Raskaaksi 2015

Timbe, olin samassa tilanteessa joulun alla ja apteekissa eivät uskaltaneet ottaa kantaa. Soitin sitten lääkärille ja otin gynodaktarin-kuurin. Diflucania en silloin edes kysynyt, kun ne ei mulla tehoo. Mutta tuo gynodaktarin on kuulemma ainakin turvallinen.

Voi muurahainen ❤️Syö ihmeessä ne clomit loppuun, ei niistä haittaakaan ole. Niin samaistun tunteisiisi. Samat fiilikset ollut täällä kaksi viikkoa. Tsemppiä ja halauksia! :hug013

Tervetuloa uusille!

Pahoittelut negoista! Toivottavasti Johanna ja oliko se Azalea, sekä Sarina, teillä pian selviää tilanne (ja tietysti siihen plussaan ❤️) !

Ompa kurja tilanne Lucky pojallasi :sad001 Toivottavasti pääsee huomenna lääkäriin ja saa apua! ❤️

On. Lähete laparoskopiaan ja kiinnikkeiden poistoon ei sitten ole lähtenyt. Ensin menen uuteen sairaalaan reilu 2kk:n päästä alkututkimuksiin ja sitten vasta saan ne lähetteet... Nyt täällä odotellaan koska saa avata Pronaxen-purkin Panadol Forten rinnalle. No eiköhän se täti aamulla ala purkamaan laukkujaan tänne.

Lucky:voisko olla enterorokko? Meillä esikoinen sairasti syksyllä sen, ja alkoi juurikin pakaroista nuo näpyt, oli ihan kamalan näköset. Suuhun tuli rakkuloita myös ja pian levisi koko kroppaan näpyt. Nuo suurakkulat saattoi tulla ekana mut ensinhän me pakaroista huomattiin. Kuume nousi parin päivän päästä näppyjen ilmestymisen jälkeen. Täällä terveyskeskuslääkäri (??) diagnosoi märkäruveksi ja määräsi antibiootin, mutta jo seuraavana päivänä tajuttiin ettei ole sitä. Enteroon ei antibiootti auta.

Azalea ja muutkin toivotaan teille parempaa onnea testaamisiin. Olin varma et menkat alkaa yöllä, mut ei, ny siis kp 32/28-29. Paska fiilis.

Voimia Muurahainen! Tiedän tunteen, kun homma menee turhan hankalaksi. Mä oisin ihan hemmetin onnellinen jo siitä tiedosta, että kierto tasottuisi ja löytyisi ovulaatio. Plussasta en edes haaveile. Tänään on jo kp 20 ja ovistesti aika vain negaa. Tulee taas megapitkä kierto ilman ovista näillä näkymin. Eikä siis mitään oireita, limoja tms.

Huomenta.

Pahoittelut Johanna :sad001 Mutta niin kauan kun ei täti tuu niin on mahdollisuus plussaan :)

Muillekkin negoista pahoittelut :sad001

Nyt hiipuu meidän plussa aalto , aloittaisiko joku sen uudestaan ? :)

Lucky täälläkin painitaan atoopikko lapsen kanssa. Vanhempi neiti on kärsinyt iho ongelmista 2kk lähtien. Talvet aina pahimpia. Nytkin taipeet ja peppu rikki. Tiedän sen kutinan ja tuskan itse niin tekee pahaa katsella kun tyttärellä sama juttu :sad001 Meillä ei voi autossakaan pitkiä matkoja istua, ettei hikoile!
No kohta ollaan keväässä !

Plussatuulahdus jokaiselle ! :) Ja mukavaa päivää !!

Kylläpäs täällä on ollut huonoja fiiliksiä ja uutisia.:sad001 Pahoittelut ja halaukset niille kelle ne kuuluu!

Johanna, toivottavasti saat pian selvyyttä tilanteeseen! <3 Tuliko ihan testiajalla ne sun haamut kuitenkin vaikka nyt tuli nega? Voihan olla pelkkä kiinnittymisyrityskin... :sorry:

Murkku, virtuaaliset rutistukset myös sinne! Välillä sitä kyllä tavoittaa noi pohjafiilikset ennen kuin pääsee taas nousuun :sorry: Sanoit, että joidenkin kirjoittelut satuttaa. Toivottavasti minä en ole mitään sellaista höpötellyt täällä!

Nonnalle myös tsempit. Toivotaan, että kysta korjaantuu itsestään. Mutta on se silti kurjaa! :mad:

Lucky, kovasti munkin korvaan kuulostaa rokolta/rajulta allergiselta reaktiolta toi sun pojan homma! Ei mitkään perus hankaumat tai kuivat kohdat lähde tollaisella vauhdilla leviämään!

Ketäs oli lähiaikoina testaamassa? Anskunen, Azalea? Täällä plussakyylä jo kyttäilee :grin

On. Huh kolmas päivä töitä viiden päivän putkesta alkaa. Jaksaa jaksaa :grin Kummallista, että ovis on (varmaan) ohi, mutta tällä kertaa ei nyt tiputtelekaan, ainakaan vielä! Jee! Ehkä tämä kroppa alkaa oppimaan :wink Tai sitten ovis on myöhässä uuden työn jännityksen takia. Tai sitten on käynyt tärppi siitä ainokaisesta kerrasta 5-7 pv ennen ovista... Jaa-a :grin

Muokattu viimeksi:
Ääh, ei vieläkään plussaa ovistestiin :( tänään jo kp 13 ja kierto 25.

Kivaa päivää joka tapauksessa! Viikonloppu lähenee!

Hmph, onpa raivostuttavaa Johanna :sad001 Mulla oli siinä yhdessä kierrossa ovis myöhässä viikon ja sitten sain sen roskishaamun (ehkä 5 min testiajan jälkeen), mutta sieltä ne menkat tuli :sad001 Toivottavasti sulla jää tulematta! Oliko mitä herkkyyttä ne aiemmat testit verrattuna tohon eiliseen? Entä olitko eilen pidätellyt ja ollut juomatta sen 4 tuntia, kun teit testin?

En kyllä ollut juomatta 4h ja taisin olla pidättänyt noin 3h. Ensimmäinen testi oli apteekista se prediktor( tulikohan oikein:) eilen tein kaupan testillä joka myös alkoi p.llä joku en muista nimeä,. Menkka olot kyllä ollu jo monta päivää. Tosin toisaalta luulin että plussa tulee ku rinnat niin kipeät. Suututti aamulla viel niin paljon en tänään edes testannut. :D

Johanna, voi olla, että pissi oli liian laimeaa.. Olikohan se kaupan testi Pregcheck? Mutta tee aikaisintaan huomenna uusi testi, jos menkkoja ei näy :wink Itse en enää kuvittele tissikivuista mitään. On nimittäin nykyään aina ennen menkkoja ihan järkyn kipeät ja pinkeät :grin

Joo oli ton merkkinen testi. Niin pitää huomisaamuna tehdä jos tarvetta, toivoni oon kyl jo menettänyt. ..

No voi höh noita Johannan testejä! Mutta älä vielä luovuta, mä plussasin vasta tosi myöhään ja nyt vissiin jo 6. viikko menossa! Tein parit apteekin testit ja muutamat ruokakaupan testit. Kaikki näytti puhdasta negaa ja rfsu:n testiinkin tuli vain haalea viiva, kun se vihdoin tuli. Tsemppiä! :)

Lucky, joo, meillä nyt koti-inssit, klinikalla tulis kalliiksi tehdä enemmän kuin yksi. (Ja siellä yleens (aina?) ultrataan ovulaatio, joten ei niin tarvettakaan useammalle.) Jos ei onnistu puolen vuoden - vuoden sisään, niin suuntaamme klinikalle.
Ei kuulosta hyvältä sun pojan tilanne. :sad001 Varmasti tekee pahaa katsoa, kun ei voi oikein auttaa oloa. Toivottavasti lääkäri antaa selvyyden.

Tyttötiikeri, onpa turhauttava tilanne. Joo, nyt vaan kovat kellistyskeinot käyttöön. :wink

Myy82, mitä ihmettä! Järkyttävät nuo odotusajat kyllä.

Unicorn, kumpa sun ovis vielä löytyisi. Nyt en muista sun tilannetta, ootko hiljattain lopettanut ehkäisyn ja odotat kiertojen tasoittumista? Vai onko sulla muutenkin pitkät kierrot; ootko jutellut minkään lääkärin kanssa?

Liisulle myös ovisplussaa!

Johanna, toi on kyllä ärsyttävää kun plussaa tai menkkoja ei kumpaakaan näy. Ehkä hormonit ei vaan vielä ole nousseet?

On. Piinapäivät alkaa olla lopuillaan. Tiistaina pitäis alkaa menkat, silloin testaan jos on tarvetta. Nyt lähinnä jännitän sitä, alkaako mulla tiputella kuten normaalisti vai ei. Tiedän, että voi tiputella vaikka oliskin raskaana, mutta jos niin ei käy, oon kyllä tulisilla hiilillä! :nailbiting:

Johanna: sulla voi hyvin tulla se plussa sieltä. Älä heitä kirvestä kaivoon! :)

Beisla: mä lopetin imetyksen elokuussa ja sen jälkeen kierrot ovat olleet sekaisin. Kävin yksityisellä gynella ja kaiken pitäis olla kunnossa. Ultrattiin ja otettiin verikokeet. Ovista ei kuitenkaan näy, joten raskautuminen on kai mahdotonta. Viime kierto oli 42 päivää ja ilmeisesti ovuloimaton. Nyt mennään samaan suuntaan. Onko muilla tällaista? :/

Unicorn, inhottava tilanne kun lääkäritkään eivät löydä mitään, niin ei tiedä mitä voisi korjata. Voimia sinne, toivottavasti palautuu itsestään.

Evesiili, koska oot testannut viimeksi?

Takaisin