Tästä sen nyt näkee miten "koukussa" mä oon tähän foorumiin tai kun pakko on tulla nyt tänne avautumaan.. Kuulin tänään isosiskoni luona käydessä yllättäen, että isosiskoni on raskaana ja he saavat kesäkuussa vauvan, joka on heille neljäs lapsi. Uutisen kertoi heidän vanhin lapsi ja olin aika hämmentynyt aluksi. Toki onnittelin ja olen heidän puolesta onnellinen, mutta jälkeenpäin kotiin mennessä tuli itku ja puolisen tuntia meni itkiessä. Tiedän, että eihän se minulta ole todellakaan pois, kun heille tulee vauva, mutta olo on kuitenkin surkea, kun ajattelin etten nyt stressaa tästä vauva asiasta, mutta enpähän mä taida pystyä olemaan stressaamatta. Tässä, kun oon hetken aikaa sulatellut asiaa, niin onhan se ihanaa, kun he saavat lapsen, sillä siskoni on mitä parhain äiti lapsillensa. :) Ja se mitä mä ihmettelin oli tuo oma reaktio aluksi, että miksi he saavat, mutta me emme saa edes sitä ensimäistä lasta alulle, kun aikaisemmin olin heti alusta asti todella onnellinen, kun hän kertoi aiemmista raskauksistaan, toki enpähän mä itse vielä silloin vauvakuumeillut.. Että tällänen viikonloppu mulla, mitäs teidän muiden viikonloppuun kuuluu? :)