Raskaaksi 2015

Moikka! Oon seurannut sivusta paljon tätä keskustelua ja ajattelin nyt ilmoittautua mukaan. :)

Täällä siis 23 vuotias ja esikoinen syntynyt 3/13. Esikoisen syntymän jälkeen ensimmäinen vuosi oli TODELLA rankkaa. Mulla oli verenmyrkytys, 2x kohduntulehdus ja sen jälkeen kärsinyt lukuisista hii vatulehduksista ja bakteerivaginoosista. Lopulta myös päädyin kohdun kaavintaan. No nyt esikoinen täyttää pian 2 vuotta ja kaveri hänelle olisi todella tervetullut.

Viimeisin bakteerivaginoosi hoidettiin joulukuussa ja viimeisin hiiva viikko sitten menkkojen jälkeen. Sunnuntaista täällä on siis yrittäminen aloitettu ja toivottavasti plussaa tulee ensi kuussa. Hieman pelottaa kun on lukenut kohdunkaavinnasta, ettei raskautuminen olisi enää yhtä helppoa sen jälkeen? Muilla kokemuksia?

Niin ja ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE JA SITÄ YRITTÄVILLE. :)

Kiitti Timbe! Tosin testaaminen on ihan turhaa, kun tiedän n. 10 aikaan, et alkaako menkat vai ei.. Et jos on tarvetta, niin sit lauantaina testaan.. Kyllä ottaa päähän ku ei osaa edes laskee! (Näin kävi muutaman kerran myös esikoista yritettäessä ja mies jaksaa nyt sit vähän väliä kysellä, et ootko nyt laskenu oikein :D )

Muoks. Tervetuloa be! :)

• Tykkään
Reaktiot: be
Lucky, kuullostaa pahalle. Täälläkin yksi atoopikko ja tiedän tuskan, kun iho on rikki ja kutisee eikä raapia saa. Kuulostaa kyllä allergialle jos yhtäkkiä noin paha ihottuma ilmennyt.

Tyttötiikeri, täällä sama. Jotain isompaa muutosta ehdotat miehelle niin hän on ehdottomasti vastaan. Mutta kai siitä lähtee miehellä joku asian sulattelu käyntiin, kun jonkun kuukauden päästä hän ehdottaa itse samaa asiaa:)

Tervetuloa mukaa be! Toivottavasti visiittisi on lyhyt ja saatte pian esikoiselle kaverin alulle :wink

Tyttötiikeri, mun mies on just tota lajia. Tän lapsihommankin kanssa oli niitä "joskus sitten, kun aika on sopiva"- miehiä. Lopulta esitti asian omana ideanaan, kun olin asian ja ajankohdan perustellut sekä jättänyt asian hautumaan :grin MIEHET!

Pisama, mitä sulle kuuluu? :shy:

Johanna, mitkä on olot? Kyllä noissa sun testeissä mun silmään näkyi haamut koneellakin :wink muoks. juuri ehditkin vastailla :grin Siellä on ihan virallisesti jo menkat pari päivää myöhässä!

On. Ovis oli ja meni oireista päätellen. Ensi viikolle to-su välille ennustan siis menkkoja alkavaksi. Tunnin päästä alan valmistautumaan iltavuoroon. Vasta kymmenen jälkeen oon taas kotona ja huomenn aamuun. Huoh. Jaksaa jaksaa! :grin Toivottavasti ei ole rasittavia asiakkaita....

Hampaaton: kiva kun kyselit kuulumisia Täällähän minä! Maanantainen kaavinta alkaa olla enää muisto vain, ei juuri vuoda eikä kipuja. Ainoastaan, odottavan aika on tooosi pitkä! Välillä olen varma, että tuli mitä tuli, selviän kyllä. Mutta välillä valtaa epätoivo ja pahimmat kauhuskenaariot pyörii mielessä: kuinka joudun rankkoihin sytostaattihoitoihin ja tukka lähtee ymym... Ei voi kun elää päivän kerrallaan, ja Pitäs yrittää ottaa siitä kaikki irti. Kyllä Tää tästä

Kiitos kaikille onnitteluista :) vielä en ole kerennyt uudessa paikassa aloittaa eli on aikaa 2vko tsempata itseään :D 4.2 on eka vuoro :) varmasti tykkään, kyllä se kaupan ala on mun juttu :)

Mä mietin sillä noiden hormonien lopettamista kun siellä on töitä myös sen äippäloman jälkeen eli lupasi mulle kyllä yhtä jaksoista työtä jos olen hyvä siinä, joten nyt olisi ehkä pelissä ihan vakkari paikka. Noista clomeista tulee niin kamalia sivu oireita että haluan nyt panostaa 110% siihen että pystyn pitämään sen paikan, ainakin 4kk koe ajan ajan :) en enää koskaan halua palata siihen kurjuuteen ja rahapulaan missä ollaan oltu ja voihan se olla että tärppi käy vaikkei niitä clomeja syökkään :) ;)

Tyylipuhdas NEGA tikutettu aamulla kp30/29-30 ja km jälkitarkastuksessa löytyi 6cm kysta vasemmasta munasarjasta :( seuranta linjalla seuraavat 3kk kystan suhteen, sit katellaan onko hävinnyt vai vaatiiko leikkausta tms.

Onnea kaikille plussanneille, pahoittelut tädistä jota täälläkin odotellaan, haamuille vahvistumista!

Lume: uskon että kun pääset uuden työn vauhtiin ja unohdat hetkeksi pahimman kuumeilun, voi + hyvinkin pärähtää testiin, ilman clomeikin.. Clomeissa noi sivuvaikutukset on kyl tosi kökköjä, varsinkin kun itsellä ainakin tuntuu et vaan pahenevat mitä useemman kuukauden syö :/

Paljon tsemppiä uuteen työhön :dance011

Hei kaikille! Olen jo jonkin aikaa seuraillut teidän juttuja ja elänyt teidän iloissa ja suruissa.... Olen vanha käyttäjä näillä sivuilla, mutten ole pitkään aikaan käyttänyt sivustoja. On ollut ongelmia sisäänkirjautumisessa, mutta nyt vihdoin onnistui kun tää tietokoneemme muisti mun salasanan ja ja käyttäjätunnuksen. Siis kännykällä oon pläräillyt, eikä kirjautuminen sillä oo onnistunut.

Niin elikkä vauvakuume on äitynyt "pahaksi" ja vaikka koskaan ennen en mitään ovulaatioaikoja yms. ole miettinyt, niin nyt seuraan kroppaani herkeämättä :) Eli mulla kp9 ja varmaan ovis olis tossa 26 pvä. Ja mies on puhuttu tähän hommaan mukaan, ei tuo nyt intoile enää, mutta on siis suostunut "projektiin" mukaan. (Kun vaan nyt muistaisi olla vetäytymättä ennen aikojaan kun peittoja heilutellaan :happy090 )

Tervetuloa be! Kuulostaa rankalta vuodelta, mutta ihana että jaksat haaveilla pikkusisaruksesta esikolle! Eikö täällä kaavinnan yhteydessä jonkun lääkäri ollut sanonut, että lähinnä jos kaapii liikaa niin että tulee arpikudosta kohtuun, voi haitata kiinnittymistä? Tuskin vielä yhdestä kaavinnasta on tullut vaurioita. :) tsemppiä yritykseen ja plussa tuulia! +++

Nonna pahoittelut negasta! Ja vielä sait noin kurjia uutisia lisäksi. :( Pöh. Tsemppiä ja toivotaan että kysta häviää ilman leikkausta! Onneksi leikkauskin on kohtuu helppo operaatio kuitenkin. Siskolla on leikattu molemmista munasarjoista kystia. :)

Johanna iiiikk, kyllä varmasti plussaat!+++♥♥

Pelottaa vaan hieman sen lokakuisen km.n jälkeen. Silloinkin tuli aluks noita haamuja ja melkein heti kun kunnon plussa niin pois pienoinen tuli. :( jospa mulla hormonit ovat vähän hitaita reagoimaan noihin testeihin:D just seli seli. ...

Nonna joo niistä tulee aika pahoja oireita, mm munasarja kivut on sellaisia että kun alkaa koskemaan ei kyllä pysty ottamaan askeltakaan :) ja olen samaa mieltä siitä että sieltä se + voi tulla kun ei enää stressaa ja niin hirveästi ajattele asiaa :)

Kiitos Johanna :)

Kiitos Sabetti! :) Toivotaan, ettei siitä yhdestä kaavinnasta ole aiheuttunut mitään. Kyllä ne kaikki huonotkin kokemukset on se lapsen arvoista! :)

Mukkis tervetuloa :) ja onnea yrittämiseen!

Nonna pahoittelut ikävistä uutisista! Tsemppiä ja toivottavasti kysta häviää
sieltä itsestään!

Tervetuloa uudet munkin puolesta!

Ja pahoittelut negan kohdanneille.

Johannan vahvistunutta plussaa odotellaan ;)

Täällä mies kävi jättämässä näytteen ja tulokset saadaan hakea samalla kun mennään ekaan hoitokäyntiin. Ovis tuloillaan limat alkanut :D

Tervetuloa, be! Kumpa sun toisen raskauden jälkeinen aika olis helpompi.

Tervetuloa, Mukkis! Ootteko siis ensimmäistä yrittämässä?

Johanna ja hampaaton, plussaatte varmasti molemmat!

Voimia Nonna, toivottavasti kysta häviää itsestään.

Takaisin