Raskaaksi 2015

Onnea Evesiili! Ja Johannalle voi tulla myöhäinen plussa. Toivotaan!

Mä laskin just äsken, että ollaan pian yritetty tätä kakkosta kolme kuukautta. Tiedän, että tää on vielä lyhyt aika, mutta todistettavasti en oo kertaakaan ovuloiny tässä, niin turhaa on tämä yrittäminen. Tänään on Kp 21 tai 22 ja ovistesti näyttää vain negaa. Poistun siis tältä foorumilta, kun ei tässä hommassa ole mitään jännitettävää ja toivon teille kaikille parempaa onnea ja paljon plussauksia vuodelle 2015! :)

Nuuhku ja timbe ja Unicorn81 tsemppiä tulevaan ja kaikkea hyvää! Etenkin timbelle lämmin halaus ja voimia. Tilanne on varmasti isku vasten kasvoja. Ja kaiken kokemanne jälkeen♡ haluan usko että asioilla on tapana järjestyä, niin laimealta kun se Kuullostaakin. ♡

Evesiili onnea plussasta! On se jo niin selkeä! :)

Azalea ja johanna toivottavasti teillekin se viiva vahvistuu! Malttia ha toivoa on kunnes täti saapuu! :)

Tosi ikävä tilanne Timbe :sad001 Toivottavasti saatte asiat selviämään ajan kanssa ja pääsette vielä yrittämään. Iso halaus.

Pahoittelut tädistä, hampaaton. :( Kyllä se osaa olla ajattelematon.

Azalea ja johanna, tsemppiä! Voi se vielä plussaksi muuttua.

Liliina, toivottavasti mies suostuu pian sänkypuuhiin.

Minjelmiina, jee! Hyvä jos sun kierto lähtee tasoittumaan pikavauhtia. Mut eiks oo hauska kun saa kerrankin elämässä (ekojen jälkeen) iloita menkoista? ;)

Liisu toivottavasti ovis löytyy.

Nuuhku ja Timbe, olen tosi pahoillani teidän puolesta. :( Timbe, on varmasti kamalaa kun ei saa puolisoltaan kaipaamaansa tukea. Jospa sun mies suostuis käydä juttelemassa jonkun kanssa? Toi kuulostaa kyllä huolestuttavalta.

Ilpuri, tervetuloa mukaan, ja pikaista plussaa teille!

Unicorn voimia myös teille, kyllä se plussa vielä tulee!

Timbe: taitaa olla täällä vähän jokaisella miehellä joku kausi menossa... ei ainakaan kevättä rinnassa. Munkin ukko niin etäinen koko aika. Ei ota viereen yöllä... pitäis itse kinuta jos kainaloon tekee mieli... eipä tuota mikää n muukaan kiinnosta.... älähän luovuta vielä kokonaan vaikka clomit lopettaisitkin :) halaus! Eihän sulla menkat alkaneet?

Nuuhku: halaus! Jospa tauko tekis hyvää!

Johanna: ihan ku tuossa olis viiva mutta vähän hassussa kohtaa.... plussaa!!!!

Ilpuri tervetuloa! Pikaista plussaa!

Unicorn81: voihan täällä jutusteluaki harrastaa! :) mutta jospa tauko tekis hyvää sullekin!

Alkaa kato käydä meissä kuumeilijoissa :'( toivottavasti tytöt palaa takas tänne pian!

Itselläkin melkoisen pitkä yritys aika ja välillä turhauttaa ja mutta nyt on sellanen olo että tulee jos tulee... vähän kuitenki haluan tehdä asian hyväksi vielä kun voin. Sit katuisin jos nyt luovuttaisin. Enkä tahdo ajatella sitä että sit ku clomeja on syöty riittävästi.... siirtyminen kalliimpiin hoitoihin tuskin on mahdollista... miehelle on aivan yks ja veetun sama raskaudunko vai en... kunhan sanoo vaan. Kun ei siitä ota selvää miten se asian oikeesti kokee... haluaako se tehdä asian eteen enempää...

Timbelle voimia! Toivottavasti kaikki vielä asettuu raiteilleen ja pääsette vielä yhdessä yrittämään lasta. Kaiken kokemanne jälkeen pettymys ja suru on varmasti suuri. :hug013

Nuuhkulle ja Unicornille kaikkea hyvää jatkoon. Tulkaahan sitten kertomaan, kun plussat piakkoin pärähtää testeihin tauon myötä! :wink

Ilpurille tervetuloa! Kuuluisi teillekin jo pian se plussa noin monen yrityskierron jälkeen! :welcome

Mä uskon et kun miehillä se "raskaaksi pääsy" ei vaadi ihan hirveitä vaan se aina pyörii enemmän siinä naisen navan ympärillä niin niitä varmaan alkaa kypsyttää yksi ja sama puheen aihe. Mun mies aina vähän tuhahtelee kun puhun et sit kun meillä on vauva ja sit on et eikös tuo nyt ole vähän ennen aikaista. Mut toistaiseksi se on aina mun testiä tehdessä kysynyt toiveikkaalla äänellä et miltä näyttää. Ja aina kun oon lyyhistynyt itkemään on tullut lohduttamaan. Mutta uskon et jos tää pakkomielle tästä kovin pahenee niin varmaa alkaa ärsyttää. Mut kaipa tää vaihe ainakin on enemmän naisten juttuja.

Munkin mies on tympääntynyt mun vaahtoomiseen. Etenkin nyt, kun kierto venyy eikä tikkuun vaan piirry toivottua tulosta, oon ehkä muutaman kerran purkanut tuntojani ääneen :rolleyes: Kun ei kuulemma sais miettiä sitä koko ajan ja pitäis vaan rauhassa odottaa ja kyllä se tulee kun on tullakseen. Jep. Helppoa ku heinänteko :rolleyes:

Mä ajattelen tästä "operaatiosta" samalla tavalla kun Azalean mies. Tavallaan itsellekin yllätys. Mä uskon kohtaloon ja siten myös siihen, että se lapsi tulee kun on sen aika. Toisaalta tuntuu kuitenkin pahalta kirjoittaa noin, kun täälläkin on ollut paljon surua, mutta..

Niinpä, kyllä meilläkin hänen osuus hoituu hyvin perusteellisesti :) et onneks innokkuus ei ole siihen lopahtanut. Välillä olen aistivinani et homma on vähän liian kliinistä niin siks en ole nyt tikuttanu mitään enkä ihan hirveesti huudellut päivistä kun halua etukäteisahdistaa sitä. Lähinnä kun mies on tullut makkariin se on todennut että täällä taidetaan olla jotain vailla :D ja tätä jatkuu aina muutamia päiviä niin kaippa se tajuu millon ovuloin.

ootko azalea uutta testia tehnyt? enta johanna? minulla rinnat aristaa,aristanut jo yli viikon ja testiki niin epaselva :( noista muista kivuista en osaa sanoa koska voi hyvinkin olla sen helikon aiheuttamaa :s

Tästä sen nyt näkee miten "koukussa" mä oon tähän foorumiin tai kun pakko on tulla nyt tänne avautumaan.. Kuulin tänään isosiskoni luona käydessä yllättäen, että isosiskoni on raskaana ja he saavat kesäkuussa vauvan, joka on heille neljäs lapsi. Uutisen kertoi heidän vanhin lapsi ja olin aika hämmentynyt aluksi. Toki onnittelin ja olen heidän puolesta onnellinen, mutta jälkeenpäin kotiin mennessä tuli itku ja puolisen tuntia meni itkiessä. Tiedän, että eihän se minulta ole todellakaan pois, kun heille tulee vauva, mutta olo on kuitenkin surkea, kun ajattelin etten nyt stressaa tästä vauva asiasta, mutta enpähän mä taida pystyä olemaan stressaamatta. Tässä, kun oon hetken aikaa sulatellut asiaa, niin onhan se ihanaa, kun he saavat lapsen, sillä siskoni on mitä parhain äiti lapsillensa. :) Ja se mitä mä ihmettelin oli tuo oma reaktio aluksi, että miksi he saavat, mutta me emme saa edes sitä ensimäistä lasta alulle, kun aikaisemmin olin heti alusta asti todella onnellinen, kun hän kertoi aiemmista raskauksistaan, toki enpähän mä itse vielä silloin vauvakuumeillut.. Että tällänen viikonloppu mulla, mitäs teidän muiden viikonloppuun kuuluu? :)

Kyllähän mäkin haluisin pystyä olemaan stressaamatta ja odottamatta ja tavallaan tuo miehen lupaus helpottikin, mua kun ehkä eniten "stressaa" se, että "taas on pakko harrastaa seksiä", sillä jos me mentäisiin "tulee jos on tullakseen" -periaatteella ja oltais vällyjen välissä vain silloin, kun molempien tekee mieli, oltas varmaan vielä 20 vuoden päästäkin tjottailemassa. Meillä kun seksielämä on välillä hyvinkin hiljasta enkä mä ole just oviksen aikaan mitenkään superhalukas, että se siihen "vahingossa" osuis :rolleyes:

Ja Jannah, testasin tänään _taas_ semmosen "ehkäentiedäolisko" -haamun, mitä mä tunnun saavan aina noihin liuskoihin :rolleyes:

Minusta tuntuu, että olen vähän ylihalukas :D mä olen melkein kokonaan jättänyt aloitteen teon miehelle (normioloissa) vaikka haluttaakin jatkuvasti, mutta kun hän ei kuulemma jaksa ihan joka päivä :D :o
Pisin tauko kotioloissa oli synnytyksen jälkeen, 3 tai 4 viikkoa. Silloin mies odotteli kiltisti mun aloitetta

Jos nyt ois kierto eri vaiheessa, niin jopa lentäisi toiveet korkealla! On niin etova olo että saa kokoajan tunnustella joko tulee oksu. :x taitaa olla vatsatauti, en tiiä, ei ole koskaan ollut aikuisiällä. Nukuin viimeyönä 3h, niin voihan se siitä väsymyksestäkin tulla. Taitaa jäädä petipuuhat väliin :( ei kyllä ovis tikkukaan antanut haamua kummempaa.

Ilpuri tervetuloa tänne kuumeilijoihin! :) edellisessä viestissä unohdin toivottaa. Pikaista plussaa, teilläkin jo niin pitkä yritys taustalla!

Takaisin