Moi kaikki!
On nyt vihdoin kirjotettava tänne ensimmäistä kertaa, kun oon seurannut jo lokakuusta asti viestittelyjä. Sen verran ahkerasti oon teiän viestittelyä seurannut, että mies on jo uhannut laittaa koneelle eston foorumille. :D Esikoista yritetään ja yritys aloitettu 10/14. Ikää mulla 27 vuotta ja miehellä 30 vuotta. Puolitoista vuotta jouduin suostuttelemaan miestä vauvajutuista.
Mulla alkoi oudot menkat tiistaina, eka muutama päivä pelkkää tuhrua ja vasta kp 3 kunnon vuoto alkoi ja ihan tappomenkkakivut. Burana 800 ja panodol tonnikaan ei auttanu. Jouduin lähtee kesken päivää töistä ja hain lääkäriltä saikkua. Panacodilla sain loppuen lopuksi kivut pois. Lääkärin diagnoosi oli virtsatietulehdus, vaikkei muuta siihen viittaavaa ollut kuin vatsa- ja selkäkivut. Sanoi, ettei johdu kuukautisista. Noh, tänään tuli labratulokset ja ei mitään virtsikseen viittaavaa
Soitin tänään sit terkkariin viel takas ja onneksi sieltä hoitaja sanoi, että pitäis tulla menkkojen loputtua käymään gynekologisessa tutkimuksessa. Toivottavasti ne tutkis ens viikolla sitten kunnolla ja ultraisi, ettei tarttis jäädä miettimään onko endometrioosia tai jotain muuta. Ja tosiaan mulla ei oo ennen ollut ikinä näin pahoja menkkakipuja. Aina lähtenyt yhellä burana 600:lla..
Koitan olla ottamatta mitään stressiä tästä vauvaprojektista, mutta eihän siitä mitään tuu.
Sen takia oon koettanut tähän saakka olla osallistumatta tänne kirjoitteluunkaan, mutta nyt on päästämä jauhamaan näistä asioista samassa tilassa olevien kanssa :)