Raskaaksi 2015

Sabetti, kierrot olleet 28-31 päivää noin niinkun normaalisti, testasin negan kp 32, nyt koitan malttaa viikonloppuun asti. Sillon siis testaan, jos ei sitten täti jo tässä ennen tuu. Ovista tikutin kp 10-23, en saanut hymynaamaa, mut kylpylälomalle en halunnut mitään testejä rahdata niin lopetin testailun siihen. Oireita ei oviksen suhteen selkeesti ollut, että epäilen ettei sitä välttämättä ole edes ollut. Toisaalta, se kylpyläviikonloppu oli peittojen välissä niin villi, ettei siinä kyllä mitään ovislimoja ois huomannutkaan :D

Kiitoksia kaikille lohduttavista sanoista!
Täällä pohdin että viitsinkö syödä enää yhtään kiertoa clomeja, vai pitäiskö tauon, kun niistä ei nyt sit kuitenkaan ollu mitään apua... :(

Muoks. Ai niin uusille tervetuloa!

Johannan testitulosta odotellaan! Millä testillä testaat? :)

Joo mäkin päivystän Johannan testiä!

Murkku, tsemppiä päätökseen <3 vaikeita juttuja!

Onko tyttötiikeri onnistunut saamaan miehen vällyjen väliin?

Tervetuloa uusille! Täällä päänsärky kolkuttelee.. Jännästi aina päiviä menkkojen jälkeen tulee päänsärkyä.. Tosin koitan lepäillä ettei tarttua hirveesti särkylääkkeitä napsia.. :/ Työt vähän meinaa stressitasoa nostaa.. Täytyis olla vaan stressaamatta!!

täällä tulee hyvin usein käytyä katsomassa onko plussanneita! Tähän foorumiin jää niin hyvin koukkuun

itellä menossa kp 15.. Greippimehu ja vitamiinit käytössä peittoaki heiluteltu joka toinen päivä saas nähä tuottaako tulosta.. Noh, täs varmaan tiputaan korkeelta ja kovaa.. Eilen oli tuntemuksia että vois ovista pukata.. Mut en oo testaillu niin voi olla ettei ovista olekaan täs kierros..

tsemppiä kaikille!

Oon kaks kertaa käyny pissalla tosta viime viestistä, mut en niinku mitenkää oo muistanu pissaa purkkii.. :D miksi se on niin hankala muistaa?

Timbe mullekin määrättiin hiivatulehdukseen Diflucania kerran viikossa otettavaksi kolmen viikon ajan. Itse kun toivon raskautta niin en ottanut niitä vaan ostin yhden Canesten 500mg emätinpuikon ja yhdessä päivässä oireet loppu.

Itse en sen takia sitä halunnut syödä, koska sen vaikutus on pitkä ja sehän on antibiootti, joiden jälkeen tulee lähes aina uusi hiiva( minulle ainakin), joten hoidin canestenilla ja nyt kaikki hyvin. :) Ja se voidekin on hyvä kun hoitaa ulkoisesti.

Tsemppiä! :)

Last edited by a moderator:
Heippa tällekin puolelle! Selasin just monta sivua läpi niin en nyt muista enää kaikkien tapahtumia :)

Tänne kuuluu seuraavaa : alkuviikosta olin sokerirasituksessa ja seuraavana päivänä sain tulokset; muut arvot oli normaalit mutta paasto verensokeri oli 5.4 kun se sais olla 5.3 JOTEN siitä sitten seuraa se että alan mittailemaan kotona sokereita, saan ruokavalioneuvontaa ja papereihin tuli sitten diagnoosiks radi eli diabetes. Että näin! Voi paska mä sanon!

~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11 TESTAA 26.1.
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 31.1.
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.1.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
DarkMimosa yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 12.2./kp33 (28-35)
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 11.2
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.1.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.1.
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Taikatuuli74 yritystä 01/15
liliina yritystä 01/15
Kikati yritystä 01/15
Milttis yritystä 01/15
Nyytti yritystä 01/15
Tähtityär yritystä 01/15
Tintuska tjottailua/yritystä 01/15 TESTAA 14.2
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Mimmulih_92 yritystä 04/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(61 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?

Listaa ylös ennenko hukkuu vallan!

Täällä odotellaan et täti pakkais laukkunsa.Kauan tuntuu viihtyvän.
Ovis varmaan ajoittuu kuun vaihteen tienoille,joten ens viikolla vois reenit alottaa! :) On vaan tosi hankalaa löytää aikaa ja mahdollisuutta kun vauva nukkuu mun sängyssä ja heräilee vähän väliä,kunnes ite meen nukkuu. Esikoinen ei onneks herää kun kerran yössä joskus yöllä yleensä.
Miten ihmeessä saadan ajotettua?? :D Noh..pikaset on parhaita ;)

Meillä on nyt lennot varattuna Espanjaan huhtikuuksi . Saas nähä onko silloin jo mini kyydissä vai yritelläänkö edelleen :) Breikki arkeen tulee kyllä tarpeeseen :)

Be, kiitos tiedosta. En oikein nyt sitten tiedä mitä tekisin. Argh! Kysyn apteekista huomenna :)

Be: mistä nuo lukuisat hiivat ja bakteerivaginoosit johtuu? Mulle ei käy kuin vuokkoset cotton siteet. Muuten tulee hiiva ja alapää havautuu kun olen allerginen eri muoveille ym. Niin ja tervetuloa ryhmään!

Tyttötiikeri: joskus ärsyttää tuo tapa kun mitään et saa itse päättää vaikka kuinka yrität.

Ja tassu: miesten kans on käytettävä käänteistä psykologiaa! :) ja se taito on opeteltava itse että pärjää :)

Tervetuloa mukkis!

Timbe: ainaki canestenia vissii voi käyttää :) googleta ;)

Jennyy: tuo on sitten jo pilkun viilaamista mutta hyvä että huolehtii :0

Johanna: tulos?

On. Täällä mies tullu kotiin ja oliki kiukkuinen ku mikä. S avustanut kämpän takkaa polttaessa ja ei kestänyt mun kysymyksiä asiaan liittyen. Syliinkään ei saanu mennä ku töni pois. Huono olo (oksennus) kurkussa, närästää ja hikottaa. :D saapi ukko olla tämän viikon oman onnensa nojassa. Eipä tartte seksiä ruinata ku voin sanoa että menkat tulossa :D jos se vaikka auttaa plussaan :D

Takaisin