Raskaaksi 2015

Tikku ja Darkmimosa, pahoittelut menetyksestänne :( voimia :Heartred

Tervetuloa uusille :) Plussapuhallukset kaikille :wav

Muokattu viimeksi:
Darkmimosa ja tikku, en oikein tiedä mitä sanoisin. Olette olleet mielessäni tänään pitkin päivää ja toivon teille molemmille koko sydämestäni kaikkea hyvää. :Heartred:Heartred

Kiva, että täällä on muitakin opiskelevia kuumeilijoita! Itse tosiaan väkerrän nyt kandia yliopistolla ja saan myös syventävät opinnot tehtyä kevään aikana. Mikäli meille vauva suodaan aion vuodeksi ilmottautua poissaolevaksi yliopistolle ja nauttia täysillä äitiyslomasta. Gradun ajattelin raapustella hoitovapaalla ja loput läsnäoloa vaativat opinnot suorittaa loppuun sitten hoitovapaan päätyttyä lapsen mennessä päiväkotiin. Ihanaa olisi tietysti saada pikkusisarus siihen jatkeeksi, mutta kunhan nyt saisi edes sen ensimmäisen.. Näitä kun ei voi suunnitella etukäteen, sen olen valitettavasti joutunut huomaamaan :sad001

Ihan kauheeta mitä muutamat on saanu kestää :( jaksamisia kovasti! <3

Täällä kp 5 menossa. Edellinen kierto venyi vaan päivällä yli eli toivo elää! :) ystävänpäivänä pääsis seuraavan kerran testailee ;) pitääkin yrittää olla paljon vällyjen välissä. Olis mahtava ystävänpäivälahja <3

Ei tätiä. Tissit on tänään olleet ihan hervottoman kipeät ja paksua kellertävää valkovuotoa on tullut, että josko se sieltä pian olis tulossa eikä venyttäis enempää. Kp 32/28-31.

Voi Tikku :sad001 Voin taas lähettää vain voimia :Heartred Koitahan jaksaa vahva nainen !!:hug013

Darkmimosa , mitkään sanat eivät nyt riitä :Heartred Olen niin pahoillani ! Voimia sinne menetyksen keskelle :hug013

Tervetuloa, tassu!

Azalea, oletko ajatellut jossain vaiheessa testata uudestaan, vai odotteletko tätiä?

On. Tähän asti ovulaation jälkeinen aika on ollut tällä kertaa lähes oireeton. Tänään kuitenkin alkoi puolen päivän aikaan hieman etova olo, mikä jatkuu edelleen. Hyvällä ruokahalulla olen silti syönyt, ja urheillessa huono olo miltei unohtui. En tiedä onko tää oire, vai jostain muusta... Yritän vaimentaa sen hullun toivon, joka alkoi heti piipittää. ;)
Muoks. Tänään siis kp25, dpo7.

20150119_105137-1-1.jpg

Johanna, haamunen siinä?

Nyt kun kerrankin jaksan kirjoittaa enkä vaan stalkata taustalla, niin
Tikku, voimia koitokseen, toivottavasti lopullinen tuomio ei olisi niin paha, ja osanotot.
Darkmimosa, osanottoni ja voimia!
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Johanna, ihan kuin näkisin haalean viivan. Tee ihmeessä uus testi huomenna, jos tulis selkeämpi tulos! :)

On: Ihanaa kun täti lähti loppuviikosta, vaikka toisaalta se pisti taas miettimään asioita uudestaan ja sitä, että eipä kannata stressata asioista etukäteen. Mutta hyvä mun on taas tällein etukäteen sanoa, etten aio enää asiasta stressata, kun en mä taida pystyä siihen... On tää ihmismieli jotenkin niin hassu..

Johanna, kyllä munkin silmiin jotain piirtyy. Tosin en uskalla sanoa, onko väriä vai vaan viivanpaikka.

Murkku, mitä sitä turhaan odottaa! Jos vaan testit polttelee kaapissa niin aamupissasta testiä kehiin :wink

Testaa vaan uudelleen. Haamu siinä Johanna näkyi

Täällä itsellä tänään kramppaili maha ja kohtu ollut kipeen tuntunen. . Dpo:sta ei hirveesti hajua kun en sitä ovista tikuttanut eikä suurempia oireitakaan tullut valkovuoto vaan todella runsasta

sohwia, niinhän se on että tän hommanhan pitäis olla täysin stressitöntä mutta helpommin sanottu kun tehty! :grin ihanan pirtsakka tuo sun profiilikuva!

Takaisin