Pakko oli tulla kurkkaamaan mitä tänne kuuluu, kauhee ikävä puskee välillä

50+ sivua oli tekstiä, joten en jaksanut kaikkea lukea. Eli onnea plussanneille, tervetuloa uusille ja pahoittelut menkoista.
Täällä ei mitään mullistavaa oo tapahtunu, menkat/tiputtelu kesti sen viikon, nyt vaan jännäillään loppuuko se tiputtelu ollenkaan ja soitan pian uusiksi neuvolaan tai sit ootellaan vielä kuukausi, puolitoista ja soittelen lähetettä lapsettomuustutkimuksiin.
Oli mulla vähän asiaakin, enkä edes tiedä mihin muualle avautuisin kun tänne.
Ollaan ton ukon kanssa keskusteltu siitä, että mitä jos meille tuleekin tuomioks ettei saada enää lasta luonnollisilla keinoilla, lähetäänkö sitten hoitoihin. Mies oli sitä mieltä että ei. Veti vähän hiljaseks.
Juteltiin sit vähän lisää ja kerroin mitä kaikkea niihin hoitoihin kuuluu, niin sain herraa vähän pehmenemään. Ärsyttää hieman toi asenne että "jos meille ei vaan oo tarkotettu toista". Nojoo, mutta voihan niitä hoitoja muutaman kerran kokeilla jos sinne asti joutuu lähteä.
Mutta tosiaan, muutama kuukausi vielä tätä odottelua ja sit alkaa toivottavasti tapahtua :)
En usko että ennen kevättä plussaan, jotenkin on vaan sellanen kutina. Outoa?
Mutta ei mulla varmaan tällä kertaa muuta.
Tietysti jos joku jaksaa kertoa mitä noissa lapsettomuustutkimuksissa tehdään ja mitä mun pitäis osata pyytää/vaatia, niin mielelläni kuulisin asioista :)