Raskaaksi 2015

Apua mitä uutisia Tikku ja DarkMimosa! Voimia molemmille!

Tikku:Kuinka kauan voi yks tyhjennys kestää?? Miksi ne ei kaavi? Kauheeta kärsimystä varmasti, ton näläntunteen muistan itekin! Tipan kanssa haahuilin ympäri sairaalan käytäviä ja ainoo asia mitä osasin sanoo oli, että antakaa mulle ruokaa. Anteeks oon ihan tietämätön, mutta oothan nytkin tullut raskaaksi vaikka rakkuloita on, eli ei kai peli oo ihan pelattu??

Darkmimosa, hyvä että oot jo sairaalassa, niin selviää! Tsemppiä <3

Mäki haluun ton Murkun asenteen :D mulla on tänään 1+1, oviskin vielä tulematta!

Ei ollu ultraajaa paikalla ni taytyy odottaa huomiseen kun soittavat aamulla ajan kanssa. Sen verran tiian et kohdun suulta tulee se vuoto. Muute kaikki normaalia :/ toivottavasti huomenna jo paasis :(

Pakko tulla kertomaan vielä, että äsken kyselin korteilta, että olenko raskaana? niin sieltä nousi sellainen kortti joka kirjan mukaan "kertoo joskus myös lapsista, kenties enteillen hyviä uutisia jälkeläisistä tai pitkään kaivatun lapsen syntymää"

Että sen raskaustestin olisi parempi ens viikolla piirtää ne kaksi viivaa siihen! :D

Darkmimosa, on toi nyt aika kummaa toimintaa että talossa on laitteet jota kukaan ei osaa käyttää?!? Voimia sinulle huomiseen. Ei oo kyllä kiva odottaa epätietoisuudessa... :(

Tsemppiä DarkMimosa <3 Hyvä ettei vuoda kohdun sisältä vaan suulta, nyt vaan voimia ja tsemppiä huomiseen.

Liisu: tosiaan voi näköjään sairaalassakin tyhjennys kestää ainakin 3vrk, heh :) Taas mätettiin lääkepläjäys sisuksiin ja odotellaan. Ihmeisiin en enää usko! Kilppariarvot ei olleet hälyttävät, jokseenkin kai vähän matalat mutta ei kuulemma selitä tilannettani.. Eivät siis kaavi ennenkuin 2 vrk on yritetty cytoilla :( Juu siis 2 lasta on saaneet alkunsa hienosti luomuna, mutta mulla kun ei ole aiemmin ultrattu munasarjoja, niin en tiedä millainen rakkulatilanne on ollut aiemmin. Vai onko kehittynyt nyt vasta esim. viimeisen synnytyksen jälkeen...? En tiedä onko jatkossa selkeää estettä/vaikeutta tulla raskaaksi, mutta ainakin tämä pienen pelon nostaa ja pistää miettimään mitä voi vielä tulla...?

Tikku. Voi että kestää. Tieto lisää tuskaa, jos tuokin raskaus olisi jatkunut normaalisti niin näistäkään ongelmista ei taitaisi olla mitään tietoa! Että puolensa ja puolensa kaikilla asioilla :sorry:

Voi ei, tsemppia DarkMimosa, toivottavasti jotain harmitonta vaan.. :Heartred

Ja Tikulle myos tsempit, kaikkea sa joudut nyt kestamaan! En oo kylla koskaan kuullutkaan tollasesta hyppelykiellosta..:confused004

Tsemppiä DarkMimosa! Toivotaan että kaikki on hyvin!! <3

Muurahainen, mäkin olen pyöritellyt kortteja käsissä jos toista viikkoa, mutten oo uskaltanut kysyä ja katsoa vielä! Tänään oli siivouspäivä, että nyt kun on tavarat paikoillaan eikä pölypallot aiheuta tukehtumisvaaraa, vois vihdoin istahtaa alas ja kurkata pikkusen :rolleyes: Toivottavasti sieltä tulee yhtä hyviä uutisia kuin sulle :wink

Nii kauan ku vuoto ei lisaanny eika tuu kipuja on toivoa :) Tutki siis kohdun suun, kiinni on mutta sielta vuotaa. Sanoi ettei ultraamatra voi varmasti sanoo minka takia :(

Muurahainen: vahan samaa aattelin itekki... kyllahan ma vahan arvasin ettei sunnuntaisin varmaa hirveesti erikoistujia oo toissa. Taalla pieni pula muutenki hoitajista ja laakareista... oli kuulemma lukossa ultratilat eika avainta etta paasis sisaan :/

Milttis: mulla tehoo superdietti ilman perunaa, pastaa ja riisiä. :) mutta en jaksa aina syödä pelkkää parsakaalia ja salaattia ja rahkaa ja marjoja. Mutta nyt taas jättänyt potut ym. Pois. Joskus ohraa syön. Ylipainoa ei ole mutta just siinä ä rajalla. Metforminit aloitettu mutta ei vaan tuu syötyä kun ripuli niistä tuli... ja unohtunut tuonne kaappiin

Tikku: empä ole ennen kuullut moista että minasarja voi kiepsahtaa ympäri :/

Darkmimosa ota nyt ihan rahallisesti ettet nyt sinne heppa tallille lähe

DarkMimosalle tsemppihalit! Toivottavasti on vaaratonta ja asia selviää parhain päin! :hug013Kuulostaa ihan hyvältä toisaalta, jos vuoto tulisi vaan kohdunsuulta.
Tikku, sinne myös samanmoiset halit. En osaa mitään rohkaisevaa sanoa nyt :hug013:sorry::sad001 Kuulosta aika kauhealta, toivottavasti saat selvyyttä että miksi ne munikset on sellaiset. Tehdäänkö sulle nyt se kaavinta, kun ei cytot tehneet tarpeeksi?

Gatusa, kiva kuulla kuulumisia :cat:

Evesiili taitaa plussata huomenna :wink:woot: Mihin aikaan mun pitää herätä kyttäämään sun testitulosta? :grin

Mitäs muille muuten kuuluu?

Painoasiaan en muuten kommentoi kuin, että ei se raskautuminen näemmä sormia näpäyttämällä onnistu vaikka olisi hoikassakin kunnossa :rolleyes: Mutta olen sitä mieltä, että meille se plussa tulee sitten kun se on tarkoitettu :wink

Napaa: Hurjan vilkas päivä töissä, että huh huh! Olin tehokas ja vauhdissa, jeah! Voittajafiilis, kun onnistuu uudessa työssä ja saa hyvää palautetta :happy: Hyvä vaan, että on vilkasta niin en ehdi täällä liikaa pyöriä :grin Laskeskelin tuossa, että jos haluaisin koko tämän määräaikaisen pätkän olla töissä, niin vasta huhtikuun kierrosta kestäisi plussa tulla... Katotaan :grin

Larissa kp 15/27 ja ovis kolkuttelee ovella.

Noniin nyt on kaapit täytetty greippimehulla ja ovis testeillä :D
Kerrankin jaksoin mennä prismaan vaeltamaan. Sisko oli mukana, niin meinasin jättää ovis liuskat ostamatta, mutta pakko oli pokkana kerätä koriin kun kerrankin siellä oli. :)

Mahtaa olla myöhäistä aloittaa tuo mehun litkiminen kun ovis varmaan jo ensi viikolla, mutta ei se ota jos ei annakkaan. :)

Evesiilille tikkuun plussa huomenna :)+++

Larissa nythän sulle varmasti plussa pärähtää kun vähänkään toivoo että ei tulis ;) hyvä juoni!

Eli herään huomenna vapaapäivänä klo 5 oottelemaan evesiilin testitulosta..? :woot: :hilarious:

Sabettiiiiii! Mitäs sinne? :happy: Muoks. ehitkin jo laittaa kuulumisia :grin

Oon fiiliksissä teidän kaikkien piinailijoiden puolesta. :cat: Omasta puolestani en jaksa enää intoilla tai testipäiviä suunnitella, kun tähän asti menkat on tulleet ajallaan (tai jopa etuajassa). Ja mulle käy aivan hyvin sekin, jos saisin sen plussan vasta vaikka silloin huhtikuun jälkeen, kiitos namskis :grin Kyllä se vaan on niin, että ei lapsia tehdä vaan ne saadaan. Nyt on sellainen ajatus iskenyt tajuntaan, että sitten kun sen elämäni ekan plussan saan tikkuun niin osaan sitä todella arvostaa, kun ei ihan heti tärpännytkään:wink

Larissan kanssa mennään samoilla kiertopäivillä! Ja aika samoilla fiiliksilläkin. Pääsin työn ohessa suoritettavaan täydennyskoulutukseen, joka kestää joulukuulle saakka. Plussa tulee kun on tullakseen. Vähemmän sumplittavaahan sitä on, jos plussa nyt vielä odotuttaisi itseään, mutta ei tässä ole silti pistetty mitään jäihin. Sit vain sumplitaan opintojen suorittamista, jos niikseen tulee. Silti tuntuu helpottavalta, että tässä on muutakin odotettavaa kuin vain kierron vaihtuminen ja raskauden alkaminen.

Evesiilille plussapuhallus huomisaamuun!! :joyful:

starling, veit sanat suusta! Juuri toi on helpottavaa (ja kai ihan tervettä välillä), että on nyt muutakin elämässä kuin kierron vaiheiden seuraaminen. Tai siis oli tietty aieminkin, mutta nyt uusi työ pakottaa ajatukset ja keskittymisen pois oman navan ympäriltä. :grin Tsemppiä sinne ja toivotaan molemmille plussaa ennemmin tai myöhemmin ja oli ajankohta sopiva tai vähemmän sopiva :wink

Takaisin