Raskaaksi 2015

Onko kuinka monella kokemusta raskautumisesta kun imettää?
Ovis mulla kyllä tulee,mut kierrot vähän heittelee. Ei onneks kauheasti enää viime kuukausina. Imetän edelleen ainakin 5kertaa päivän aikana ja sit iltasin ja öisin. Jännittää siis et vaikuttaako tää imetys plussaamismahiksiin,mutta en oo valmis viemään kuopukselta tätä uuden plussankaan toivossa vielä. Kaipa tuo selviää,mutta kokemuksia ois kiva kuulla :)

Nyytti, mä plussasin yk2, kun esikoinen oli joku 8 kk ja imetin vielä useita kertoja päivässä. Kierrot mulla oli kyllä säännölliset, oli koko ajan sen jälkeen kun menkat alkoi pari kk synnytyksen jälkeen. :)

ON: kp 27/28. Ei mitään tuntemuksia, muutama päivä sitten oli paljonkin ja elättelin toiveita. Nyt taidetaan vaan odottaa pettymystä. Toivottavasti edes se täti tulee puukkoineen ajallaan:sad001

Nyytti esikoinen oli 10kk kun menkat jäi tulematta..meni marraskuus kesken ja tulin uudestaan raskaaksi.tänään 9+0.
Imetän vielä viitisen kertaa päivässä.

Mulla ei ole noita imetysasioita mietittävänä, kun mun molemmat on itse vierottautuneet, esikko 7kk iässä vaan kertakaikkiaan kieltäytyi imemästä enää yhtään pisaraa ja kakkosen imetys oli koko ajan taistelua, 8kk annoin sen verran periksi, että tuputin väkisin vaan aamusin ja iltasin, 10kk vaan iltasin ja 1v synttäripäivänä en enää tarjonnut eikä tuo ole yhtään kertaa osottanut sen jälkeen kiinnostusta näihin hinkkeihin... Maitoa tulis vaikka koko kylän lapsille, mut mun vauvoja ei oo imemiset kiinnostanu :D Tuttipullotkin on jääneet molemmilta jo siinä puolen vuoden hujakoilla... Jospa se kolmas sitten täyttäis mun imetystoiveet ja olis oikeen kunnon tissiposki ;)

Elä nyt Tassu vielä menetä toivoa. Tee ny ensin testi kuitenkin.:cat: Itselläni myös hieman olot et ollakin vai eikö olla, kas siinä pulma:jimlad: joo okei nyt on jo perjantai; D:shy: Ois Varmaan PAKKO viel mun tänään testata, jos meinas illalla pari siideriä nauttia :grinvoi aarg tämä naisen elämä....:wtf::grin

Johanna, täällä mietin aivan samaa. Melko varma olen että testissä ei mitään näy, mutta kun sen pari siideriä tekisi mieli. Päätin kyllä etten ala ennen aikojaan testailemaan, vaan testaan aina jos menkat on myöhässä. Mutta ehkä nyt on pakko :D Päräytetäänkö me Johanna iltaan mennessä plussat ja jätetään sidukat kaappiin:happy7

Huh mikä päivä eilen.. Kevyet 16h töitä.. Onneks tänään saa mennä hiukan myöhempään töihin ja sit ansaittu vapaa :)

Vähän taustalla oon nyt ollu ehkä vahingossa? Mut luettu on teidän viestit :)

Voiks olla mahdollista et se greippi vaikuttaa limoihin niinku heti? On kyl niin märät paikat ollu sen jälkeen kun sen ekan greipin vetäsin :D vai onko 2 edellistä kiertoa ollu ovuloimattomia ja nyt sit vihdoin ovulois ja siks tuntuu kummalta.. Testit hain yöllä vielä postilaatikosta, ja varmaan sit maanantaina sais senkin urakan aloittaa :)

Liisu Täällä kierto myös 25 pv ja ovistesti näyttää plussaa kp 14. Oothan testannu klo 10-22 ja ollu käymättä vessassa 4h ja juomatta 2h ennen testausta? Näillä ohjeilla oon ite bongannu oviksen (testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva) viimeset 3 kiertoa. :)

Hiivasta yleisesti oli ollu puhetta. Jos on yritys päällä ja hiiva tulee aina oviksen jälkeen, johtuu se yleensä siitä, että on harrastettu niin paljon seksiä, että siemenneste aiheuttaa hiivan. Tästä oon lukenu useammanki lääkärin kommenteista.

Puhetta oli ollu myös seksin määrästä, niin täällä sitä harrastetaan menkoista ovikseen ja vähän yli vähintään joka toinen päivä tai joka päivä tai kahdesti päivässä.. riippuen fiiliksistä. Mutta oviksen jälkeen oma into kyl hyytyy ja loppukierrosta pidän sitten miehen vaan tyytyväisenä :D

On. Tätiä ei näy.. tää herättää nyt liikaa odotuksia!! Kp 26/25. Tarkistettu ;) Testaan aamulla, jos tarvetta (edelleen tuntuu siis siltä et menkat alkaa ihan just! Kurkin vähän väliä housuihin.. onneks oon kotona! ;) :D )

Mies laitto mut testaamaan aamulla...ihan turhaan, huoh...

Liitteet

• 1422011577390.jpg
    1422011577390.jpg
    28.5 KB · Katsottu: 166
Kiitos Hampaaton, ehkä on vielä toivoa! vaikka on tähän asti näkynyt just ja jut viivanpaikka. Oon yrittänyt noudattaa ohjeita, mutta aika tuskasta se kyllä.

Höh Azalea! Kyllä sua nyt piinataan!

Tassu ja Johanna, täällä taas ootellaan! Tulispa plussa!!! Hampaaton sit huomenna sama juttu!

Silv tervetuloa taas! Työt aina häiritsee täällä surffailua. Ehkä se on ihan hyvä, et välillä jotain muutakin, mut ois niin paljon kommentoitavaa!

hei oletteko koskaan kayttanyt pregCheck raskaustestia? tein juuri ja nayttaa haaaleaa haamua omien silmien mukaa..apua laitan vaikka kuvaa jos naatte erillailla..

Liitteet

• 10944918_329317773937636_1934727322_n.jpg
    10944918_329317773937636_1934727322_n.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 165
Mulla on jannah just tossa ylempänä kuva pregcheckistä. En oo kyllä ikinä noilla testeillä plussaa testannut, en käyttänyt noita sillon.

okei,hmm pitaa varmaa odottaa viela vaikka menkat myohassa ainaki 6 pv. mulla sellanen tilanne etta just todettiin etta minulla on helikobakteeri enka aijo aloittaa kuuria jos oon epavarma olenko raskaana tai en. :(

Oo, Lucky, näetkö säkin siinä jotain? Kun mä olin kuvittelevinani siihen enemmän viivaa kuin mitä oon ikinä ennen noihin testeihin saanut, mut en halunnut johdatella ketään näkemään mitään olematonta :D

Takaisin