Mukkis, ihana asenne sinulla! :)
Tyttötiikeri, saitteko siis yhdessä sovittua että yritys alkaa jo? Tärppionnea :)
SannaMiia, tervetuloa ja hyvältä kuulostaa oireet =)
Beislalla jännät paikat siellä!
Azalea, voi kumpa edes se täti sinne saapuisi ellei plussaa tule, niin pääsette uuteen kiertoon ja yritykseen!
on: mähän aiemmin kirjottelin etten tiedä aletaanko sittenkään yrittämään, petyin miehee siis kun kuukausien tauon jälkeen ratkesi juopottelemaan vaikka puhe on ollu että sellaiset ajat on takana. Juteltiin asiasta oikein kunnolla, vakuutti että oli vaan retkahdus ja pitää kyllä huolen ettei tavaksi tule. Kysyin että pitäiskö meiän nyt kuitenki siirtää tätä yrityksen alotusta, mut mies sano että hän haluaa kyllä vauvan ja ei hänen mielestään tarvi siirtää.
Vähän kahden vaiheilla oon, mut on tää vauvakuume niin hurja, että kai mä otan tänään kaks greippiä kun eilen jätin välistä
Ovistestistä alkaa valo vissiin vetelemään viimosiaan, joten voipi olla et pitää panostaa uuteen(noihin pissaliuskoihin mä en koske, vaan testaan donnatestillä), vaikka aika hyvin mä oviksen tunnen. Donnassa vaan se hyvä puoli et ilmasee oviksen jo muutaman päivän etukäteen,niin voi alkaa jo panostamaan asiaan :)
Mies tuolla just kiltisti otti monivitamiinin ja foolihapon, joten kai mää kohta käyn puristamassa yhden verigreipin ja appelsiinin ja aletaan ovista oottelemaan, joka varmaan tuolla kuun vaihteessa tai helmikuun alussa. Ens viikollahan voi jo alkaa asian eteen hommia tekemään :)
Hyvillä ja jännittyneinmielin taas :)