DarkMimosa,kauheasti voimia sinne! Epätietoisuus on kamalaa. Mulla oli kuopuksesta selittämättömiä vuotoja useaan otteeseen rv18 asti ja sit ne loppu. Toivotaan nyt vielä et sielläkin harmitonta!!
Juhuu, kohta alkanee yk3 ja kp1 taitaa siis tulla ajallaan (tänään siis kp 31/31), vaikka sitä ovista ei tod näk ollutkaan. Nivusia ja alamahaa kolottelee ja tissejä pistelee. Tosi hyvä, jos ei kierto veny turhaan ja päästään uuteen yritykseen :)
Täällä ei kyllä ovistestit oo yhtään vahvistunut, melkeinpä voisin todeta, että ovistestilläkin saa vain yhden viivan kierron lopussa. Että eipä tartte elätellä toiveita raskautumisesta.
Darkmimosa Suuri halaus sinne ja toivon koko sydämmestäni kaiken olevan hyvin.
Tikulle kunnon tsemppi halit tähän päivään
Johannalle ei täti tuu vaan plussa !
Niin kovasti täällä toivon teille kaikille plussaa
Täällä ollaan ovista odoteltu, saas nähdä jääkö tulematta tikuttanut en ole, muttei ole oikein oireitakaan. Vatsa on kyllä turvoksissa ja alavatsaa ja selkää polttaa , mutta tää on ihan kummallista polttelua.
No eipä siihen voi vaikuttaa ei.
Oikein hyvää maanantaita kaikille !!
Mä suuntaan töihin hoitelemaan ihania pikkuisia :)
Kiitos MARISKA
Lääkäriä odotellaan. Eilen, niin piiiiiiitkään ja hartaasti odotetun iltapalan jälkeen kaikki tuli ulos, ja vieläpä kahteen kertaan, Että jeejee :P Luulin että oksutauti tuli takaisin mutta taisikin johtua siitä reippaasta cytojen määrästä.
Mutta, Tää on Se päivä,tänään pääsee kotiin rakkaiden luo
Mä en kyllä edes odottanut sitä plussaa, kun en kerta sitä ovisplussaakaan saanut Jos vielä viikon päästä oon tädittömänä, niin sitten alkaa taas jännittää, kun sillon on sitten kaks viikkoa kulunut siitä, kun lopetin ovistestien teon ja tiedän sillon toivovani, että oiskin vaan ollut myöhänen ovis ja tulosta ois kumminkin saatu...toivottavasti se täti nyt vaan ymmärtää tulla, ettei laita mua turhaan toivomaan mitään, kun sitten tipun kyllä jo korkeelta :D
Evesiili höh
toi on kyllä kurjinta ko menkat on myöhässä mut ei plussaa. Jos ne on alkamassa nii tulis ees ajallaan ja menis ohi nii pääsis yrittää uudelleen :/
Mutta hei toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa :)
pahoittelut negan saaneille ja hirmuisesti voimia ja tsemppiä tikulle ja darkmimosalle
täällä kp12, talletukset aloitettu eilen.. toivottavasti nyt sitten tuottaisi tulosta.. Eikä tarttis pettyä taas.. Ovista en tikuttele, koitan tuntemuksia seurailla..
anteeksi oma napailu.. Kun miettii että täällä on nyt ikäviäkin asioita tapahtunut..
täälläkin painoa kertyny vuosien aikana.. -20kg ku sais pois niin olis tosi hyvä juttu.. Edellisen kerran kun raskaana tulin niin painoin 7kg vähemmän.. Täytyy vaan ottaa niskasta kiinni taas!! Helpommin sanottu kuin tehty.. :D