Raskaaksi 2015

Pahoittelut negasta Azalealle ja evesiilille :(

Tikku, sulla on kyllä upea asenne! Tsemppiä vielä viimeisiin koitoksiin <3

DarkMimosa, tulethan sitten kertoilemaan, kun tiedät jotain enemmän? Lähetän positiivisia ajatuksia ja halin sinne <3

DarkMimosa; Toivottavasti saat selvyyden tilanteeseen. :smiley-angelic001 Voimia :Heartbigred tsemppiä
Tikku; Olet todella koville joutunut,voimia :Heartbigred
Pahoittelut kaikille negan ja tädin kylään saanneille.

Tikku: Ihanaa, että pääset vihdoinkin kotiin!:Heartred

Pahoittelut negoista ja tädeistä!

On: Pessimisti ei pety-mentaliteetilla mennään.. Täällä on tullu kiukuteltua sen verran miehelle, et ylihuomenna on kp1..

:( :( :(
kävin ultrassa. Lääkäri kertoi, että olivat toisten lääkäreiden kanssa keskustelleet, että vaikka istukanpala tulisikin ehkä aikanaan itse pois, haluavat he sen kaapia, koska minun istukassani on kasvain :( Ja tämä kasvain ilmeisesti on syy siihen, miksi munarakkulani ovat yhtäkkiä niin järjettömän suuria. Olen aivan shokissa!
Lähteekö Se kasvain kokonaan pois jos poistetaan vaan Se istukan pala? Vai onko sitä kasvainta mun munasarjat täynnä?
En tiedä selviääkö tästä enää pelkällä huumorilla.. :(

Murkku, ei ne ovistestit kierron lopussa kaikilla raskautta näytä! Huoli pois, testaat sitten rtestillä plussan. Mulla on kierron lopussa aika vahvatkin viivat ovistestissä eikä ne ole ikinä näyttänyt raskautta.

Eikä tikku :( :( muista että ne kasvaimet naisilla on suurimmaksi osaksi hyvänlaatuisia, toivottavasti myös sinulla. Paljonpaljon voimia sinne <3

Voi tikku! Onpa ikäviä uutisia :(

Onko tässä kyseessä kyse rypäleraskaus, kun siinähän istukka kasvaa kasvaimen lailla? Pääsetkö sä keskustelemaan lääkärin kanssa?

Ihan hurjasti jaksuja!

Tikulle aivan hurjan paljon voimia! Kyllä nyt koetellaan sinua, ensin keskenmeno ja sitten tällainen, varmasti ihan tosi tosi pelottava uutinen. Toivottavasti kaikki kääntyy lopulta hyväksi.

Azalealle ja evesiilille
pahoittelut negasta. Ihan peestä...

DarkMimosa, olet mun ajatuksissa. Tsemppiä edelleen. Toivottavasti tilanne selviää pian.

Voi Tikku, kyllä sua nyt koetellaan. :( Ymmärrän kyllä että huumori alkaa loppua.

Ovistestit ja r-testit kuitenkin mittaa eri hormoneita, niin ei se kaikille toimi raskaustestinä.

Voi ei tikku! Miksi ei huonot uutiset riitäneet vaan tulee vain lisää??? Ihan käsittämätön tilanne, :arghh: Infoa meitä, kun saat lisätietoa. *Voimahali* :hug013 Eipä ole ikinä tullut mieleenkään, että tuollaistakin voi tulla eteen :sad001

juttelin vielä uudestaan tuossa asiasta..ensisijaisesti istukasta otetaan näyte patologille "niiden pahojen asioiden poissulkemiseksi"..mutta jos Se nyt huonolla tuurilla olisi istukkasyöpä niin kuulemma sitten hoidetaan sytostaateilla...Ei pysty kun laittamaan kädet ristiin ja toivoa parasta.
5 pitkää piinaviikkoa olisi odotettava kunnes patologin vastaus on valmis..

Vihdoinkin sain luettua teijän kaikki viestit.. :) Joku vois lisätä mut tohon listaan, yritystä 1/15 lähtien..

Onnea kaikille plussanneille..!!

Pahoittelut kaikille tädin ja negan kohdanneille..!!

Tikku: Todella paljon voimia koetukseen..!! Sanat ei riitä.. :(

Sieltähän se täti kurvas jo lauantaina ennen aikojaan ja vielä runsaampana ja kivuliaampana kun koskaan ennen, nyt näyttäs jo sentää rauhottumaan päin.. Eli tänään menossa kp 3/24-28, talletukset jatkuu tädin lähdettyä niin usein ku vaa mahollista, jotenkin hankalaa siitä tekee se, että mies tekee töitä "virastoaikana" ja mulla taas vuorotyö.. Turhan usein on näitä päiviä et mies lähtee aamulla töihin ennen ku mä herään, mä lähen töihin ennen ku mies tulee ja ku mä tuun kotii ni mies nukkuu jo.. :(

Äh, en ehtinytkään lukea kaikkia viestejä :s

Mies vei mut yllärilomalle Tallinnaan perjantaina, ni vähän on foorumit jääny :)

Menkat kesti sen 2pv, toki sen kolmannen vielä tuhrutti mut ei siteeseen asti enää. Eli ois sit kp4-5, kuinka sen nyt laskee...

Tähän kiertoon ajattelin ovista tikuttaa, ostoksille siis tänään :)

Jennuli: oon töissä ni katon iltapäivällä taas unikirjaa ;)

Plussanneille onnea, selkeitä viivoja!! <3

Tintuska, meillä sama homma mies töissä 8-16 ja mä vuorotyössä eli tänäänkin vasta heräsin kun mies ollu jo töissä pari tuntia ja tänään kun tuun kotiin niin mies luultavasti nukkuu jo. :)

On nämä miehet niin ailahtelevaisia, valittelin punaviinihalujani "kun tässä nyt en varmasti ole raskaanakaan, kun tärppipäivät meni jo", niin illalla mies tuli viereen kyselemään, että "tehdäänkö vauva?" :D

En siis ole miehelle raportoinut oviksen ajoittumista.

Voi Tikku ku sua koitellaan :( tsemppia!!

Puol toista tuntia ultraan. Pienen pieni toivon kipina viela hengissa mutta varaudun pahimpaan :(

Tähtityär, haha miehet! :grin Itse en myöskään kerro oviksen ajankohtaa, kun siitä tulee kuulemma ramppikuume. Mutta kyllä sen varmaan mun himokkaasta käytöksestä huomaa :grin Ootko muuten pohjoisesta kotoisin (nikistä päätellen)?

Tsempit ultraan DarkMimosa! Mulla on sormet ja varpaat pystyssä sulle!

Takaisin