Raskaaksi 2015

Tuohon painoasiaan. Itse painoin pahimmillani pari vuotta takaperin 104kg olen siis 169cm pitkä.. laihdutin 10kk aikana painoon 63kg.. heti tuli takaisin pari mutta siinä 65-67 tietämillä olin vuoden päivät. Olin kesän töissä missä sai liikkua ja paino pysyi kurissa. Mutta sitten loppui työt ja liikkuminen paino hipusi pikkuhiljaa 70kg tietämille ja tämän päivän turvotus vaatteet päällä iltapaino 76!!!!! Ihan järkyttävää. Nyt on pakko tehdä se korjausliike.. mutta pienin askelin..

Saattaa olla että ne mun jäätävät 60-70 päivän kierrot johtui tosta painostakin. Mutta musta tuntuu että suurin piikki painossa on tullut ihan noiden microlutoneiden aloituksen jälkeen. Mulla on ollut pohjaton maha niiden aloittamisen jälkeen.

Tekis mieli lopettaa nuo pillerit jo tänään..

Ei paljo naurata :sad001

kiivimami93: Kiva kuulla, että asiat on edenneet hyvin ja hyvä, että mies otti itteään "niskasta kiinni" ja otti tosissaan, että hänen on muututtava.:)
Milttis ja Beisla: Kiva kuulla erilaisia tarinoita. Pääasia, että lapsella on rakastava perhe, oli perheen koostumus mikä tahansa:)( Beisla: Lainasin siun lausetta,sori, mut se ol hyvin kirjotettu.):)
Onnea mommyme ja Dumbo plussista!:)
Tikku: Voimia ja tsemppiä.:hug013
Dark Mimosa: Toivon, että kaikki on hyvin ja vuoto harmitonta. Voimia.:hug013

Täällä loppu menkat eilen ja ovista bongailemaan ens vkon.lopusta lähtien.:happy093Edellinen kierto ol 28 ja sitä edellinen 30. Vaun -ovislaskuri näyttäs h-hetkeä ma 27.1, mut pitää kuunnella omia tuntemuksia.:) Ennen maanantaita pittää tehdä talletuksia ja, jos viel ma-iltana saunareisssul ku pieninkin on saatu kahen muun sisaruksen luo, ni jäätäs miehen kaa viel kahestaan saunaan. On meinaan yövuoroon meno illal ja seuraavana päivänäkin. Aattelin tilata sen cb-digitaalisen ovistestin nettikaupasta ku se ol siel tarjouksessa, et varmistas varmuudeks ne varmat päivät.:) Palaillaan.

Jep Larissa, tulee kun on tullakseen! :wink Varmasti meille molemmille se plussa vielä joku kaunis päivä pärähtää testiin! Mulle tämä uuden "sisällön" saaminen elämään tekee tosi hyvää. Loppuvuosi oli raskas, kun uuden raskauden toivoi alkavan niin kipeästi, että sitä elikin neljän viikon sykleissä odottaen vain ja ainoastaan plussaa. Ja sit se kp 1 joka kerta :crybaby2:violent001:smiley-angry017

Hei milloin te alatte aina tikuttamaan ovista?

Tuossa pregcheck liuska ohjeessa oli taulukko jossa 28 mittaisella kierrolla tikutus aloitetaan kp 12. Tuntuu että aika myöhään. Toki 28 kierrossa ovis ois laskettuna vasta kp14.

Mulla vasta kp 8 menossa, tosiaanko vasta torstaina alottaisin testaamaan?

Ja onko miten nopsaan näkyny ne greipin vaikutukset? Join greippimehua silloin plussa kierrossa, mutten muista enää.

sabetti: Oon juonut greippimehua vaan pillereiden kanssa yhtä aikaa (kokeilu-/harjoittelumielessä :cat: ), mutta mulla se on joka kerta johtanut parissa päiväsä liman moninkertaistumiseen.

Sabetti mulla kierto hieman lyhyempi 25-27pv, ja aloittelen tikutuksen kp 8-9 ettei vaan mene ohi. Ja muutaman kerran se ovis on ollutkin kp 10 vaikka se pitäisi olla kp 12-13.

Niin ja tuohon kreippimehuun niin kosteutta on kyllä ollut enemmän kun sitä on juonut. Mieskin aina ihmettelee miten sitä olenkin niin märkä. :happy:

Täällä nyt kp 25 ja vois periaatteessa testata, ei vaan löydy yhtään testiä kaapista. Olo on kyllä sellainen että ne menkat sieltä parin päivän päästä alkaa, olo muutenkin sellainen että en ole raskaana kun en sitä ovista saanut tikutettua.o_O Menkkajuilintaa ollut paitsi tänään hieman hellittänyt, ja pyyhkiessä tuli hieman limaa. Sori ällötys... :grin

Sabetti, mulla Sofi puikko ja ClearBlue digi. Sofi käskee aloittamaan 28 pv:n kierrolla tikutuksen kp13, ClearBlue kp11. Oon tehnyt kompromissin ja aloittanut kp 12. Mulle se on riittänyt, mutta niin yksilöllisiä nää jutut. Tuskin kannattaa ennen kp11. Tai sitten ekalla kerralla aloittaa aiemmin, ja kun alkaa tietää missä ovis tulee suurinpiirtein, voi optimoida.

Taikatuuli, sulla pitäis sit löytyä ovisplussa samana päivänä kun mä metsästän sitä toista plussaa. :grin

DarkMimosa, ihan rohkaisevaa kuulla ettei kohdusta sentään.

Onpa olleet rankat pari päivää. Kuukautiskipuja ja äidin 60v. synttärit.

Olispa ihana saada tähän yrittämisen rinnalle jotain muutakin, asiaan täysin liittymätöntä odotettavaa ja/tai tekemistä. Okei okei, muutto on tulossa, mutta sekin tietyllä tavalla liittyy tähän vauva-asiaan. Pitäs saada sitä muuta keskittymistä niin en ainakaan kaikesta raskautumiseen liittyvästä stressais koko aikaa. Oon tällaisissa asioissa ehkä maailmanmestaritasoa stressaamisessa. Työt ei oikeen tunnu riittävän siksi muuksi elämän sisällöksi. Huoh. Sais nämä päivät kulua vähän nopeampaa.

Plussatuulta piinailijoiden purjeisiin :)

Tikku kylläpä kuulostaa rankalta sulla siellä nyt vieläkin :/ ja että tuollaisia asioita nyt sitten vielä selvisi. Saattaa olla tuossa asiassa niin että tieto lisää tuskaa. Mutta jos olet tullut raskaaksi nyt ja aiemmin niin varmaan voit onnistua siinä uudestaankin stten jos/kun koet olevasi valmis yrittämään uudelleen. kovasti voimia sulle sinne!

Darkmimosa toivotaan että vuoto on harmitonta! Mun ystävällä oli alussa useinkin piekiä vuotoja mutta kaikki oli silti aina hyvin ja nyt on jo yli 22viikolla :)

Ylipainoasiaan liittyen.
mulle sattui raskaita asioita 16 vuotiaana. Olin silloin normaalikokoinen ja ehkä jopa hoikka vaikka en sitä sillon tajunnut. Masennuin, lopetin koulun ja jäin puoleksi vuodeksi poikaystävän kämppään makaamaan enkä tehnyt mitään muuta kun söin ja nukuin. Siinä sitten kerkesin keräämään 20kg painoa ja seuraavan vuoden aikana vielä 5kg päälle. Sen jälkeen painoni ei ole enää noussut mutta ei se myöskään laske vaikka olen yrittänyt kymmeniä kertoja.
ylipainoa minulla siis n. 25kg mutta molemmat lapseni olen saanut tämän painoisena ja kolmas ois ny sit 4+1 :love017
Laihduttaa kyllä pitäisi mutta en vaan ikinä löydä sitä motivaatiota ko joka kertaa vaa epäonkistunut eikä se paino mihinkään ole pudonnut.
olen lähihoitaja ja teen kolmea vuoroa ja työpaikassani syödään kun ehditään että ei oikein ole sitä säännöllisyyttä töissäkään.
suuri virhe itellä on se iltasyöpöttely

Tulipa kirjoitus virheitä :D

On. Tänään täällä tuli niin kauheesti valkkaria! Yleensä oletetun oviksen jälkeen ollut kui saharassa. Mutta nyt ollu jo viikon sellasta niagaraa. :/

Heissan pitkästä aikaa! :D Meillä oli miehen kanssa puhe, että aloitettais yrittäminen (mä kyllä vieläkin vihaan tuota sanaa) kesällä. No, mä kävin eilen miehen luona ja vein kumin kun hän pyysi. Se jäi kuitenkin käyttämättä, kun mies totesi romanttisesti jo sisällä ollessa, että tule vaan raskaaksi :D :D

Psykoenkeli, tuollai se meilläkin melkein meni. Mulla kauhea vauvakuume, miehellä ei niinkään. Sanoin sit vaan että saat itse hakea kumit jos niitä haluat käyttää, ja ei se töiden jälkeen niitä koskaan ehtinyt hakea :D pelkäsi kai että ensimmäisestä kerrasta tärppää.. Ja nyt tosiaan melkein puolitoista vuotta yritetty.

Oliko sulla psykoenkeli nyt tärppipäivät? Saatteko tapaamiset järjestettyä otollisiin hetkiin?

Mulla ei ole mitenkään huikeat odotukset. Kuun alussa lähti kierukka ja menkkoja ei ole näkynyt. Saa niihin tapaamisiin itse vaikuttaa aika paljon, mutta me mennään tjottaillen eteenpäin.

Äläs nyt masistele siellä, koskaan ei tiedä että minä hetkenä hetkenä se onni potkaisee! :)

Harmittaa kun poistin sillon kun tulin raskaaksi womanlog in kun tarvihin tilaa sille prego versiolle. Asensin nyt uudelleen. Ois kiva katsella niitä oire merkintöjä plussakierrosta :)

Psykoenkeli onko yhtään otollinen aika että vois tärpätä, vai oletko seurannut kiertoa? :)

Totta. Pitäis kyllä olla ihan huikeasti onnea matkassa! Aikamoista jos kahdesti tulisin raskaaksi kerta laakista. :D :o

Takaisin