Huomenta naiset! Terveisiä operatiiviselta osastolta, tyhjennyksessä ollaan. Piti olla jo eilen, mutta olin oksutaudin jäljiltä niin heikossa hapessa että viisaampi oli yrittää tänään.
Mommymella on ollut Kyl tosi rankat raskaudet ja synnytykset, huhhuh! Olet kyllä hirmu rohkea nainen kun et ole jäänyt "tuleen makaamaan" vaan uskallat haaveilla jälleen uudesta raskaudesta <3
oli puhetta noista raskausajan "kielletyistä asioista", niin itse Kyl oon ollut ekassa raskaudessa aivan hirveä pilkunviilaaja! Mäkkärissäkin pyysin aina juuston pois hampparista koska cheddari oli mielestäni kielletty..ja ihan missä tahansa kävit kaffella Ym. niin oli pakko kysyä ko. piirakan tai paakkelssin sisältämät aineet...Toisessa raskaudessa otin piirun verran höllemmin. Mutta nyt tämän keskenmenneen raskauden myötä olen taas kahlannut läpi asioita, joita olisi pitänyt välttää. Olen syönyt juustoja joita ei olisi saanut syödä. Olen käyttänyt (liikaa) kotidoppleria joka joidenkin jenkkitutkimuksien mukaan on haitallinen sikiölle ymym.. ja nyt olenkin varma, että oman huolimattomuuteni/ piittaamattomuuteni takia pikkuisen elämä päättyi lyhyeen!
Seuraavan kerran kun ja jos olen raskaana, aijon olla ihan yhtä neuroottinen tollo kuin esikoistani odottaessa. Tosin ihan heti emme varmaan uutta yritystä aloita. Lääkäri eilen sanoi, että KAHDET kuukautiset ennen kuin uutta..ja sitten heitti, että sinulla on tosi paljon rakkuloita munasarjoissa (siis kun siinä ultrasi samalla). Mutta lause jäi avonaiseksi, enkö tajunnut kysyä, että mitä tarkoitti. Itse vaan illalla mietin, että onko mulla nyt sitten joku pcos??? Koska hän kyseli vielä, et onko mulla tosi pitkät kierrot? Ja että onko ollut vaikea tulla raskaaksi? Ei ymmärrä...