Raskaaksi 2015

Terve kaikki!

Johanna, pientä haamulaista ehkä siellä näkyy? Vahvistumista :)

Pepe tsemppiä!

Ja mimi, toi vuotokommentti oli kyllä aika tarpeeton. Olisin minäkin ottanut herneen nenään.

Paljon plussapuhureita nyt tänne! :)

Mä oon taustaillut ja käynyt kyllä parin päivän välein vähän vilkuilemassa. Täällä menossa kp58 eikä tädistä merkkiäkään. Välillä vähän kuivempaa ja välillä erittäinkin märkää oloa. Alavatsaa turvottaa suunnattomasti ja närästystäkin ollu, mikä on outoa mulle. Kaikenlaisia nippailuja kyllä alavatsalla ja selässä tuntuu ja useesti oon ollu varma et sieltä se täti kurvaa mut ei niin ei :/ ja testit näyttää negaa. Viimeks testailin 3 päivää sitten.

Kp36. Huomenna testaan jos täti ei ymmärrä luokseni saapua.

Pahoittelut negoista ja tädeistä!
Ihanaa plussia ja ultrakuvia♡ :3

Onnea haamujengiläisille, ja haamuille vahvistumista! Onnea myös selkeistä plussista :)
Pahoittelun tädin kohdanneille, joka kerta se vetää maton jalkojen alta :(
Mikä on luckyn tilanne, dpo/kp? Onko oireita?
Olin varma että muurahainen plussaisi, mutta ensi kierrosta sitten. Älä lannistu!
Täällä dpo 6-7(jos oikein laskin), kurkku tuli eilen kipeäksi ja nyt särkee päätäkin sen lisäksi. Eli en tiedä olenko nyt sitten tulossa kipeäksi.. Mahassa ei oikein mitään tuntemuksia.
Ketkä testailee seuraavaksi? :)

Hyi hemmetti, ei oo ihmisen hommaa tämä.. Vajaa 5h unet ja taas töihin, tällä kertaa koko päiväksi.. Pikkusen meinaa väsyttää. Raskaita nää tämmöset lääkärireissut ku täytyy varata 4 tuntia ajomatkoihin..

Mä testaan ensi tiistaina, mutta luulen että joku oli vielä ennen mua.

Mietin vielä tuota miesten haluttomuutta testeihin. Tää on vaan mun omaa arvailua, mutta voisiko osasyynä olla se, että virheellisesti kuvittelee olevansa harvinaisuus kun "joutuu" tutkimuksiin? Että eihän muille käy näin? Täällä kun foorumia lukee, jos ei ennen sitä tiennyt, niin viimeistään täällä käy pian selväksi, kuinka yleisiä jonkinasteiset lapsettomuusvaivat ovat. Nykypäivänä ongelmia aiheuttaa varmasti muutkin kuin geenit.

Meillä mies meni testeihin ihan ilman mukinoita. Ja hieman mustalla huumorilla höystettynä, onneksi :) ja mun mielestä se on ihan loogista että molempia sitten tutkitaan, ettei vaan vaikka naista. Meilläkin "lapsettomuuden" syy on miehen hitaissa simpoissa.

Mutta miehet nyt on muutenkin tälläisissä asioissa yleensä niitä, jotka vetäytyvät kuoreensa. Meillä ainakin mies sanoi, että hänestä tuntuu vaan niin tajuttoman pahalta kun häneltä ei onnistu ongelmitta se mikä on elämän tarkotuksena, eli jälkikasvun luominen.. Ja uskon että se tuntuu järjyttävältä :/

Timbe, uskon että oot oikeassa. Voihan naisella olla sama tunne, että olis pitänyt onnistua. Mutta voi olla, että meillä on ollut enemmän aikaa henkisesti valmistautua, kun on perehtynyt aiheeseen.

Meillä mies murehti jos vika hänessä. Ja ei voitais saada lapsia sen takia. Kohta se menee, on jo paremmalla mielellä :)

Vastauksista sanottiin puhelimessa että parin viikon päästä soittavat. Meillä päivän vajaa 2 viikkoa aika julkiselle puolelle toivottavasti kerkiää!

Hei te jotka ootte jo julkisella puolella onko hoidot ollut minkä hintaisia? Lueskelin vaan että inssi info lappua ja siinä oli että kaikki vaiheet ovulaatiot yms pitää ilmoittaa fertinovaan?

Mitä tikulle kuuluu?

Johannalla näen haamun! Toivottavasti se siitä vahvistuu!

Muille tsemppiä miehen taivutteluun ja plussatuulia!!

On: Täällä kp 26/25, kunnes toisin todistetaan.. Kovasti toivon, että täti jättäis tulematta, mutta oon 99% varma, että tää muuttuu kp1:ksi..

Nuosta raskausoireista.. Esikoisen kohdalla menkkojen tilalla tuli vähän rusehtavaa vuotoa, jonka jälkeen seuraavia oireita saikin odottaa 7 viikolle asti. Sitten tuli väsymystä, etovaa oloa ja järkyttävä närästys. Närästystä lukuunottamatta nää katos sitten n. rv 13 kohdalla. Tämän jälkeen tuli iskiaskipua, jonka kanssa mentiin loppuun asti + se närästys. Hyytynyttä verta tuli rv 17, joka pelästytti meidät ihan kunnolla, mutta syytä ei löydetty. Rv 38+6 syntyi terve poika 5, 5h kokonaissynnytysajalla.. ♡ Olipas sitä kiva muistella :D ♡

Voi huoh... Tiedän että sovittiin et elokuussa alotettais se yritys.. tai no mieshän ei vielä täysin luvannut, mutta se olis todennäköistä... Mut silti, kyllähän tässä joka kierrossa varmasti elättelee toiveita... ...Mut eipähän pääse edes vahinkoa tapahtumaan ku puuttuu se tärkein eli seksi!!!! Jotenki taas kokoajan niin p*ska fiilis kun miestä ei huvita. Heti alkaa pyörimään et mikä vika mussa on ku en kelpaa, oon nii läski ja ruma, onkohan sillä toinen... oon tyyppiä joka ajattelee aina pahinta... vaikka siis todennäköinen syy on se et miehellä alko just uus koulu, joka jo itsessään tietty aluks jännitti ja ku joutuu nyt joka arkiaamu heräämään niin aikasin, niin varmasti väsyttää sit iltasin. Ja ku siihen lisää vielä muutaman iltavuoron ja viikonloput on töitä, niin ei sitä hirveesti jaksa iltasin enää jumppailla... Mut silti tämmönen kuukauden selibaatti alkaa pikkusen ärsyttämään....
Laskurin mukaan ovis olis huomenna, mut saattaa siirtyä muutaman päivän eteenpäinkin, mut tuskinpa tässä kierrossa ainakaan tarvii edes elätellä toiveita.. pöh.

Mutta haamuilijoille viivan Vahvistumista! Ja piinailijoille jaksamista! Plussia plussia!!!! :)

Timbe huomenna aamulla testaan, jos on tarvetta. Jos sinne asti päästään niin tipun kyllä korkeelta, jos testi näyttää negaa. On niin pirun säntillinen tuo täti :D

Myy: ei ollu mulla seurantaa

Mimi: puhumattomuus on kyl perseestä. Joskus kyl itsekin siihen syyllistyn kun ei Herralta irtoo sanaakaan ja varsinkin sillon kun yritän kainaloon enkä pääse. Ukko tekee kaikkensa sen eteen etten pääse...

Beisla: mietin kyllä että olisko voinut joku allerginen reaktio olla ku pakarat lehahti niin äkkiä aivan punaiselle näppylälle ja pylly silmä on nyt punainen ja kutinaa lisäksi toki se atopia kun eihän normaali iho näin pakkaselle reagoi vai onko tosiaan pakkasen aiheuttamia näppylöitä

Tyttötiikeri: kuulostaa nii tutulle taas nuo sun ajatukset :) ukko ei vaan käy koulua vaan tekee työtä joka pää säännöissä yötä ja nytki ollu 8 päivää poissa ettei oo käynytkään kotona. Ehkä sun ukkoa nyt pelottaa jos opiskelun aikana tuletki raskaaksi ni pidättäytyy kun paineet nousee. Tietää että sä tahdot vauvan ja seki haluais ja se kumin käyttöön otto tuntuu miehestäs pahalle ku tietää ettet sä halua. Ehkei se oo nyt ihan ajatuksensa kanssa tasoissa. :)

Lucky, vois kyllä olla allergiaa sun pojalla. En nyt muista atoopikoista tiedä, mutta mulla alkaa kuivua iho pikkuhiljaa, ja näppyjä en oo koskaan saanut. Toivottavasti selviää aiheuttaja, eli oo kiva elää jännityksessä, että mitä uskaltaa syöttää.

Lucky voihan se olla noinkin. Mun mies ei tosiaan oo kovin hyvä puhumaan asioista, ja jotenkin tuntuu et sen on ihan vaan periaatteesta pistettävä mulle vastaan. Jotenkin, niin ku vissiin täälläkin oli jo puhetta, mun mies on just sen tyyppinen et sen pitäs saada olla se joka asian keksii/sitä ehdottaa/jonka idea se on.. siis esim ruinasin aikoinaan yhteen muuttoa, niin ei ei ei, mut sit yhtäkkiä se ehdottikin et ruvetaan ettimää yhteistä kämppää. Sama oli kihloihin menon kanssa, jne... Et tuntuu et se haluaa "pitää ohjat käsissään" tässäkin asiassa.. :D

Ääh! Selvishän se, miks täti ei oo vielä saapunu kylään. Olin laskenu päivät väärin ja tänään vasta kp 25/25. :arghh: Joten eipä tarvi vielä huomennakaan testailla, eiköhän se täti sillon oo sitten löytäny paikalle. Voi p*ska!!

Takaisin