Raskaaksi 2015

Timbe, no ehkä Mä sit vielä yhden kierron yritän clomeilla.
Tällä hetkellä on niin maailma on paska paikka olo, et olla ja voi. Ehkä parempi ottaa pari päivää etäisyyttä täältä, satuttaa joidenkin kirjoitukset. Oon vaan niin totaalisen pettynyt itseeni. Jotenkin nyt tänään iski tää pettymys ihan yllättäen. Miksi tämän pitää olla taas niin vaikeaa?!? Eikö se riitä, että ensimmäisen saaminen oli jo niin vaikeaa? Itkettää ja ihan paska olo!!! :( palaan takaisin, kun on parempi fiilis...
Toivottavasti täällä mahd.moni plussaa tällä välillä! <3

Lucky87 En oikeestaan tiedä miksi, ite epäilen että kun synnytyksen jälkeen jouduin käyttämään puolen vuoden aikana 6-8 ab kuuria, jonka takia jotenkin koko elimistö meni sekasin. Sitten laihduin todella paljon, ennen synnytystä olin 74kg ja puolen vuoden jälkeen 50kg. Normaali paino mulla ollu 60kg ja olen 174 cm pitkä. Imetys kyllä vei kans hurjasti niitä kiloja, mutta kun halusin sen vuoden verran imettää niin jatkoin vain. Siis kaikki nämä tulehdukset ja sun muut painonvaihtelut niin jätti kyllä jälkeensä muhun. Koko vastustuskyky heikkeni ja tulehdukset vaan jatkoi toistumistaan. Nyt siis on kaikki paremmin ja painan jo 55kg, mikä on ihan hyvä. Nykyään hiiva tulee melkein aina menkkojen jälkeen? Johtuuko siteistä vai mistä? En osaa varmasti sanoa, mutta uusi raskaus tekisi kyllä hyvää, kun menkat jäisi pois vähäksi aikaa.

Kokeileppa niitä cottoneita jos yhtään on herkempi iho. Kuu kuppi myös mielessä mut en tiedä miten kroppa siitä tykkää

Haha! Sanoin miehelle tänään kun se lähti töihin, et paras ottaa töissä iisisti että jaksaa kotona sitten puuhastella, minähän en enää selibaatissa elä! Mies tuli äsken kotiin ja heitti mun syliin suklaalevyn. Totesin et "Jaha, et aio sit antaa tänään?" :D :D :D

Voimia muurahainen!

Noi hiivat ja bakteerivaginoosit on v-mäisiä, ittekkin kärsin niistä useemman vuoden alle kolmikymppisenä.

Muuten kuinka tiheästi harrastelette seksiä ns. tärppipäivinä? Mulla hedelmällisimmät ajat ilmeisesti alkaa huomenna, pitää varmaan sitoo mies sänkyyn kiinni... :)

20150122_214223.jpg

Meillä kyllä pitäis ihme tapahtua, että joka toinen päivä tapahtuis mitään. Tulee niin perusreaktiot itellä, että "jos oisin timmimpi ja seksikkäämpi ja.." Mutta voihan se olla, ettei seksiä ois silti sen enempää.

Muurahainen <3

Mukkis, joka toinen päivä vähintään. Harvoin kyllä useemmin.

Johanna, höh! :( turhauttavaa tollanen odottelu!
nyt kaivattaisiin kyllä jo plussauutisia välillä! Kuka ois seuraava?

Tähtityär siis meilläkin se jokatoinen päivä vain oviksen tienoilla, muulloin harvemmin. :) ei millään kerta kaikkiaan ehdi tai jaksa koko kiertoa niin usein. :)

Virtuaalihalaus muurahainen.

Voi pahus, johanna. :(

Ja jennyy, toivottavasti ei olis vakavaa kun noin rajoilla oli kuitenkin.

Mukkis, meillä ei seksiä vaan luovuttaja. Ensin sovittiin kaks inssiä per kierto, mutta viimeksi osui ajoitus niin nappiin, että ajateltiin että kaiken logiikan mukaan kerran pitäis riittää. Tikutan siis oviksen tietty. No, katsotaan miten sit ensi kierrossa jos ei nyt lykästä.

Voi Johanna :/ Toi muakin odottaa viikonloppuna...siks en tiedä haluanko sillonkaan vielä testata. Tulis vaan se täti nyt...

Plussa tuulia kaikille!

Omaa napaa. Mulla on nyt omien tuntemusten mukaan ovis, vaik keskenmenosta ei oo ku 3 viikkoo. Mut täytyy vissiinki ootella kumminki se pissanäyte tk:hon tossa 2 viikon päästä, jolloin pitäs ne menkatki taas olla. Ja sen jälkeen sais heti plussa tullakki seuraavasta oviksesta :) Ainaki kaks edellistä olen onnistunut saamaan ilman oviksen tikuttamista oikeeseen ajankohtaan.... josta on plussat tullu.

Toi yhteinen vapaa viikonloppu ois kyl niin huippu :) ihan sama missä, ku sais vaan völlätä sängyssä vaik koko päivän :)

Kuopusta kun yritettiin niin hyödynnettiin suurin osa ovista ympäröivistä päivistä,eli välipäiviä ei kauheesti jääny,mut ihan joka päivä ei silti. Saas nähä miten nyt tulee onnistumaan. Jos ees jokatoinen. Katotaan.

Tyttötiikeri : no saitko kuitenki? :D

Johanna: Hö. Miks aina näin. Sais se plussa tulla jo sulleki.

Beisla : onko teillä niinku koti inseminaatio menetelmä vai? :)

Täällä kuulkaa pojalla leviää koko kroppaan ne näppylät ja pakarat on ihan karseen näköiset, sellanen niinku oikeen paha akne naama. Jos ei oo vesirokko ni mikäs sitten? :'( aamulla töihin ja soittamaan päivystykseen? Isi kyl meinas että mun pitää viedä mutta paskan marjat. Saa se nyt vähän vaivaa nähdä että hakevat oikeaa rasvaa jos ei olekaan vesirokko. Kun rokkoonhan yleensä liittyy kuume. .. mutta ei tuolla kuumetta ole. Ja musta on kyllä sairastanut rokon pienempänä mutta lievänä

Pöh, mitään en saanut.... alkaa veetuttamaan tämä touhu.... huomenna otan väkisin.. :D :D Tai sit se on syötävä tuo loppu suklaalevy kokonaan huomenna...

Mutta toivottavasti Lucky siellä poitsun oireilulle löytyy syy ja hoito. Toivottavasti ei oo vesirokkoa...

Takaisin