Raskaaksi 2015

Tsemppia DarkMimosa, peukut ja varpaat pystyssa! :smiley-angelic001

Ja Tikku.. voi etta sua nyt koetellaan! :sad001 Peukut ja varpaat pystyssa sullekin, etta Se ois joku helposti hoidettava ja ei-paha patti!

Tikku: Kovasti voimia sinulle! ❤ Sinua kyllä koetellaan nyt ihan liikaa. :(

DarkMimosa: Toivon todella, että siihen vuotoon löytyisi hyvä syy ja kaikki olisi hyvin! Tsemppiä ultraan! ❤

Pahoittelut minunkin puolesta negoista ja tädin tulosta! Ensi kierrossa saadaan kaikki plussat! :)

Tikku, voi ei!! Voimia! Ei tässäosaa muuta sanoa :/

DarkMimosalle samaten voimia ja tsemppiä! Piti tulla erikseen tänne katselemaan joskos sulla ois ollu jo tietoa, mutta ultra siis ihan kohta edessä.

Täällä ei ihmeitä. Kp2 meneillään ja vuodan aika kovasti, blaah. Mut hyvillä mielin, miehen kans matkaa suunnitellaan ja mietitään ja tietty puhutaan vauvajuttuja. Hän haluaa kuulemma vauvan nyt heti :)
Esikoinen lähti kokeilemaa uusia suksiaan ja kuopus nukkuu partsilla, hetki hiljaisuutta siis :)

Muokattu viimeksi:
Azalean ja evesiilin negoille "en tykkää"! Pahoittelut. :(

Tikku voiko tämä olla enää tottakaan! Voimahalaus ja täällä lähtee ajatuksia ja kädet kyynärpäitä myöten ristissä että ei tilanne olisi niin hurja kuin se kuullostaa! ♥ pelottavat viisi viikkoa. Voimia voimia♥

Tsemppiä DarkMimosa ultraan!

Pakko tulla huutelemaan väliin ja vastailla myöhemmin muille.

Tikku hirveästi tsemppiä. Toivottavasti ei mitään vakavaa. Ihanaa että pääset kotiin pian <3

darkmimosa toivotaan parasta että vuoto on harmitonta. Tsemppiä ultraan <3

kiitos valtavasti tsempeistä! Olette ihania <3
Täällä vielä tipassa maataan ja odotetaan, näyttäisi että leikkaussaliin pääsisi klo.15:40.
Mimmu taisit kysyä siitä rypäleraskaudesta, niin sitä ilmeisesti epäilevät ja jostain moomasta puhiuvat. Ja kätilö tuossa kertoi, että seuraavat viikot seurataan tiheesti labrassa mun verikokeita, että hcg lähtisi laskuun, eikä lopettaisi laskua..tällähetkellä hcg liian korkea..solusalpaajahoidoista olen kuullut tänään pelottavan monta kertaa. En halua edes ajatella!

voi tikku, nyt on kyllä suuri koettelemus ollut sulla ja nyt vielä tuollainen asia siihen päälle lisää :/ kaikki kasvaimethan eivät ole pahanlaatuisia. itselläni poistettiin viime syksynä niskasta ihon alta kasvain joka oli onneksi täysin harmiton kun lähetettiin tutkittavaksi.
toivottavasti se nyt ei olisi mitään sen pahempaa :/

Tikulle ja darkmimosalle tsemppiä! :Heartred

Onko moni opiskellut raskausaikana? Tai onko opiskelua suunnitteilla.

Mulla on se onnellinen ikä että kohta 25v ja uskaltautuu opiskelemaan syksyllä oma ehtoisen koulutuksen tuen turvin.. Raskaushaaveet vie silti voiton.

Miten opiskelujen suorittaminen on sujunut ja onko esim lapsen saamisen jälkeen ollut helppo jatkaa opiskelut loppuun.

Mulla alkais siis elokuussa ja kestäis vajaa kaksi vuotta eli heinäkuussa 2017 ois paperit jos hyvin menee. Mutta ne vauvahaaveet. En haluis niitä lykätä kun tuo opiskelu siihen ainut syy.

Mulle ei kyllä lapsen saaminen ole mikään itsestään selvyys koska ikinä ei voi tietää onko se raskautuminen helppoa vai vaikeaa. Koska nyt vasta eka mietintä asteilla. Tänävuonna yrittämään! :happy: (Toivottavasti)

Nyt on kymmeneen työpaikkaan soitettu ja haettu . Tärppäispä :angelic:

Mulla oli opinnot ihan vaiheessa, kun esikoista aloin odottamaan. Tein opintoja koko ajan, ainoastaan ekana kesänä en tehnyt kursseja (vauva syntyi toukokuussa). Mutta syyskuussa käytiin vauvan kanssa luennoilla ja tein kandia päiväunien aikaan. Eipä ainakaan ollut tekemisen puutetta äippälomalla! :D

Tikku, mun edellinen km oli myös rypäleraskausepäily. Mulla istukka jatkoi kasvamista vaikka vauvan kehitys olikin loppunut. Myös mun hcg oli hyvin korkea mutta onneksi sitten koepalatulokset tuli negatiivisena takaisin.

Toivottavasti sullakaan ei olisi kyse rypäleraskaudesta, hcg lähtisi laskuun eikä solusalpaajia tarvittaisi.

Niinku arvasin:( palaan siis tanne kunhan yli tasta paastaan :'(

Ultrassa ei nakyny mitaan, testi naytti viela positiivista. Ottivat sitte veret ja soittavat huomenna tulokset. Jos viela korkeet ni takasin keskiviikkona ottamaan lisaa verta. Ja jos alkaa kauhee vuoto tai kivut ni pitaa menna takas.

Tikulle ja DarkMimosalle hurjasti voimia!

Minjelmiina: Mulla on aikomuksena opiskella koko raskausaika (gradun aion palauttaa ensisyksynä, jolloin toivottavasti pulleus jo pitkällä). Valmistun kun valmistun, ja koska ohjelmassa kuitenkin jatko-opintoja, ajattelin, ettei opintojen näkökulmasta ole väliä raskaudunko ennen vai jälkeen maisterinpapereiden. Ja toi mitä Tähtityär sanoi, että oikeesti jopa kandin tekeminen on mahdollista äippälomalla, oli näin omien suunnitelmien kannalta tosi lohdullista kuultavaa.

Onnea plussanneille! ♡ Pahoittelut negoista ja tädeistä :(

Tikku, tsemppiä! ♡ Toivotaan, että vastaukset tulis nopeesti eikä se olis mitään hirmu vakavaa :'( Mä ihan itkuun pillahdin kun luin sun uutisista... Iso halaus sinne!! ♡

Takaisin