Raskaaksi 2015

Tervetuloa uudet ++ :)

Ja "vanhoille" myös ++! :D

Mä oon taas flunssan saanut. Hyvä et edellisestä selvisin.. :/
kp 11/28 omasta mielestä ovis olis kp 14 eli 3päivän päästä mut womanlog näyttää kp 16 (se kyllä vielä laskee kierroksi 29päivää, toisin kun mä oon jo vaihtanu 28aan). Mun piti alkaaa tikuttamaan ovista, mut jostain syystä en sitä oo muistanu.. Yritän seuraavan vessareissun yhteydessä muistaa :)

Hei te kaikki viisaammat!
Mulla todettiin hiivatulehdus, johon lääkäri määräs diflucan 150mg x1. Nyt pähkäilen että voinko ottaa sen kun en tiedä että onko hedelmöitys mahdollisesti tapahtunut..? Viikko olis menkkoihin, testit ei näytä tässä vaiheessa mitään ja lääkäriltä en tajunnu kysyä. Clomeista tämä hiiva taisi mulle tulla, kiva! :D

Vai venaanko viikon ja otan sitten sen lääkkeen jos menkat alkaa? Maitohappobakteerit aloitin heti nyt :)

Timbe, kai siinä tuli mukana käyttötiedote? Siinä lukee kyllä, jos ei ole sallittu raskaana oleville. Tosin olis sen lääkärin pitänyt tajuta varmistaa se itse, jos siinä on rajoituksia. Mulla ainakin aina kysyy, olenko raskaana.

En ole edes hakenut sitä apteekista, mutta luin netistä että se on vissiin lääkärin harkinnan mukaan määrättävissä, ja kerta-annos ei ole sikiölle haitallinen.

Kp 35, ei merkkiäkään tädistä. Kyllä veetuttaa, jos ihan vaan ovuloimattomuus nyt venyttää kierron ja taaaaas pitää vaan odottaa :rolleyes:

Mä oon ainakin ottanut hiivalääkkeen jos on tullut tarve. Niissähän yleensä lukee, että lääkärin harkinnan mukaan. Kun ei kerran kieltoa ole, niin mun mielestä sillon turvallista. Niihin kuitenkin aika herkästi ne kiellot laitetaan.

On. Tyhmä vaihe kierrosta ohi, ovis tänään tai huomenna. Nyt siis kaupan kautta kotiin ja tosi toimiin ;) että pääsee siihen ystävänpäivän plussa-aaltoon! En ees jääny ylitöihin "kun on sovittua menoa" :P
Oon yrittänyt taustalla ja ajatella jotain muuta, turhaan! Mäkin tartten uuden työn tai kodin ni sais muuta aateltavaa! Lume kerro sitten toimiiko!

Johanna ja Hampaatonko täällä plussaa seuraavaksi!

Tervetuloa uusille!!

Beisla: eli viimestä siis kuudetta lasta toiveilen. Olen aina halunnut ison perheen ja olen ollut äärimmäisen onnekas sillä saralla. En nyt tiedä onnistuuko tämä viimeinen yritys, katsotaan..

Mun suvusta ja tutuista suuri osa oli kauhuissaan kun sain viidennen lapseni, mun sisko ei edes onnitellut, päivitteli vain.:( Päätinkin, etten tästä viimeisestä yrityksestä paljon huutele, paitsi täällä :)

Mitä se muutenkaan niille kuuluu kuinka ison perheen haluan...

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, it's good to be here! Ja plussia toivon kaikille <3

Mukkis, ei toisiaan pitäis kuulua muille montako lasta tekee vai tekeekö ollenkaan. Tosi ilkeää kyllä olla onnittelematta. Ihan kuin se lapsi olisi yhtään vähemmän rakas, vaikka onkin jo useampi ennestään.

Tervetuloa uudet ja pikaista plussaa :greet025

Johanna plussaa nyt ! Ja Anskunen myös !! Ja muutkin !!! :happy119

Tikulle kaikkea positiivista seuraaviin päiviin ! :Heartred

Paljon piti sanoa, mutta suurin osa unohtui :think005

Musta tuntuu että ovis ei löydä tänne tässä kuussa :sad001 Ei mitään oloja ollut , viikonlopuksi sen laskeskelin, siis menneeseen ...

Pakko oli testata ovista, eihän se vielä oo plussa mutta tulossa on ;)

Mukkis eihän ketään saa arvostella siitä montako lasta haluaa. Ihanaa että teillä jo suuri perhe ja kasvua toivotte <3

Muokattu viimeksi:
Nyt alan päästä tähän (sekopäiseen) kuumeilumoodiin. Tänään närästi ihan yllättäen ja ekana tuli vain flashback raskausaikaan.

No tietenkin aloin sitten miettiä, että mitä jos. Tartteeko avautua enempää?! xD että jos se ovis olikin jo viime viikolla ja se tämän viikkoinen mahakipu olikin jo kiinnittyminen ja ja ja... Että hyvällä mielikuvituksella liikenteessä ;)

Larissa eipä tänne kurjuutta kummempaa :happy:. Tapahtumarikkaat pari kuukautta takana. En tiedä kävitkö 2014 puolella lukemassa juttuja loppuvuodesta, mutta käytiin tosiaan tutkimuksissa eikä mitään löytynyt ja nyt mietitään inseminaatiota..jouduttiin myöskin koira lopettamaan joulukuun alussa ja se toi ison aukon meidän arkeen :sad001.
Tulitkin monesti mieleeni tutkimusten aikaan kun tuhrutin melkein koko kuukauden :grin ennen ja jälkeen menkkojen, mutta ilmeisesti niin herkät paikat että suuttui aina kun tehtiin siellä lekurissa jotain tuolla alapäässä.

Lucky mulla ollut tuota peppuvako juttua myös..en tiedä mistä välillä tulee,usein ainakin jos pikkareiden lappu hankaa sinne ja vähänkin hikoilee niin saa siitä alkunsa. Ja koska väli niin "tiukka" niin tulehtuu helposti. Putsaankin silloin veden lisäksi sieltä ihan kasvovedellä :grin.

Atoopikoille voin suositella foreverin aloe vera juomaa (hoitaa sisältä päin) monella tullut siitä apu. Samoin heiltä löytyy rasva propolis joka täysin luonnon tuote (siten myös lapsiystävällinen) eikä sisällä vettä yhtään. Tämä rasva oli ainut millä sain omat sääreni kuntoon kun kutisivat ja olivat ihan verillä sen takia. Hintaviahan nuo ovat, mutta kun omasta hyvinvoinnista on kyse niin mielummin jättää muutaman siiderin kk ottamatta.

Takaisin