean kierron mukaan olisi kp 27/28, mutta edellisten menkkojen mukaan kp 25/28. Oviksen tunsin selkeästi ja puuhat olivat ahkerat siihen aikaan. Tottakai olen tuntenut kaikki mahdolliset oireet sen jälkeen. :D

Tein hätähousuna testin eilen illalla ja negaa näytti. Nyt tänään kuitenkin on munasarjojen kohdalla ollut kova jomotus, alavatsassa tuntuu kuplintaa ja pientä nipistelyä. Koitan olla nostattamatta suurta toivetta, mutta minkäs sitä itselleen voi. En aio nyt testata ennen kuin menkat on selkeästi myöhässä, eli aikaisintaan ensi viikon perjantaina.

En edes muistanut kuinka raastavan jännittävää tämä onkaan! :p

SannaMiia: piinapäivien vika päivät on musta ihan huippuja! Hullun jännää ja toiveikasta. Toivottavasti sun oireet on merkki raskaudesta! luin just jossain et vissiin sillon on tosi otollista tulla raskaaksi kun jättää pillerit pois. Mut käsittääkseni se perustuu just siihen täsmällisyyteen. Niin tai näin, toivottavasti näkyy viivoja monikossa kun testata :)

Kyllä se on niin, että noihin mun testeihin piirtyvät mukahaamut on vaan viivanpaikkoja. Tänään taas aivan samanlainen tulos....voi itku, miksei se täti nyt vaan tuu? Kp 38/28-31. Nyt meni viimenen raskaustestiliuska enkä mihinkään semmoseen kauppaan pääse ihan lähipäivinä. Mikä voi olla kyllä ihan hyvä, turhaan masentaa tämmönen.

Monella on edelleen epäselvä tilanne, paljon plussatuulia epävarmassa tilanteessa kärvisteleville!

Lime, en ole mikään ekspertti mutta kaipa hormonit voivat nousta tosi yksilöllisesti.

Voi anskunen. :( Mä laitan sun tädille lähestymiskiellon!

Tervetuloa SannaMiia, ja tsemppiä piinailuun!

Tyttötiikeri, mahtavia uutisia!

Oon Ilpurin kanssa samaa mieltä, että nää vikat piinapäivät on toisaalta kivoja - vielä voi elää jännittyneessä toivossa.

On. Menkkojen pitäis alkaa tiistaina. Yleensä mulla tiputtelee useita päiviä ennen. Nyt on enää kaks päivää, eikä tippaakaan verta ole näkynyt. Lievä etova olo tulee ja menee, ruokahalu on hyvä. Tiistaina ajattelin siis testata, jos on tarvis. Tosin jos tänäänkään ei ala tiputella, katotaan maltanko odottaa huomisen vai en.

Mukkis, ihana asenne sinulla! :)
Tyttötiikeri, saitteko siis yhdessä sovittua että yritys alkaa jo? Tärppionnea :)
SannaMiia, tervetuloa ja hyvältä kuulostaa oireet =)
Beislalla jännät paikat siellä!
Azalea, voi kumpa edes se täti sinne saapuisi ellei plussaa tule, niin pääsette uuteen kiertoon ja yritykseen!

on: mähän aiemmin kirjottelin etten tiedä aletaanko sittenkään yrittämään, petyin miehee siis kun kuukausien tauon jälkeen ratkesi juopottelemaan vaikka puhe on ollu että sellaiset ajat on takana. Juteltiin asiasta oikein kunnolla, vakuutti että oli vaan retkahdus ja pitää kyllä huolen ettei tavaksi tule. Kysyin että pitäiskö meiän nyt kuitenki siirtää tätä yrityksen alotusta, mut mies sano että hän haluaa kyllä vauvan ja ei hänen mielestään tarvi siirtää.
Vähän kahden vaiheilla oon, mut on tää vauvakuume niin hurja, että kai mä otan tänään kaks greippiä kun eilen jätin välistä ;)
Ovistestistä alkaa valo vissiin vetelemään viimosiaan, joten voipi olla et pitää panostaa uuteen(noihin pissaliuskoihin mä en koske, vaan testaan donnatestillä), vaikka aika hyvin mä oviksen tunnen. Donnassa vaan se hyvä puoli et ilmasee oviksen jo muutaman päivän etukäteen,niin voi alkaa jo panostamaan asiaan :)
Mies tuolla just kiltisti otti monivitamiinin ja foolihapon, joten kai mää kohta käyn puristamassa yhden verigreipin ja appelsiinin ja aletaan ovista oottelemaan, joka varmaan tuolla kuun vaihteessa tai helmikuun alussa. Ens viikollahan voi jo alkaa asian eteen hommia tekemään :)
Hyvillä ja jännittyneinmielin taas :)

Nyytti, ei me varsinaisesti mitään sovittu. Mä sanoin miehelle että jos hän haluaa kumeja käyttää niin huolehtii ne itse. Haki kyllä kumit "käden ulottuville" mutta kun hommien jälkeen kysyin että oliko sillä muka kumi niin totes vaan et "ei.. ei kerenny..." Jaaha.... eli ota tostakin nyt selvää. Olevinaan niin vastaan että nyt jo tärppäis mut silti käyttäytyy noin... :D Taidan joutua ainakin siihen elokuuhun joka kierto jännäilemääm että antaako mies just oviksen aikaan ja onko kumit mukana vai ei... :D

Tyttötiikeri, mikä sun miehellä on perusteena sille, ettei vielä haluaisi lasta?

Niin ja onpas ikävä kuulla että miehesi taas retkahti. Mutta kyllä kai sekin vähän kuuluu asiaan että jokunen retkahdus tulee, mut olis kyllä hienoa jos sais kuitenkin pantua stopin sille, ettei mikään pidempi putki alkais. Tsemppiä! :)

Nyytti ja tyttötiikeri, kummallakin taitaa näkyä valoa tunnelin päässä, jee! Toi on kyllä ihanaa miesten logiikkaa toi tyttötiikerin miehen kuminkäyttö :D mutta tässä tapauksessa hyvä näin!!

Beislalla jännät päivät, eikä tipulleluakaan, mahtavaa!!

Huomenta täällä kp 34/28-29. Testejä ei ole yhtään kotona. Tulipa sitten flunssa päälle:( ai niin ja ukko on ihan varma et odotan :D) oliko tänään kenellä testipäivää.? Sori sekava viesti mut ei järki oikein kulje viel. Kylmää kokoajan.

Johanna, mullakin nenä tukossa neljättä päivää, mut ei mitään muita flunssan merkkejä. Tänään tuntuu olevan hirmu vaikee käynnistyä, oisin voinu vielä muutaman tunnin riipasta unta, vaikka lapsetkin heräs vasta puol ysiltä ja nukkumaankin menin ihan ajoissa. Ehkä tää vielä tästä lähtee, ja mitäpä sillä väliä, vaikkei niin lähtiskään, vietetään sitten laiskottelusunnuntai :D

Mulla huomenna jännäpäivä. Pyysin äsken että lähdettäs johonkin kauppakeskukseen pyörimään tänään, että saisin muuta ajateltavaa.

Turvottaako teitä? Mä olen luonnostaankin pyöreä ja nyt joulun jälkeen on maha "röllöttänyt" muutenkin niin vaikea sanoa turvotuksesta. Mut maha on kyl oudon kova, tai semmonen kimmoisa. Ei ollenkaan normipehmeä.

Mä oon vähän nyt suuttunut itelleni, kun edelleen elättelen toiveita, vaikka tyhmemmänkin jo pitäis ymmärtää, ettei ole kovin hyvät mahkut, jos ovistestit ei hymyilleet ja raskaustestit on negatiivisia. Olis vaan tarvinnut jatkaa sitä ovistestien tekoa ihan näihin päiviin asti, niin nyt vois vaan harmitella sitä, ettei ovista tullut eikä tarttis olla typerä :rolleyes:

Heips ihanat! Olen kaikki teidän jutut lueskellut, mutta en enää muista mitä kaikkea ja kenelle piti kommentoida :grin

Azalealle ja Johannalle (sekä muille testaaville) toivon sitä pikaista plussaa jo! Mulle kans antoi Sofin testit jotain haamun esiastetta/viivanpaikkaa joskus, kun niillä testailin, joten niitä en enää osta :sour: Pregcheckit on ihan luotettavia ja apteekin oma on kans hyvä (ja tietty digit).

Beisla, hyvältä kuulostaa! Plussaa! :woot:

Tervetuloa kaikille uusille tulokkaille! :)

Tyttötiikeri, kuulostaa tuo sun miehen homma ihan samalaiselta kuin mun miehellä silloin, kun kumit jätettiin pois :grin Yhdellä kerralla vaan ei laittanut ja sanoi "tapahtuu mitä tapahtuu" :wink

On. Jeeee enää tämä päivä töitä ja sitten 2 vapaata! Nyt voin sanoa, että on se ovis ollut ja on ehkä dpo 5. Pientä ruskeaa tuhrua tuli tänään, mutta paljon vähemmän (ja yleensä alkaa heti oviksesta), joten olen iloinen :joyful: Menkkoja ootelen viikon päähän. Testiä en varmaan tuhlaa, kun tosiaan tämä ja ensi kierto mennään kumeilla oviksen aikoihin ton työn koejan takia.

Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Larissa, just pregcheckeihin oon saanut niitä tännekin kuvaamiani "haamuja". :( Tän aamusessakin näkyi semmonen ihan testiä kallistelematta. One steppeihin saan myös AINA sen hailakan viivan, en tajua mikä mun hormonitoiminnassa nyt oikein mättää. Pöhhöh...

Ihanaa kun monella on niin jännää. Mulla ovikseenkin on vielä aikaa vaikka kuinka. Piinapäivien vika päivät yleensä myös antaa mulle ihan sikana oireita. Mut yritän hillitä itseäni ja aina seurata meidän koiraa. Mitä oon lukenu ne tosi usein vaistoaa raskauden ennen jo testejä. Meidän koira on aina ollut kova lähentelemään, erityisesti minua mut nyt viime kierron lopulla jotenkin erityisesti, joten olin taas ihan hermona. Noo, sillä alko sen omat juoksut :D

Kummallista näiden miesten touhu, eiköhän sitä kuvittelisi että kun kerran sovitaan et saa tulla niin sit siinä se sit on. Ei ole veto-oikeuksia tähän kohtaan. Ja kyllä varmaan jokaisella hetkittäin tulee pelkotiloja asian suhteen. Myös naisilla, ainakin mulla. Miten pärjää rahallisesti ja miten parisuhteen käy ja miten oman itsenäisyyden käy ja haluaako todella. Mut mä en usko et jos paniikkitila päällä tehdään ratkaisuja ne ei kerro asian todellista laitaa. Onhan lapsien hankinta päätöskin yleensä tehty järkevän/järkevähkön keskustelun seurauksena :)

Mun tutut sai vasta vauvan, 4 vk sit. Mies oli melkoisesti vastaan mut suostui kuitenkin. Kun vauva sit tuli, nainen kysyi et jos olisit tiennyt kuinka paljon rakastat tuota vauvaa olisitko halunnut jo aiemmin. Mies oli sanonut et todellakin! Eli ne ei aina vaan osaa nähdä tilannetta etukäteen :) sellasta mulla vaan

Ihaninta sunnuntaita :)

Azalea mikä kp sulla menossa. Kun selasin noita 2014 viestejä niin silloin olin myöhään testannut, kunnon plussaa ei tullut kun vasta jotain kp. 35-36

Takaisin