Noista ovistesteistä vielä, että viime raskaudessa kun niitä kokeilin, niin ne näytti mulle vahvaa plussaa. Eipähän tipu niin korkealta kun nyt näkee ettei ne vahvistu :)
Pahoittelut menkoista! Ja tärppi onnea uuteen kiertoon!
Tikulle halaus! Koko aika kuraa niskaan tulee! Ei oo helppoo! Toivotaan että kasvain poistuu istukan poistolla ja munasarjatkin siitä puhdistus eikä ongelmia enää tulis ja saisit seuraavasta yrityksestä pienen syliin asti! ♡ halaus!
Tikku is back 'n business!!! :-)
Pääsinkin leikkuriin jo klo.14, joten heräämöstä on tultu ja takasin osastolla. Kivut on ihan kiitettävät..tapani mukaan olin vuotanut jälleen enemmänkin, joten leikkaussalin henkilökunnalla oli ollut odotettua enemmän töitä. Hemoglobiini ei kuitenkaan sen matalampi kuin 92.
Kyllä Se elämä tästä taas urkenee.. :)
DarkMimosalle suurimmat pahoitteluni, i feel u.
Paljon voimia menetykseen..
Joku kyseli opiskeluista raskauden aikana. Itsellä se tilanne että elo-syyskuussa valmistuminen ja jos tästä nyt pian raskaana olisin ja sitä oon miettinyt kovasti kun maalis-toukokuu tulee olemaan aika opiskelun täyteistä aikaa. Tosin opiskelen oppisopimuksella. Joka on muuten opiskelumuoto mitä voin suositella kaikille!
Musta on niin ihanaa että larissa on täällä taas
Hirveesti piti kommentoida teille kaikille mutta kaikki meni ohi. Josko sitä nyt yrittäisi paremmin keskittyä :D
Pahoittelut negan saaneille. Toivottavasti ensi kierto on se teidän :)
Täällä tänään kp7, täti pakannut kamppeensa ja oviksen hyödyntäminen alkakoon. Tosin torstaina vasta seuraavaksi. Miehellä tutkimukset silloin. Miten kauan teillä mennyt että tulokset tullut ja miten tulokset ilmoitetaan?
Mulla jäi opinnot kesken kun esikoinen syntyi ja palasin viime syyskuussa kouluun. Tämän vuoden joulukuussa pitäis valmistua. Toivottavasti sen saa tehdä maha pystyssä :D
Tikku, ihan oikein niille että saavat vähän hommia kun sua siellä nälässä ja väkisin turhan pitkään on pitänyt no hei, vähän rankempaa huumoria. Mutta ppaljon jaksamisia sulle, toivottavasti toivut pian
Mä olen miettinyt myös tota oppisopimusta. Mikäli mulle ei kevään aikana vakituista sopimusta tipu niin sit jos vielä raskaudun niin yritän hakee oppisopimus paikkaa. Eli alan vaihdos olis haaveissa jos en saa mitä haluan. Se on hyvä kun en oo yhtään vaativa en halua kun vakisopimuksen ja vauvan
Hei kaikki uutena täällä ja tulin tuomaan valtavaa plussa-aaltoa kaikille ja supervoimia niille, joille oli ikäviä sattunut:)
Täällä esikoista ruvettiin toivomaan ja yritys aloitettiin 12/14. Ensimmäisellä kerralla ilmeisesti jotain yritti mahassa tapahtua ja nyt jännätään josko tälläkertaa jotain tapahtuisikin. Nyt kp23/28 eli muutama päivä pitäisi jaksaa hermoilla vielä.
Opiskelusta vauvan kanssa.. Itse olin kirjoittanut diplomityösopimuksen samana päivänä kuin plussasin. Kyllä siinä mietti omaa jaksamista, mutta hienosti jaksoin tehdä diplomityötä ja käydä töissä raskausaikana. Diplomityön tein loppuun sitten vauva kainalossa :D Se on paljon itsestä kiinni, miten opiskeluun mahan ja vauvan kanssa asennoituu. Sitä pystyy mihin vaan, kunhan vaan haluaa!