Raskaaksi 2015

Ei mikään haamu, kyllä tuossa selkeästi väriä on! Onnittelut evesiili! :biggrin

Tsempit Mukkis! Mun mies oli vielä loppusyksystä sitä mieltä, että meille ei tule toista lasta. Voitte varmasti kuvitella sen masennuksen ja vitutuksen määrän! Mutta mä sain hänen päänsä kääntymään, eikä siinä mennyt edes kauaa!

Mä aloitin kans vuoden alusta herkkulakon ja lisäksi kirjaan vihkoon kaikki syömiset ja liikkumiset. Nyt on lähtenyt 4kg.

Muokattu viimeksi:
mukkikselle jaksamista! Onhan se peestä, että mies käänsi tolleen kelkkansa. :sorry: Mutta toivotaan, että hän tarvitsee vain sulatteluaikaa.

evesiili, plussahan tuo on eikä mikään haamu :wink Onnea! :woot:

On. Saatan taas taustailla/olla pois ensi kierron, kun se menee harakoille. Tämän kierron loppuun asti kuitenkin huutelen teille kommentteja ja tsemppejä :wink Huh, kohta taas töihin. Tämän päivän ja huomisen kun jaksaa niin on 2 päivää vapaata :smug:

Tädillä on sairas huumorintaju. Se paukahti kylään puol neljä aamuyöllä, kun kävin nukuttamassa esikoista :sad001 Ehdittiin miehen kanssa jo vähän iloitakin uudesta vauvasta ja hän oli nähnyt jo untakin pikkuisesta..:sad001

evesiilillä näyträis olevan plussa tikussa! Vahvistumista viivalle!:Heartpink

Ei se oo yhtään eilistä kummempi? :'(

Liitteet

• 1422080965735.jpg
    1422080965735.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 155
Mukkikselle voimia, ja tädin/negojen kanssa tuskaileville jaksamista :Heartpink

Selvästi ovis kolkuttelee ovella; oon jatkuvasti niin huomionkipeä että tarttisin vaan halalilua ja paijausta. Ja yksin herääminen lauantaiaamuna on syvältä, kun mies on lähtenyt töihin :sad001 No, kunhan se sieltä kotiin tulee, mä teen sille jotain jännää.

Mullakin olis ihan hyvin 10-15kg pudotettavaa, enkä ihan kauheesti arvostaisi jumahtavia raskauskiloja. Mulla on suuri suunnitelma treenata koko odotusaika (sillä tavalla järkevästi). Treenikauden aloitin vuoden alusta, mutta tyypillisellä tavallani niin rankasti, että kunto on kyllä parantunut kohisten, mutta painoa ei ole lähtenyt kuin pari kiloa. Yritän nyt vaan motivoida itseäni parin viikon päästä vastaanottamaan testiltä minkä tuloksen tahansa; jos näyttää negaa, niin ainakin on kk enemmän aikaa pudottaa painoa.

Huomenta :)

Onnea Evesiili :) Plussa tuo on !

Pahoittelut Mukkis :sad001 Mutta josko se isäntä sieltä pikkuhiljaa lämpenis :) Miehet ! Tsemppiä !

Larissa ! :) Kiva kun oot täällä ! Millon pääset testailee?
Täällä pääsee ens viikon lopulla :) Hui !

Azalealla en nää mitään, mut se on tän näyttövikasen kännykän syy :p Plussaa si nne!

Pahoittelut negoista ja tädeistä :sad001

Mukavaa lauantaita ihanat naiset !!! :)

Onnea Evesiili!

Mukkiksella kyllä vaikea tilanne! Toivottavasti saatte puhuttua jonkun molemmille käyvän ratkaisun!

Ja hyvää huomenta muutkin!

Azalean testissä näen enemmän kyllä kuin siinä edellisessä. Mikäs kp sulla menossa? Oot varmaan kertonutkin mutta en muista..

Onnea Evesiili. Täällä tylsästi kp 33/28-29 en ymmärrä missä mun menkat. Erehdyin viel googlettaa noita juttuja. ..jossa menkat myöhässä ja r.testi negatiivinen....Osa kyl voi plussata aika myöhään.

Onnittelut Evesiilille! Kyllä mäkin sun testissä viivan nään vaikkei kauhian voimakas olenkaan. Viiva kuin viiva :)

Azalean testissä en nää mitään kännyllä :(

Mä taidan laittaa vkl aikana tai alkuviikosta viestiä sen kuntosalin pt:lle missä ajattelin ruveta käymään. Jos vaikka kerran kävis laitteet(mulle uus sali)kimpassa läpi ja tekis jonku suunnitelman. Motivaatiota kyllä on treenata,en vaan oo päässy vauvasta irti ja oon ollu tosi väsy. Mut jos ees kokeilis :)
Alta 60kg kun pääsis ni oisin jo suht tyytyväinen. Siihen ei ois kun 4kg mut tiukassa tuntuu olevan..

Mulla on kaamee hedari..ollu jo kauan. Pitäs hierojalle mennä. Esikoinen lähtee kohta isälleen yökylään ja vauvaa pitäis alkaa nukuttamaan. Kai ton yöllä kotiin tulleen miehenkin kans pitäis jotain puhua muttei huvita.

Mulla siis kp 37, on ollut normisti jotain 28-31 väliltä. Eikä mitään hajua, että onko koko ovista edes ollut....ajallaan ei ainakaan, kun testit ei hymyilleet kp 10-23. Mua sapettaa, kun noi Pregcheckinkin liuskat on alkaneet antaa mulle tommosia toivoa herättäviä hailuroita, one steppeihin saan lähestulkoon aina jonkunlaisen haamun. Onks mulla jotenkin joku hormoni (kun eiks se lutenisoiva hormoni voi näkyä myös raskaustestissä?) koko ajan koholla?? :oops:

Takaisin