Raskaaksi 2015

Psykoenkeli: ehka sa oot super hedelmallinen ja miehellas super simpat ;)

Taalla vuoto jatkuu ja on lisaantyny :( selkaaki sarkee... taitaa olla siina se nytte :(

Hah, mistä näistä tietää :D mä en ole jaksanut selailla juttuja taakse päin, kun niitä oli yli 80 sivua! Mutta DarkMimosalle ja muille ikäviä uutisia saaneille :( <3 ja toisaalla plussanneille <3

Milttis minka rotuinen koira sun profiilikuvassa on? Oon pitkaan miettinyt.. :grin

DarkMimosa :sad001

Syöttekö mitä foolihappolisiä? Mulle suositteli gyne femibion-tabuja, täytyis käydä ostamassa, jos vaikka menkat alkais lähiaikoina..

iltaapas tännekin ;) Täällä on taas joulu ! Sain pari leipää ja jogurtin! Hienoa syödä tällei 24 tunnin välein :)
Huomenna Se sitten viimein on, kaavinta. Klon aikaa en vielä tiedä ennenkuin lääkäri aamulla ultraa ja saadaan vapaa sali.
Nyt unilääkettä napaan ja Nukkumatin kyytiin!

DarkMimosa ;( olen todella pahoillani sun puolesta, jos nyt kävi niin kuin epäilet. Voimia ja jaksuja <3

Tikku tuo sun asentees on niiiiiiiiiin mahtava! :) saa ihan hymyn huulille. Tollasessa tilanteessa, kun olet paljon joutunut kestämään, niin pienet ilot on niitä suuria iloja! Hyvä että päätyivät loppuviimeksi kaavintaan. Saa ainakin sen asian alta pois. Tsemppiä huomiseen!

DarkMimosa :Heartred

Psykoenkeli, eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka yllättäen tärppäisikin :wink

Kiitos teille kaikille <3 on se mahtavaa etta on tammonen paikka jonne voi kirjottaa "kaikesta". Miehen lisaksi kukaan ei tieda raskaudesta joten ei ole ketaan (paitsi tietty mies) jonka kanssa jutella.

Vielakin tietty toivon parasta mutta alan pikku hiljaa menettaa toivon :(

Anskunen: Eipä tässä kuule enää muu näytä tomivan kuin huumori, ja tosiaan PITÄÄ ILOITA SIITÄ MITÄ ON :-) Täältä kun pääsen kotiin niin ei parempaa ole! Minulta ei puutu mitään. Voin vannoa, että pienistä asioista lopetan ruikuttamisen enkä aina ole haluamassa jotakin. Aamen. :)
(niin, siitä kaavinnasta, muuta vaihtoehtoa kun ei enää ole, cytoja ei kolmatta päivää anneta, onneksi)

Hyvää yötä naiset, nukkukaa hyvin :)

Ihana asenne Tikku! Kyllä pitää muistaa arvostaa sitä mitä on. Öitä! :)

Darkmimosa, eipä tuohon sanoja varmaan ole, jotka lohduttais... <3 onneks huomenna tietää enemmän!

Kyllä greippimehun vaikutuksen munkin mielestä huomaa heti parin päivän päästä!

Tikku, mehän ollaan miehen kanssa päästy kaikista menetyksistä yli huumorin kautta. Varsinkin silloin kun on ollut se pahin tilanne. Niin kamalalta kun se sattuu jonkun korvaan kuulostamaan niin se oli se meidän henkireikä millä päästiin eteenpäin.
Ja muistan myös olleeni todella onnellinen aina inhoomastani lihakeitosta, jonka sairaalassa sain :grin kun aiemmin vietiin ruoka nenän edestä kun päätin pyörtyä kesken syömisen! Naurettiin, että oli niin huonon näköstä ruokaa sillon että oli parempi vaihtoehto pyörtyä ja vaatia parempaa ruokaa :wink

Katapultti, se on tanskandogin ja sharpein pieni (säkäkorkeus 72cm) rakkauslapsonen. Ei ole varsinaisesti mun koira vaan tämän tulevan lapsen toisen äidin eli mun hyvän ystävän koira. Maailman leppoisin ja hellin tapaamani nelijalkainen vaikka onki puolet taistelukoirarotua. Nytki tuossa vieressä röhnöttää ja kuorsaa. Lurppuhuulet vaan lepattaa. Tuosta tulee muksulle hyvä pulkanvetäjä :D

Anskunen: en siis tarkoittanut pitää hauskana teidän kokemia menetyksiä, vaan tuo mielikuva vaan nauratti.. :)

Voimia DarkMimosa! Toivottavasti kaikki kuitenkin vielä kääntyisi parhain päin. :Heartred

Voi EIIIIIII Darkmimosa :( en varmasti osaa sanoa, mitään mikä lohduttaisi! Voimia sulle! Millon meet ultraan yms? Et tulee kunnon varmistus??

Aamulla soittavat ja sanovat millon pitaa/saa tulla ultraan, toivottavasti jo huomenna :( taa odottelu on ihan hirveeta, vaikka jo melko varma oon etta taa on tassa silti haluisin varmistuksen (ja se pieni toivon kipina yja kolkuttelee)... pahemmin ei onneks oo kipuja, selkaa vaa sarkee mut vuotoa on paljon enemman ku aamulla :( ja siis tullu siteeseen saakka eika vaan pyyhkiessa niinku aamulla.

Voi ei Darkmimosa toivotaan et kaikki olisi kuitenkin hyvin. Ystävänikin vuosi kuin seula alkuraskaudessa, meni lääkäriin ja lääkäri tokaisi, et keskenmeno. Laittoi sit vielä samana päivänä ultraan ja nyt se keskenmeno on jo 12v.

on: Ihan selkeät menkka oireet, joten tuskinpa tarvitsee testata tässä kierrossakaan..

:HeartredDarkMimosa toivotaan että ihme tapahtuisi ja kaikki olisi hyvin!

johanna, voisi jättää täti kyllä saapumatta sinne!

Takaisin