Raskaaksi 2015

azalea joo en minakaan..sinun testissa ainaki naan jotain :) toivottavasti plussaa sinne..odotan huomiseen uutta testia varten jos maltan odottaa :)

Oli pakko kaivaa omat 3 vuoden takaset testit odotuskirjasta.. ja kyseessä siis pregcheckin testit. Ylempi on testattu, kun menkat 2 pv myöhässä ja alempi sitten siitä viikon päästä ennen kuin soitin neuvolaan. Ja tuo ylempikin on livenä edelleen vaaleenpunanen, mutta näyttää kuvassa vihreeltä :D Jos tää nyt jotakuta auttaa :D

Liitteet

• 20150123_152333-1.jpg
    20150123_152333-1.jpg
    544 KB · Katsottu: 159
Onko sulla jannah kuinka pitkä kierto tai milloin ollu ovis? Voiko selittyä menkkojen myöhästyminen myöhästyneellä oviksella tms.?

kkm jalkeen alkoi heittelee mutta 28-33 sanotaanko voi olla myos etta ovulaatio tapahtunut myohemmin ku oltiin lontoossa.

Azalea, toivottavasti se vielä plussaksi kääntyisi :)

Silv, sulla ollut eilen(kö) vähän työntäyteinen päivä :eek:

Larissako se siellä on ihan malttamattomana :grin mä päätin kiusata itseäni ja teitä muita ja testaan vasta sillon maanantaina, vaikka ajatuksissa oli testata tänään. Mutta päätin että kuvittelin kaikki oireet niin ei tartte pettyä :p

Tänään kp 25 ja dpo 11-12

Tsemppiä kaikille, oli kierron vaihe mikä tahansa :Heartred:Heartbigred:Heartred

Anskunen: joo, onneks poikkeuspäivä :D 7.30-23.30 :D tälle viikkoo on muutenkin tullu työtuntia ihan kiitettävästi... Onneks alkaa kolmen päivän vapaat huomenna!

Hah! Millähän tän heilutustahdin sais pidettyä oviksenkin aikaan??? Kello on 4 ja 2krt jo kuitattuna :D toki jälleen työt vähä häiritsee, mulla iltavuoro!

Moi kaikki!
On nyt vihdoin kirjotettava tänne ensimmäistä kertaa, kun oon seurannut jo lokakuusta asti viestittelyjä. Sen verran ahkerasti oon teiän viestittelyä seurannut, että mies on jo uhannut laittaa koneelle eston foorumille. :D Esikoista yritetään ja yritys aloitettu 10/14. Ikää mulla 27 vuotta ja miehellä 30 vuotta. Puolitoista vuotta jouduin suostuttelemaan miestä vauvajutuista.

Mulla alkoi oudot menkat tiistaina, eka muutama päivä pelkkää tuhrua ja vasta kp 3 kunnon vuoto alkoi ja ihan tappomenkkakivut. Burana 800 ja panodol tonnikaan ei auttanu. Jouduin lähtee kesken päivää töistä ja hain lääkäriltä saikkua. Panacodilla sain loppuen lopuksi kivut pois. Lääkärin diagnoosi oli virtsatietulehdus, vaikkei muuta siihen viittaavaa ollut kuin vatsa- ja selkäkivut. Sanoi, ettei johdu kuukautisista. Noh, tänään tuli labratulokset ja ei mitään virtsikseen viittaavaa :sorry: Soitin tänään sit terkkariin viel takas ja onneksi sieltä hoitaja sanoi, että pitäis tulla menkkojen loputtua käymään gynekologisessa tutkimuksessa. Toivottavasti ne tutkis ens viikolla sitten kunnolla ja ultraisi, ettei tarttis jäädä miettimään onko endometrioosia tai jotain muuta. Ja tosiaan mulla ei oo ennen ollut ikinä näin pahoja menkkakipuja. Aina lähtenyt yhellä burana 600:lla..

Koitan olla ottamatta mitään stressiä tästä vauvaprojektista, mutta eihän siitä mitään tuu.:inpain: Sen takia oon koettanut tähän saakka olla osallistumatta tänne kirjoitteluunkaan, mutta nyt on päästämä jauhamaan näistä asioista samassa tilassa olevien kanssa :)

Voi ei Johanna, minä en ainakaan nää mtn:sorry::sad001
Sinäpä saatkin siiderit korakata. Minä yritän vielä pidätellä se tunnin vaikka alkaa tekemään jo tiukkaa:nailbiting::inpain:

En minäkään nää johannan testissä mitään :( mutta niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy :)

LUCKYYYY, mikä dpo sulla on, onko oireita? Tuolla jo aiemmin kyselin samaa, mutta et varmaan huomannut :)

Azalea, ihan kuin sun testissä näkisin haamun (jopa puhelimella!) Jännää!

Muiden testeissä en näe mitään :sad001

Ääää Anskunen testaa jo! :grin

Tervetuloa lime-! Kovat on olleet sun koettelemukset ja pitkään olet saanut miestä houkutella vauvahommaan. Plussatuulia!

Tervetuloa muillekin uusille tulokkaille mukaan!

Nukahdin pikku kakkosen ajaksi! Tosi harvoin oon näin väsyny. En uskaltanu "perjantaiviinipulloa" ostaa, vaikka juonkin yleensä lasillisen kerrallaan, että en koko pulloa :D voi kyllä olla turhaa tämä varovaisuus, mutta viikon päästä vasta tädin vuoro tulla kylään.

Ei plussaa täältäkään suunnasta. Uusi kierto vaan alkoi. Toivottavasti joku edes plussaa!

Tervetuloa uusille! :)

Pahoittelut negoista. :( niin kauan kun ei tätiä näy niin ei saa toivoa menettää, kuten tästä kuvasta näette kun itse plussasin melkein kaksi vuotta sitten. Eka testi otettu 29/28 ja sen jälkeen joka 2.pv.
ImageUploadedByVau Foorumi1422032722.477356.jpg

Plussatuulia sinne! Tsemppiä!

Voimia todellakin niille, joilla yrittäminen on kestänyt pidempään. Varmasti on turhauttavaa kun joutuu niin odottamaan ja lopussa pettymään :(. Haleja ❤️

On. Itse odotan tuleeko sunnuntaina mitään merkkejä kiinnittymisestä niinkuin viime raskaudessa tuli tasan viikon päästä yrittämisestä kiinnittymisvuotoa. Saa nähdä :)

Oikein mukavaa ja rentouttavaa vklp kaikille! :)

Lime, tervetuloa mukaan! Mun kaverille kävi kerran noin, yhtäkkiä ja ainoan kerran jäätävät menkkakivut, se voi jopa pahoin. Lääkäri sanoi sille, että saattoi olla (pillereistä huolimatta) varhainen keskenmeno.

Voi pahus tätä nega-aaltoa, jospa onkin vain hitaat hormonit. On sullakin be aika myöhään tullut selkeä plussa.

Takaisin